braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik heb elke dag men batterij al moeten opladen Reageren
Rekam Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Het is normaal als je vollenbak gamed dat je batterij sneller leeg is. Volgens mij komt het op hetzelfde neer als andere games. Reageren
jorrit Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 heeft iemand al die orkaan in gta vice city stories gezien? als iemand het wel gezien heb zeg het dan even (vertel of met een foto) Reageren
cyg.BE Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 een tip, om het wachten toch wat nut te geven (op vcs bedoel ik) 1 Laad je psp op Volledig! 2 zet hem aan - laat hem leeglopen (totdat hij echt LEEG is) herhaal dit proces NOG 2 keer, je batterij zal langer meegaan (in levensduur) en je zal minder moeten opladen Reageren
cyg.BE Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 in GTA IV zal het waarschijnlijk en empire building en gang territory zijn, maar on topic:nee je kan idd ni gokken Reageren
Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 oke dank u het was een vraag want er stond gambling bij dus ik wist het niet had wel een toffe toevoeging geweest maar jah ook vet zo Reageren
Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Das niet waar ik heb gelezen dat er een nadeel aanzat dat GTA VCS nog korter mee gaat met de batterij dan LCS Reageren
j0ry Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 hallo allemaal waar kan je en waterscoeter vinden bij gta vice city stories Reageren
GTA-GamerZ Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 een tip, om het wachten toch wat nut te geven (op vcs bedoel ik)1 Laad je psp op Volledig! 2 zet hem aan - laat hem leeglopen (totdat hij echt LEEG is) herhaal dit proces NOG 2 keer, je batterij zal langer meegaan (in levensduur) en je zal minder moeten opladen als ik dat steeds moet doen kan ik nog niet gta spele, kan ik beter spele totdat ie leeg gaat en snel weer opldaden en weer doorgaan (of gewoon die stkker erin plugge terwijl je speelt) Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Aan de film studio, uiteraard in het <ater Reageren
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 is wel een onnodig topic vind je niet (wil niet moderator achtig doen) Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 is wel een onnodig topic vind je niet(wil niet moderator achtig doen) Zeg jij daar nou maar niks over want jij reageert en vraagt ook soms raare dingen maar ik ben het er wel mee eens Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 heeft iemand al die orkaan in gta vice city stories gezien?als iemand het wel gezien heb zeg het dan even (vertel of met een foto) Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar en laat het ook vernielingen achter? En idd een screen zou fijn zijn Reageren
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 is wel een onnodig topic vind je niet (wil niet moderator achtig doen) Zeg jij daar nou maar niks over want jij reageert en vraagt ook soms raare dingen maar ik ben het er wel mee eens offtopic : klopt , maar ik heb me er bij neer gelegt en je hebt 110% gelijk dus ontopic: het is trouwens een jetski Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Bij de golf baan staan dr ook een paar toch dat zag ik in een filmpje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.