Jump to content

wat hoop je in gta vice city stories de doen is?


jorrit

Recommended Posts

Ik hoop genoeg missies

ik hoop genoeg verschillende auto's (niet 5 op één plaats)

ik hoop genoeg verschillende mensen

ik hoop beetje moeilijkeren missies

en nog wel wat meer=)

Hoi 'mertin', dit hoef je niet te hopen, want ze komen erin. Er komen meer missies dan GTA Liberty City Stories en ook meer dan de originele Vice City. Er zullen heel wat auto's in het spel komen kijk voor de zekerheid ook 'deze' pagina op WiKiGTA eens. Er zijn in de personage selectie oude bekende te zien, maar ook nieuwe. Er is al een grote lijst aan mensen geselecteerd kijk voor bevestiging ook 'hier'. De missies worden ook voor uitgebreider, want in Liberty City Stories waren die toch wat te makkelijk voor de meesten onder ons. Ik raad je ook aan om als je dat niet doet diverse artikelen in het 'The latest news from Vice City Stories' topic te lezen. ;)

ik bedoel met genoeg mensen. Mensen die op straat lopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht altijd dat het bij code's zo werkte:

health ammo armor & politie cheats hebben geen effect op je savegame.

de andere cheats die werkelijk iets veranderen zorgen ervoor dat je gamepercentage blijft hangen op 99%

maar toch niet je PSP kapot?

Boris H.

Bewerkt: door the gtasafan
Link to comment
Delen op andere websites

mertin Geplaatst 30 Oct 2006, 18:12:34

(koba_nochi @ 30 Oct 2006, 18:11:16)

hopelijk zijn de cheats weer vroeg op wikigta want dan word het pas echt een feest

Cheats maken je PSP en je GTA naar de klote

------------------

Ik ga met je mee Cheats maken het oneerlijk en halen de lol er gigantisch van af

------------------

alleen aangezien er al heel veel over bekend is kun je niet echt meer zeggen waar je op hoopt maar wat je echt het leukst vind en als eerst doet http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=36420

daar ongeveer dus :clown:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...