j0ry Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 nouw niemand geeft antowoord ik wiel het allemaar weten hoor waar kan ik dat anders plaaTsen Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 heeft iemand al die orkaan in gta vice city stories gezien? als iemand het wel gezien heb zeg het dan even (vertel of met een foto) Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar en laat het ook vernielingen achter? En idd een screen zou fijn zijn het is net zoals in de gewone vice city. je hoort dat er een orkaan is maar je ziet er niks van Reageren
Rayman800 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik denk het niet, het zou teveel grafische kracht van de psp vragen denk ik. Reageren
Isafdar Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Er was toch iets speciaals met het weer ofzo ik heb er nog geen sscreens van gezien of iets, ik ben toch wel benieuwt Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Liggen die schepen daar nog in het water (of liggen ze er al) ?? Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 heeft iemand al die orkaan in gta vice city stories gezien? als iemand het wel gezien heb zeg het dan even (vertel of met een foto) Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar en laat het ook vernielingen achter? En idd een screen zou fijn zijn het is net zoals in de gewone vice city. je hoort dat er een orkaan is maar je ziet er niks van ow dat vind ik heel jammer maargoed Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik heb een vraag. Als je de 3 Legermissies hebt gehaald krijg je dan gelijk dat andere huis en andere pak ?????????????? En na dat filmpje van de 3e missie dat je eruit bent getrapt waar bevind je je dan op dat moment ?????????? Reageren
Die-hard Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik heb een vraag.Als je de 3 Legermissies hebt gehaald krijg je dan gelijk dat andere huis en andere pak ?????????????? En na dat filmpje van de 3e missie dat je eruit bent getrapt waar bevind je je dan op dat moment ?????????? Ja, in de 3de missie krijg je je savehouse. Op dat moment zijn er ook 2 pakken beschikbaar. Je bevind je buiten het leger, en moet in die missie nog naar je savehouse rijden, missie gelukt en jij kan daar saven. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ja dat is cool ! Welke 2 Pakken heb je dan in je kledingkast ????????????????? Reageren
Juju Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Even een vraag: Komt Vice City Stories op de PS2 uit? Ik hoop 't wel want als ik naar de screens kijk en naar de feiten op Wikigta vind ik het eem heel leuk spel. Reageren
Die-hard Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) @denkaanhenk: Ik denk de Casuals en de Trailer Trash, weet ik niet zeker. (plaatjes van Braver) casuals: Trailer trash: @ Juju: Waarschijnlijk niet nee. Bewerkt: 5 november 2006 door Die-hard Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Dan denk ik toch dat je na de 3 Legermissies 1 pak in je kleding kast heb hangen die met dat spijkerbroek en het blauwe t-shirt. Reageren
Die-hard Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Dan denk ik toch dat je na de 3 Legermissies 1 pak in je kleding kast heb hangen die met dat spijkerbroek en het blauwe t-shirt. Ik had nog een savegame liggen dat je juist die 3 missies hebt gedaan, en geen andere. Ik heb even gekeken en je hebt gelijk, mijn fout. Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Weet iemand waar dit is? Ik vind dat niet waar ik met die auto naartoe moet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.