Jump to content

wat hoop je in gta vice city stories de doen is?


jorrit

Recommended Posts

Ik hoop op beteren frame-rate.

Dat er minimaal 1 level van AA aanstaat.

Dat er lekker veel mini-games (Side-Missies zijn)

Dat de auto's lekker rijden.

Dat de VC sfeer weer terug is.

En zo hoop ik nog veel meer. :D

Maar volgens mij komt dat allemaal wel goed. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je hier nou werkelijk nog een topic over maken? GTA Vice City Stories komt al over een kleine drie weken uit, zie ook mijn handtekening (tenminste, als Vice City Stories tenminste niet wéér uitgesteld wordt). Dus het lijkt mij vrij overbodig om in zo'n korte termijn nog allerlei wenslijsten te plaatsen. Trouwens, veel dingen zijn al bekend, en ook een aantal dingen blijven verrassing: die mag je zelf ontdekken in GTA Vice City Stories, zo meldde Rockstar Games dat. :)

Het lijkt mij dus echt niet nodig om hierover dan een topic aan te maken, er zijn overigens al verscheidene topics over dit soort dingen. Maar goed, om even ontopic te blijven zou ik dan maar zeggen dat ik al blij genoeg ben met het voorlopige resultaat van GTA Vice City Stories wat wij al hebben kunnen vernemen. Dingen zoals het golven vind ik echt leuk om te horen, het nieuwe aspect in de Grand Theft Auto serie 'Empire Building' is iets waar ik erg naar uitkijk, en ook de aandacht die Rockstar Games ditmaal aan het water heeft besteeds is iets waar ik erg naar uitkijk. Kortom eigenlijk geheel GTA Vice City Stories, maar dat was bij jullie al bekend, dunkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA VCS wil ik ongeveer de zelfde functies hebben als in GTA SA.Hiermee bedoel ik dingen als gokken en naar de kapper gaan en je haar laten knippen. Ook wil ik betere graphics en AI.

Ik hoop dat die hele grote vliegtuigen die ook in GTA SA aanwezig zijn ook in VCS voorkomen maar ik denk niet dat dit gebeurt aangezien VC hier niet echt geschikt voor is. Een simpel detail is ook dat je kan instellen dat je in de auto de D-Pad gebruikt en te voet de analoge stick.Dit omdat je heel moeilijk loopt met de pijltjes en veel fijner rijd met de pijltjes.Ik vond het echt jammer dat deze functie niet in LCS zat :N

Ik hoop ook dat ik lekker in een hovercraft kan rijden/vliegen/varen maar dit is gelukkig bevestigd :)

En verder hoop ik gewoon alles wat al in GTA SA en meer zat.

Link to comment
Delen op andere websites

ALs je het nieuws rondom VCS gevolgd had, had je kunnen weten dat je niet met tommy vercetti kan spelen. Je speelt met Victor Vance, jawel, de broer van Lance Vance (en eindlijk krijgen we de Lance vance dance te zien :D )

Tommy vercetti zit, in de tijd dat VCS zich afspeelt, nog in de bak door een moord die hij had gepleegd in Liberty City en kan hij dus onmogelijk de hoofdpersoon zijn.

Nu stond er laatst op IMDB.com dat tommy vercetti wel degelijk meedeed in VCS net als Sonny forelli. Ook lijkt het alsof we Tommy zien in de tweede trailer die rockstar heeft uitgebracht, maar zeker weten of die ook werkelijk meedoet is niet zeker.

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat er een goeden verhaal lijn in zit en dat je weer als Tommy Verceti mag spelen

Tommy vercetti zat toen nog in de gevangenis.Je speelt Victor Vance de broer Van Lanve Vance

Ik hoop dat VCS later ook op de PS2 komt

Bekende en snelle wagens

Een leuk Storyline

Alles wat je in GTA SA ook kon doen

Ik hoop dat het uitkomt

Bewerkt: door GTA-Master100
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat hij alleen op psp uitkomt,

en dat er veel mini-games inkomen, en die traumaheli en jetski lijken me wel wat,

en natuurlijk een zeer goede verhaallijn

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er heel veel te doen zal want RockStarGames gaat heus niet alles vertellen hoor wat er in de spel komt dan weet iedereen het al zoals PIETJE zegt Rockstargames heeft ook verassingen

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat er een goeden verhaal lijn in zit en dat je weer als Tommy Verceti mag spelen

je hebt pas 1 bericht

ik hoop dat je het niet erg vind maar je speelt met de broer van lance vance en hij is bruin

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop genoeg missies

ik hoop genoeg verschillende auto's (niet 5 op één plaats)

ik hoop genoeg verschillende mensen

ik hoop beetje moeilijkeren missies

en nog wel wat meer=)

Hoi 'mertin', dit hoef je niet te hopen, want ze komen erin. Er komen meer missies dan GTA Liberty City Stories en ook meer dan de originele Vice City. Er zullen heel wat auto's in het spel komen kijk voor de zekerheid ook 'deze' pagina op WiKiGTA eens. Er zijn in de personage selectie oude bekende te zien, maar ook nieuwe. Er is al een grote lijst aan mensen geselecteerd kijk voor bevestiging ook 'hier'. De missies worden ook voor uitgebreider, want in Liberty City Stories waren die toch wat te makkelijk voor de meesten onder ons. Ik raad je ook aan om als je dat niet doet diverse artikelen in het 'The latest news from Vice City Stories' topic te lezen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...