WWEGTA Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik doe weleens gewoon op pauze zetten en dan uit dat ik daarna gewoon gelijk verder kan gaan, maar kost dat meer batterij? Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Ik doe weleens gewoon op pauze zetten en dan uit dat ik daarna gewoon gelijk verder kan gaan, maar kost dat meer batterij? Je bedoelt vast de Stand By mode. Dit kost inderdaad wat batterij maar dat kan verder geen kwaad. Maar aangezien je PSP dus vaker de batterij gebruikt zal deze dus minder lang meegaan. Als je je PSP een tijd niet gaat gebruiken is het verstandiger dat je hem niet in de Stand By mode zetten. Over een kortere periode kan het makkelijk en zal het geen blijvende schade aanrichten. Je PSP gaat trouwens wel sneller leeg maar dit zal echt niet snel gaan. Bewerkt: 25 november 2006 door Advancegta Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Mwa, Janet is niet de biologische moeder van Vic en Lance, maar wel de voogd. Biologische moeder is Aunt Enid, die je regelmatig oppiept. Volgens mij is het omgekeerd. Aut Enid (Tante Enid) is de voogd van Vic en Lance, en Janet is hun biologische moeder, die niet voor hen kon zorgen wegens haar drugsproblemen. In de missie 'Snitch Hitch' doet Victor niet al te aardig tegen zijn 'moeder' die binnen komt wandelen... Daarop zegt die 'moeder' dat ze Vic's moeder is, en vraagt ze waarom Vic zo onaardig tegen haar doet, waarop Lance zegt dat zij niet hun moeder is, maar Aunt Enid. Dat wijst er dus op dat Aunt Enid de biologische moeder is van Lance en Vic, en de vrouw die binnen in Lance's hotelkamer staat (die waarschijnlijk dan Janet Vance is, maar Lance en Vic noemen haar kortweg 'ma') hun voogd. Ze was weliswaar een slechte voogd vanwege haar drugsverslaving, maar zij was het wel... Dat is dus waarschijnlijk verkeerd ingevuld op WikiGTA, want het personage 'Ma Vance' staat niet eens in de credits... Wanneer je de PlayStation Portable op de sluimerstand (standby-mode) zet, zal deze maar een beetje energie verbruiken. Het kan dus dagen duren voordat de batterij daadwerkelijk leeg is. Dit levert heus geen schade op hoor... Reageren
VforV Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Nee hoor. In de missie Snitch Hitch noemen Lance en Vic de binnenwandelende vrouw (Janet?) 'ma'. Ze vraagt waarom ze zo onenthousiast zijn. Ze zegt iets in de trend van: 'Maar ik ben toch je moeder? Ik heb jullie toch opgevoed?' Waarop Lance zegt 'Nee, tante Enid heeft ons opgevoed omdat jij aan de drugs zat/zit.' In de missie Brawn of the Dead heeft hun moeder (niet Aunt Enid) de drugs van de Mendez Brothers meegenomen. Ik wist niet zeker of Janet Vance hun moeder was of niet. Het kon ook een zus ofzo geweest zijn. Maar ik wijzig dit wel even. Wat dan wel weer vreemd is, is dat Janet Vance blank is - in tegenstelling tot Vic en Lance. Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Nee hoor. In de missie Snitch Hitch noemen Lance en Vic de binnenwandelende vrouw (Janet?) 'ma'. Ze vraagt waarom ze zo onenthousiast zijn. Ze zegt iets in de trend van: 'Maar ik ben toch je moeder? Ik heb jullie toch opgevoed?' Waarop Lance zegt 'Nee, tante Enid heeft ons opgevoed omdat jij aan de drugs zat/zit.' Ik heb mijn moeder ook altijd van klein af aan 'mama' of 'ma' genoemd, terwijl ze zo écht niet heet. Is best logisch dat Lance en Vic hun moeder (biologisch of niet) ook 'ma' noemen. Wat betreft het feit wie de biologische moeder is van Victor en Lance: je hebt gelijk, Aunt Enid is inderdaad niet de biologische