Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat is het beste , knife of butterfly knife ?

en gebeurt er iets als je je tegenstander langs achteren aanvalt ?

volgends mij gewoon aan kracht

en van achteren aaanvallen heb ik nog niet geprobeert

ik ga nu even voor je loeke :Y

Delen op andere websites

bedankt alvast !

wie is die persoon met rood haar rechtsonderaan de cover van vcs ?

Die vrouw is gewoon de zoveelste willekeurige ped(estrian) die gekozen is om artwork van te maken. Datzelfde kun je vergelijken met die dames met die roze bikini's van de artwork van GTA Vice City. Zij komen zelf ook niet daadwerkelijk voor in het spel, maar zijn wel een beetje het gezicht van GTA Vice City. Nou is die dame met dat rode jasje niet zozeer het gezicht van GTA Vice City Stories...

In ieder geval staat in het bijgeleverde boekje van GTA Vice City Stories een artikeltje over twee prostituees die $250.000 hadden gewonnen bij een krasspelletje, en dat zij dat geld binnen een zeer korte tijd over de balk hadden gesmeten. Bij dit artikeltje staat de artwork van deze dame (en nog één andere), dus is zij waarschijnlijk een doodnormale prostituee. :Y

Delen op andere websites

Als ik me niet vergis (ik weet eht dan ook niet zeker) dan is het Mary, je ontmoet haar in de derde missie vna 'Jerry Martinez' bij een feest. Verder kom je haar vanaf dat moment niet meer tegen geloof ik in het boekje staat ze ook afgebeeld als hoer, we hebben het natuurlijk over Mary je kan haar vinden in de missie 'Conduct Unbecoming'. Veel plezier en als je nog wat wilt weten dan kun je het gewoon zeggen. :)

Als toevoeging, zoals Pietje II zegt ze staat in het boekje, maar ik heb een vermoeden dat het Mary is. Want zij en haar vriendin die je op 'deze' afbeelding kan zien. En in de missie Conduct Unbecoming kom je de vriendin van haar tegen en samen met het haar moet je naar het feestje op Starfish Island daar ontmoet je kort tijdig Mary waarna je met haar naar het leger gaat. Of deze informatie klopt, daar ben ik niet geheel zeker van.

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Als toevoeging, zoals Pietje II zegt ze staat in het boekje, maar ik heb een vermoeden dat het Mary is. Want zij en haar vriendin die je op 'deze' afbeelding kan zien. En in de missie Conduct Unbecoming kom je de vriendin van haar tegen en samen met het haar moet je naar het feestje op Starfish Island daar ontmoet je kort tijdig Mary waarna je met haar naar het leger gaat. Of deze informatie klopt, daar ben ik niet geheel zeker van.

Ja, maar voor Mary in de missie 'Conduct Unbecoming' is gewoon een willekeurige prostituee-ped(estrian) gekozen. Dat zou je ook kunnen vergelijken met die vrouw die dj speelt in de missie 'Life's a Beach' in GTA San Andreas: zij is ook een doodgewone willekeurige ped(estrian).

Maar goed, we zouden haar uiteraard Mary kunnen noemen omdat zij voor 'Conduct Unbecoming' is gebruikt, en ze bijna identiek zijn. :)

die vrouw die tegen de infernus leunt , is dat martha shrub ?en zo ja , waar komt deze persoon voor in het spel ?

Ze lijkt veel op Martha Shrub ja, maar zoals ik al zei is zij volgens mij ook een doodgewone willekeurige vrouw die gebruikt is voor de artwork. Er is een tijd geleden een Vice City Stories-party gehouden, waar de vrouw op onderstaande afbeelding opdook. Ik heb het idee dat zij geposeerd heeft voor de betreffende artwork.

262169065626fa4074fvo5.th.jpg

Delen op andere websites

De Waterscooter wordt in 'Vice City Stories' ook wel 'Jet Ski' genoemd. Je kan hem in het spel op maar liefst twee plaatsen vinden. Op één plaats kun je een zijmissie starten, dat is op Prawn Island en de andere kun je in het zuidelijke gedeelte van het Vice City gebied vinden. Natuurlijk kan je alleen maar vrij uit varen met de laatst genoemde en die andere is alleen beschikbaar voor het bespelen van de zijmissie. Ik heb ook even een kaart gemaakt voor het geval dat je hem aan de hand van mijn beschrijving niet kunt vinden. Ik wens je naast dit veel succes en plezier bij de verdere bevindingen in het spel. Mocht er naast dit ook nog wat anders wezen, dan kun je het gerust vragen.

Edit: Hou op van den II, je pest me Kruttenkoker! :@

post-5021-1164574923_thumb.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

weet iemand waar een water scooter kan vinden?

Als je het 2e eiland geunlockt hebt dan kan je hem vinden naast de filmstudio op Prawn Island waar in GTA: Vice City de skimmer te vinden is

edit: Summerbase was me voor ;)

Bewerkt: door Bassiej26
Delen op andere websites

[blaat...] De Waterscooter wordt in 'Vice City Stories' ook wel 'Jet Ski' genoemd. Je kan hem in het spel op maar liefst twee plaatsen vinden. [Nog meer geblaat...]

SummerBase schaam je! De Jet Ski is op maar liefst drie plekken te vinden, in plaats van twee.

naamloosgtafrn8.th.png

Klik op de afbeelding voor de vergroting! ~ De toegevoegde roze stip is de Jet Ski die SummerBase vergeten was.

Dusseh... Ga jij maar eens gauw in de hoek staan heer Vis!

Delen op andere websites

ik heb een vraag? waar vind je de verrekijker?

En kan je pas na 100% de cutscenes bekijken?

waar de verre kijker licht heb ik geen idee van

wel weet ik dat je idd de cutscenes kan bekijken na de honderd% dit kan ik je save house in het laatste eiland in vice point

de exacte locatie in je huis weet ik niet

daarom hoop ik dat iemand ook namens mij er een foto van maakt :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...