Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

Bedankt!! Ik was net bezig met de vigilante, van de politie dus. Was bij level 14, maar kreeg nog niks te zien. Toen maar laten doodgaan!! Wanneer heb je die dan gehaald?

Beloning

* Het aantal behaalde levels maal $00 (bijvoorbeeld: level 8 voltooid = $800).

* Oneindig lang sprinten en oneindig snel zwemmen nadat je level 15 voltooid hebt.

Oftewel bij level 15 heb je het voltooid. Meer informatie over Paramedic vind je hier.

Edit: Even fout gezien, je bedoelt helemaal geen Paramedic. Maar verder is er niet veel verschil in de beloning en dergelijke.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

nee.. vigilante. Van de politie! En als je bij wikigta, daar op klikt, krijg je weer zoiets van log in! :puh: Maar moet je hierbij ook level 15 halen?

Bij Vigilante krijg je $10 maal het aantal vermoorde personen, en wanneer je level 15 behaald hebt krijg je extra Body Armor (150%).

Delen op andere websites

Beste Mensen ik heb even een kort vraagje

Als je een PSP hebt hoe lang moet ie ongeveer laden? toen ik het aan iemand vroeg in de winkel zei die gene 16 uur... is dat zo?

Zou ik je vriendelijk mogen verzoeken om dit soort vragen te stellen in het 'Consoles & Beurzen' forum, want dit heeft echt totaal niks met GTA Vice City Stories te maken, wanneer je een vraag stelt moet je eerst even nadenken waar hij wel thuis hoort, maar om niet je vraag onbeantwoord te laten zal ik wel even een blik er naar toe kijken. De Accu is vrij snel vol vindt ik zelf, toen ik mijn PSP op moest laden voor de update van VCS was het binnen 2 uur helemaal van 7% naar 100% vol, met die 100% kan je (uit ervaring) ruim 3 á 5 uur spelen het ligt er precies aan wat je doet, op welke kleur instelling en met welk volume. Verder maakt het niet zoveel uit, ik speel toch met de netstroom adapter eraan. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders vraag je het nog maar een keer in het 'Consoles & Beurzen' forum, veel succes en plezier bij de overweging om een PSP aan te schaffen. :klap:

Delen op andere websites

Weet iemand misschien wie Janet Vance is?

Om maar even kort en duiddelijk te antwoorden: Dit is de moeder van Victor en Lance vance. Je komt haar tegen in het spel VCS onder andere in een missie van Lance waar ze in de Cut Scene even langs komt met haar vriend. Ik plaats hieronder een screen voor je van de desbetreffende missie waarvan je de beschrijving overigens hier kan vinden.

VCS_SnitchHitch1.jpg

De rechtse vrouw is Janet Vance

Delen op andere websites

Weet iemand misschien wie Janet Vance is?

Om maar even kort en duiddelijk te antwoorden: Dit is de moeder van Victor en Lance vance.

Mwa, Janet is niet de biologische moeder van Vic en Lance, maar wel de voogd. Biologische moeder is Aunt Enid, die je regelmatig oppiept.

Delen op andere websites

Als ik het me goed kan herinneren is Fernando Martinez de host van 'Emotion 98.3' in 1986 aldus Vice City en geen Vice City Stories. Wat me dus ook wel logish lijkt is dat deze man een familie-lid is van Jerry Martinez gezien de achternamen die zij delen. Ga er dus maar vanuit, maar de Host van Emotion is nu 'Lionel Makepeace' en daar komt Fernando niet in voor, maar ik kan het ook fout hebben, alhoewel ik het me niet kan heugen dat Fernando de Host is in 'Emotion 98.3' in 1984.

Delen op andere websites

Mwa, Janet is niet de biologische moeder van Vic en Lance, maar wel de voogd. Biologische moeder is Aunt Enid, die je regelmatig oppiept.

Volgens mij is het omgekeerd. Aut Enid (Tante Enid) is de voogd van Vic en Lance, en Janet is hun biologische moeder, die niet voor hen kon zorgen wegens haar drugsproblemen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...