moeder. Dat had ik gewoonweg verkeerd begrepen, waarschijnlijk een foute woordspeling verkeerd opgenomen. Excuses dat ik dus daarom zo doordramde. In de missie Brawn of the Dead heeft hun moeder (niet Aunt Enid) de drugs van de Mendez Brothers meegenomen. Ik heb toch nog nooit gezegd dat Aunt Enid de drugs mee heeft genomen? Dat heeft (waarschijnlijk deze naam) 'Janet' Vance gedaan, Aunt Enid zit in de gehele verhaallijn niet eens in Vice City... Bovendien: de drugs die Janet mee heeft genomen is wel van de Mendez brothers geweest, maar was eigenlijk bestemd voor meneer 'Spitz' waar Lance een deal mee had gemaakt. Ik wist niet zeker of Janet Vance hun moeder was of niet. Het kon ook een zus ofzo geweest zijn. Maar ik wijzig dit wel even. Dat klopt. Nergens in het gehele spel wordt duidelijk gemaakt wie 'Janet Vance' is. Toch staat er in de credits dat ene Linda Ashe 'Janet Vance' ingesproken heeft. Het is dus aannemelijk, aangezien nergens in het spel duidelijk gemaakt wordt wie Janet precies is, dat die vrouw die door Lance en Victor 'ma' wordt genoemd Janet is. Dan zou er dus op WikiGTA één pagina moeten zijn genaamd 'Janet Vance', en zou haar bijnaam 'ma' moeten zijn. Maar ik zie al dat jij dit op WikiGTA gewijzigd hebt, anders had ik dat ook wel willen doen hoor. Wat dan wel weer vreemd is, is dat Janet Vance blank is - in tegenstelling tot Vic en Lance. En dat was nou het allereerste punt wat ik al vreemd vond... Ik kon (en eigenlijk is het nog steeds 'kan') me daarom niet echt voorstellen dat deze drugsverslaafde vrouw familie is van Victor en Lance. Als ze nu werkelijk de voogd is - zoals ik steeds gezegd heb - kan het goed zijn dat ze niet eens familie is van Victor en Lance. Dat zou verklaren waarom ze blank is, maar dan zou de naam 'Janet Vance' niet meer bij haar passen... Het zou in ieder geval een stuk handiger geweest zijn als Rockstar Games dit duidelijker uit had gelegd. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb een vraag. Wat mij opvalt dat Ricardo Diaz en Lance Vance in GTA Vice City Stories de hele tijd coke ziet snuiven. Maar in GTA Vice City zie je dat nooit. Hoe komt dat ? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Wat dan wel weer vreemd is, is dat Janet Vance blank is - in tegenstelling tot Vic en Lance. En dat was nou het allereerste punt wat ik al vreemd vond... Ik kon (en eigenlijk is het nog steeds 'kan') me daarom niet echt voorstellen dat deze drugsverslaafde vrouw familie is van Victor en Lance. Als ze nu werkelijk de voogd is - zoals ik steeds gezegd heb - kan het goed zijn dat ze niet eens familie is van Victor en Lance. Dat zou verklaren waarom ze blank is, maar dan zou de naam 'Janet Vance' niet meer bij haar passen... Het zou in ieder geval een stuk handiger geweest zijn als Rockstar Games dit duidelijker uit had gelegd. Janet Vance is wel blank, maar de biologische vader hoeft dan nog niet blank te zijn, maar dan is het wel raar dat de kids (Lance en Vic) helemaal zwart zijn, want je erft ook een kleurtje van je moeder......Ik ben het dan helemaal met je eens Pietje, ik vind dat Rockstar Games wel wat duidelijker had kunnen zijn in de familie, aangezien de Trilogie nu afgesloten is, krijg je geen antwoorden op je vragen meer, dus wordt het maar op gokken.,,.. Bewerkt: 26 november 2006 door Thomas Crown Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb weeral een vraag: in de zijmissie Crims On Wings, met de Biplane, is dat 1 race of zijn dit meerdere races ? Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Ik heb weeral een vraag: in de zijmissie Crims On Wings, met de Biplane, is dat 1 race of zijn dit meerdere races ? Dit is een doodgewone zijmissie met maar één race. Wanneer je in de Biplane stapt start de zijmissie 'Crims On Wings' meteen, en moet je binnen 4.00 minuten door corona's heenvliegen (géén corona's verzamelen!), en wanneer jou dat daadwerkelijk binnen die tijd lukt verdien je $500 en ben je weer een stapje dichter bij de 100%. Bewerkt: 26 november 2006 door Pietje II Reageren
