Jump to content

Hoe kan ik met de Dodo vliegen?


Dead-Dodo

Recommended Posts

Als je die lelijke trap hierboven niet wil, kun je nog altijd naar mijn andere post kijken: >>>Klik hierop.<<<

Edit: K.O. zegt dat het dak niet solid kan zijn, maar dat is niet waar. Je kunt overal lopen, je kunt niet verdrinken in de vijver, je kunt dwars door de huisjes lopen en (PAS OP) je kunt dwars door de hekjes aan de dakrand lopen.

oow bedankt bas dit heb ik nu precies nodig egt bedank want ik weet ook al precies hoe de teleporter werkt

oow nu zegtie in het engels dat de eerste code er niet is?? is dit wel goed

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cyril-Cobrahm

    10

  • 8-Ball

    9

  • Le Freak

    9

  • Bling

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je die lelijke trap hierboven niet wil, kun je nog altijd naar mijn andere post kijken: >>>Klik hierop.<<<

Edit: K.O. zegt dat het dak niet solid kan zijn, maar dat is niet waar. Je kunt overal lopen, je kunt niet verdrinken in de vijver, je kunt dwars door de huisjes lopen en (PAS OP) je kunt dwars door de hekjes aan de dakrand lopen.

oow bedankt bas dit heb ik nu precies nodig egt bedank want ik weet ook al precies hoe de teleporter werkt _O_^_^:7:D

Geen dank. Vragen kun je PB'en. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die lelijke trap hierboven niet wil, kun je nog altijd naar mijn andere post kijken: >>>Klik hierop.<<<

Edit: K.O. zegt dat het dak niet solid kan zijn, maar dat is niet waar. Je kunt overal lopen, je kunt niet verdrinken in de vijver, je kunt dwars door de huisjes lopen en (PAS OP) je kunt dwars door de hekjes aan de dakrand lopen.

oow bedankt bas dit heb ik nu precies nodig egt bedank want ik weet ook al precies hoe de teleporter werkt _O_^_^:7:D

Geen dank. Vragen kun je PB'en. ;)

maar hij doet het trouwens niet de eerste code(99,9692993164063 deze dus) is niet goed :N

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die lelijke trap hierboven niet wil, kun je nog altijd naar mijn andere post kijken: >>>Klik hierop.<<<

Edit: K.O. zegt dat het dak niet solid kan zijn, maar dat is niet waar. Je kunt overal lopen, je kunt niet verdrinken in de vijver, je kunt dwars door de huisjes lopen en (PAS OP) je kunt dwars door de hekjes aan de dakrand lopen.

oow bedankt bas dit heb ik nu precies nodig egt bedank want ik weet ook al precies hoe de teleporter werkt _O_^_^:7:D

Geen dank. Vragen kun je PB'en. ;)

maar hij doet het trouwens niet de eerste code(99,9692993164063 deze dus) is niet goed :N

Wat is er mis mee dan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

nou als ik die code intypt zegt die trainer (in het engels) dat ie niet bestaat(die cordinaat denk ik)

Hij moet wel achter de X, en vergeet de komma niet, die is heel belangrijk.

Als het nog niet wil, zet er dan gewoon maar 100 neer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nou als ik die code intypt zegt die trainer (in het engels) dat ie niet bestaat(die cordinaat denk ik)

Hij moet wel achter de X, en vergeet de komma niet, die is heel belangrijk.

Als het nog niet wil, zet er dan gewoon maar 100 neer. ;)

hij doet het met die 100 ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

nou als ik die code intypt zegt die trainer (in het engels) dat ie niet bestaat(die cordinaat denk ik)

Hij moet wel achter de X, en vergeet de komma niet, die is heel belangrijk.

Als het nog niet wil, zet er dan gewoon maar 100 neer. ;)

hij doet het met die 100 ook niet

Kun je een fotootje maken? Want dit snap ik niet, teleporteer je wel of gebeurt er helemaal niets?

Link to comment
Delen op andere websites

hij telepoort helemaal niet( bij andere plaatsen wel hoor)

ik snap niet hoe je een plaatje oplouwd hij zegt dan Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd

maarja als ik dus op write bij teleporten klikt staat er 99,9692993164063 is not a floating point value.

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

In de missie "A drop in the ocean" ( http://nl.wikigta.org/wiki/A_Drop_in_the_Ocean_%28GTA_III%29 ) moet je achter een Dodo varen en zijn paketjes oppakken he,

ik heb vandaag die missie gedaan en ik schrok wel en beetje omdat die Dodo lange vleugels heeft, dit is waarschijnlijk bekend maar ik vind het raar ^_^

Omdat de Dodo in Gta3 normaal korte vleugels heeft :)

Dus m'n vraag is, waarom heeft de Dodo in deze missie lange vleugels?

Alvast bedankt! :)

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien komt dat door als je ver van de Dodo afstaat dan lijken de Vleugels langer. En hoe dichterbij je komt hoe kleiner ze gaan lijken, ik weet het niet zeker. Maar mischien ligt het daaraan. Anders vraag je het even aan Bling, die kan je wel de Antwoord geven. Hij is niet voor niets de beste GTA III kenner. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...