Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

thnx ik heb de dinghy inmiddels gevonden maar de rio is nog een beetje lastig

zou je alleen de rio effe op de kaart willel weergeven?

Die heb ik toch al aangegeven op het kaartje? Kijk maar in de legenda! Zo moeilijk is dat toch niet te vinden...?

Nou goed dan, hieronder speciaal voor jou de exacte locatie van de Rio...

naamloosgtaforumju9.png

Edit @ hieronder: het interesseert mij niet of je nu een zeikerd bent of niet, iedereen wil ik graag helpen. Maar als je zojuist een uitgebreide kaart hebt gemaakt en degene die je geholpen hebt kijkt er niet eens op, is dat toch best jammer...

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja sorry hoor ik zag hem wel staan maar wilde het zeker weten

ja ik weet het ik ben een zeikders :puh:

een zo'n vraag is echt niet zeiken hoor en als je pietje II heet al helemaal niet want het is een mens die iedereen graag helpt dus voortaan hoef je dit ook niet over jezelf te schrijfen

pas als je 100 vragen in een post steld is het zeiken :puh:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Delen op andere websites

weet iemand waar ik de Dinghy kan vinden, een boot?? op dat ene kaartje van wikigta kan ik hem niet vinden

laat maar, k heb hem zojuist gevonden onder de brug, wat betekent dat ook ik nu alle voertuigen heb verzameld

overigens zie ik net dat iets hierboven dezelfde vraag is gesteld, soory daarvoor, maar had het niet gezien

Bewerkt: door Xclusive
Delen op andere websites

weet iemand waar ik de Dinghy kan vinden, een boot?? op dat ene kaartje van wikigta kan ik hem niet vinden

Kijk dat heeft vandaag heer van den II (Pietje II) met gezegd, als je een vraag stelt lijkt het me relevant dat je even terug kijkt in het topic of daar al iets over gepost is en als je linksonder in de zoekmachine Dinghy in zou vullen dan zou je er met gemak achter komen. En ik kwam op het resultaar van heer van den II, namelijk 'deze' post; daarin kun je zien waar je hem kunt vinden, omdat het misschiene ven wat zoeken is heb ik ook even snel een kaart gemaakt, maar een oproep aan iedereen: 'Gebruik de zoekmachine, want dat scheelt jullie en ons werk!'. Desalniettemin, veel succes bij het behalen van de Import zijmissie.

Edit: Voor de mensen die de kaart nodig hebben ik heb even snel de andere kaart gepakt, die vorige was voor de Marquis, die kan ook gegeven worden hoor; Ik heb namelijk van elk voer/vaar-tuig dat je nodig hebt voor de Civil Asset Forfeiture Inpound een kaart.

post-5021-1164816288_thumb.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Mensen als je op wikigta kijk lijken de missies van GTA VCS zo kort maar voor de mensen die hem al hebben uitgespeelt is dat ook zo? of duurt het best lang tot je hem hebt uitgespeelt want zou best jammer zijn als het zulke snelle missies waren

Summerbase had hem al 4 keer uitgespeelt dus ik denk dat het wel heel kort is maar als je naar Vice City kijkt heeft VCS meer missies volgens mij maar VC duurde aardig lang om het uit te spelen de storyline he heb ik het over niet helemaal 100% dus kan iemand mischien vertellen of je VCS snel uit speelt of niet ?

Delen op andere websites

Mensen als je op wikigta kijk lijken de missies van GTA VCS zo kort maar voor de mensen die hem al hebben uitgespeelt is dat ook zo? of duurt het best lang tot je hem hebt uitgespeelt want zou best jammer zijn als het zulke snelle missies waren

Summerbase had hem al 4 keer uitgespeelt dus ik denk dat het wel heel kort is maar als je naar Vice City kijkt heeft VCS meer missies volgens mij maar VC duurde aardig lang om het uit te spelen de storyline he heb ik het over niet helemaal 100% dus kan iemand mischien vertellen of je VCS snel uit speelt of niet ?

Ik kan deze stelling wel even uitvoerig beantworoden, want wat jij zegt is inderdaad waar: 'Ik heb hem nu al 3x uitgespeeld en één keer de 100%'. Echter ben je met de story-line in een kleine 3dagen klaar (weekend), want dat is ongeveer 20 tot 30 uur spelen, en beslaat 30% van het spel. Het is erg leuk en je bent even heerlijk bezig, een gemiddelde missie duurt ongeveer 30 minuten, maar er zijn ook kortere natuurlijk. Het is heel variabel en de missies zijn ook veel leuker en uitvoeriger; er is dus zeg maar; meer te doen en noem dat soort zaken maar op. De missies die nu door ons (WiKiGTA Team) beschreven zijn, zijn inderdaad iets kort, maar de missies duren wel langer. Maar ik ben ook een beetje raar; want ik doe/deed niks anders dan VCS, dus. :puh:

Na welke missie kom je naar het 2de eiland?
Dat kan je na de missie 'From Zero to Hero' van 'Lance Vance', in deze missie vlucht je met een lading cocaïne van Main Land naar Vice City gebied, waar je de cocaïne in het huis van Lance achterlaat. Er zullen missies komen van 'Reni' en van 'Diaz' en noem ze maar op. Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

zijn de mendez broers familie van t bone mendez ?

Daar is wel over gespeculeerd, maar wordt nooit duidelijk gemaakt in GTA Vice City Stories of in de gehele GTA-serie (of er zou een volgende GTA uit moeten komen met hetzelfde concept; laten we zeggen een 'GTA San Andreas Stories'). Wat wel frappant is, is dat Diego Mendez ingesproken wordt door Kid Frost; dat is dezelfde voice-actor als dat van T-Bone Mendez! Daarom gingen er vóór de uitgave van GTA Vice City Stories geruchten rond die luidden dat de huidige 'Diego Mendez' 'T-Bone Mendez' zou zijn.

In ieder geval, of T-Bone Mendez familie is van Armando Mendez en Diego Mendez is simpelweg onbekend. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...