need my speed Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Kan iemand een screen posten van de M249 ingame, en ook de Equillzer (ofzo iets, dat pistool met die laser). B.v.d. need my speed Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 De Equalizer heeft wel een laservizier ja, maar de laser die eraan zou moeten zitten wordt - jammer genoeg - in het spel zelf niet gebruikt... Enige mooie nieuwe feature aan de verbouwde 'Colt Python' ofwel '.357' is dus de laserscope, maar verder niets. De M249 ziet er hetzelfde uit als de M60, dus daar heb je niet per se een ingame-screen van nodig om die te herkennen, dunkt me... Equalizer M249 Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 wil er iemand eens een pic posten van de gaff hook ingame ? en kan je in diaz mansion binnen wandelen of niet ? Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 wil er iemand eens een pic posten van de gaff hook ingame ?en kan je in diaz mansion binnen wandelen of niet ? De 'Gaff Hook' is niks meer en niks minder dan een wandelstok. Deze ziet er hetzelfde uit als in GTA San Andreas, dus... Nee, alleen in de cutscenes van de missies die door Ricardo Diaz gegeven worden staat Vic in Diaz' kantoortje. Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Heeft er iemand tips voor de zijmissie 'Mashin' up Mall', een mogelijke route om zo min mogelijk tijd te verspillen ofzo want ik zit altijd aan de 6 minuten. Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Heeft er iemand tips voor de zijmissie 'Mashin' up Mall', een mogelijke route om zo min mogelijk tijd te verspillen ofzo want ik zit altijd aan de 6 minuten. Ik weet het, 'Mashin' Up Mall' is een vrij frusterende zijmissie. Niet alleen omdat je de corona's in verschillende bewegingen moet pakken (groen = wheelie, blauw = stoppie en rood = op de manier zoals jij het wilt), maar ook omdat Vic nogal snel van zijn fiets afvalt. Probeer dus zo min mogelijk tegen iets aan te stoten. Als ik jou was zou ik allereerst alle corona's nemen op de begane grond. De meeste staan in 'waterbakken', dus probeer de waterbak in te komen door middel van het trappetje (dat aan minstens één kant van de waterbak te vinden is). Mocht je al vrij behendig zijn in het fietsen kan je ook proberen in de waterbak te springen, door middel van de -toets te gebruiken. Wanneer je alle corona's op de begane grond verzameld hebt moet je de resterende corona's op de bovenverdieping zien te pakken. Ga met een flinke aanloop een trap op (liefst geen roltrap die naar beneden loopt) zodat je in één vloeiende beweging bovenaan staat, aangezien Vic nogal wat moeite heeft om boven te komen (hij valt namelijk vrij snel van zijn fiets in deze zijmissie). Boven kan je in één ronde fietsen, want alle corona's liggen mooi achter elkaar geparkeerd. Zo heb ik deze zijmissie gehaald. In het begin lijkt het vrij onmogelijk, maar na een aantal keer opnieuw geprobeerd en geoefend te hebben wordt deze zijmissie een peulenschil. Ik wens je nog veel succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.