Jump to content

Hoe kan ik met de Dodo vliegen?


Dead-Dodo

Recommended Posts

knap! maar wees eens eerlijk, had je niet een beetje de handling aan gepast?

Nee, ik pas dat soort dingen niet aan. Ik gebruik ook geen cheats en mods. Ik wil graag van het orginele spel genieten, en niet het spel verkloten door allemaal dingen te gaan veranderen. Het is ook de kunst van GTAIII om het vliegen met de Dodo onder de knie te krijgen. Probeer het zelf maar, met hetgeen wat ik hierboven gezegt heb, het moet haast (na 2 of 3 keer proberen) lukken!

succes

EDIT: Ik was nog even aan het vliegen met de Dodo en Gost Town van dichtbij aan het bekijken (je kan er trouwens ook komen als je aan de linkerkant van Shoreside Vale noordelijk gaat) en zoals ik eerder zei: Dat sommige delen niet solid zijn en dat je op de weg kan landen, is niet waar. Werkelijk alles in Gost Town is unsolid en je kan dus overal doorheen. Ik dit filmpje wat ik gamaakt heb kun je zien dat ik door de weg heen val (in de blue hell en weer respawn in de tunnel :puh:). Maargoed er bestaan mods die Gosttown Solid maken en er een brug heen maken, maar leuker is natuurlijk om er zelf heen te vliegen :).

Filmpje bewerken + uploaden (kan even duren..) Ik edit zo weer

En daar is hij dan :):

Filmpje: > KLIK <

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cyril-Cobrahm

    10

  • 8-Ball

    9

  • Le Freak

    9

  • Bling

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wel cool gedaan man! Je kan wel goed vliegen!

Ik denk dat 't op de PS2 een stuk moeilijk gaat door die analog dingen, ik ga 't binnenkort eens op de PC proberen.

Even een offtopic vraagje: Hoe heten die liedjes die je in de filmpjes hebt gebruikt? Ik vind ze wel chill ;).

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Even een offtopic vraagje: Hoe heten die liedjes die je in de filmpjes hebt gebruikt? Ik vind ze wel chill ;).

Het liedje van dit filmpje heet 'Ba Bump' van The Black Eyed Peas

Het liedje van dit filmpje heet 'The apl Song' van The Black Eyed Peas

hey even een foto update

vragen:

1. hoe maak je trouwens zo een filmpje?

2. kan je ook landen?

1) Er zijn verschillende manieren, de manier die ik gebruik is met het programma Fraps.

2) Ja je kan ook landen maar dat is vele malen moeilijker dan opstijgen en daadwerkelijk in de lucht blijven. Als je wilt landen moet je recht op de landingsbaan af vliegen en je gas los laten. Zet dan de neus van het vliegtuig iets omhoog (ongeveer 45 graden) en dan land je zachtjes op de grond. Het heeft wel even wat oefening nodig..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt natuurlijk omdat je de trial versie hebt van Fraps. Je moet hem helaas kopen om onbeperkt te kunnen opnemen. Ik kan je adviseren om voor meer informatie in dit topic te kijken. Ik kan je adviseren om eens te kijken naar deze post. Ik heb met de zoekfunctie een post gevonden over Fraps 1.9D. Het nadeel is alleen dat je geen geluid kan opnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vliegen met de Dodo is helemaal niet zo heel moeilijk. Je moet alleen wel even doorhebben hoe het precies in zijn werk gaat. In deze post heb ik het al een keer uitgelegd hoe je moet vliegen met de Dodo. Enkele posts daaronder toont Bassiej26 nog een filmpje als toelichting. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je die gerust stellen, hoor. :)

PS: Dit topic hoort trouwens thuis in het General fora, aangezien dit niks met missies te maken heeft. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...