Jump to content

Hoe kan ik met de Dodo vliegen?


Dead-Dodo

Recommended Posts

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cyril-Cobrahm

    10

  • 8-Ball

    9

  • Le Freak

    9

  • Bling

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mischien komt dat door als je ver van de Dodo afstaat dan lijken de Vleugels langer. En hoe dichterbij je komt hoe kleiner ze gaan lijken, ik weet het niet zeker. Maar mischien ligt het daaraan. Anders vraag je het even aan Bling, die kan je wel de Antwoord geven. Hij is niet voor niets de beste GTA III kenner. :puh:

Ik ben echt zeker dat de Dodo lange vleugels had!

het was als de Dodo in San Adnreas een beetje, echt, hij had lange vleugels!

Ook werden zijn vleugels niet 'ondersteund' door zo twee 'stokjes' die van de 'cockpit' naar de vleugel gingen...

:dans: MegaPilot. :dans:

EDIT: 'k Heb me echt niet miskeken!

Bewijs gevonden op Youtube!

http://nl.youtube.com/watch?v=Zf9FzaqZQsg

Bij 2 minuten ongeveer :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dus m'n vraag is, waarom heeft de Dodo in deze missie lange vleugels?

Volgens mij was Rockstar eerst van plan om de Dodo lange vleugels te geven, maar later hebben ze er toch korte vleugels van gemaakt. Rockstar heeft vergeten de Dodo in de missie 'A Drop in the Ocean' aan te passen en daarom heeft hij in die missie lange vleugels.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens goed om je heen. Je ziet regelmatig een Dodo in de lucht vliegen, en deze hebben allemaal lange vleugels. De Dodo uit de missie A Drop in the Ocean heeft deze lange vleugels ook, inderdaad. Hetzelfde geldt voor de Dodo uit de missie S.A.M.

Feitelijk heeft alleen de Dodo die op het vliegveld spawnt en betreedbaar is, korte vleugels.

De Dodo met de lange vleugels is in de txd-bestanden onder de naam "Dead Dodo" terug te vinden. Het is geen echt voertuig, omdat hij - net als de politiehelikopter - niet door jou (Claude) te gebruiken is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens goed om je heen. Je ziet regelmatig een Dodo in de lucht vliegen, en deze hebben allemaal lange vleugels. De Dodo uit de missie A Drop in the Ocean heeft deze lange vleugels ook, inderdaad. Hetzelfde geldt voor de Dodo uit de missie S.A.M.

Feitelijk heeft alleen de Dodo die op het vliegveld spawnt en betreedbaar is, korte vleugels.

De Dodo met de lange vleugels is in de txd-bestanden onder de naam "Dead Dodo" terug te vinden. Het is geen echt voertuig, omdat hij - net als de politiehelikopter - niet door jou (Claude) te gebruiken is.

Kan dat dan betekenen dat je die txd kunt gebruiken op de dodo en een dodo kunt maken die goed kan vliegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens goed om je heen. Je ziet regelmatig een Dodo in de lucht vliegen, en deze hebben allemaal lange vleugels. De Dodo uit de missie A Drop in the Ocean heeft deze lange vleugels ook, inderdaad. Hetzelfde geldt voor de Dodo uit de missie S.A.M.

Feitelijk heeft alleen de Dodo die op het vliegveld spawnt en betreedbaar is, korte vleugels.

De Dodo met de lange vleugels is in de txd-bestanden onder de naam "Dead Dodo" terug te vinden. Het is geen echt voertuig, omdat hij - net als de politiehelikopter - niet door jou (Claude) te gebruiken is.

Kan dat dan betekenen dat je die txd kunt gebruiken op de dodo en een dodo kunt maken die goed kan vliegen?

Nee, dus... Als hij zegt:

Het is geen echt voertuig, omdat hij - net als de politiehelikopter - niet door jou (Claude) te gebruiken is.

Niet bruikbaar dus... ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Kan dat dan betekenen dat je die txd kunt gebruiken op de dodo en een dodo kunt maken die goed kan vliegen?

Zo werkt dat niet maar er zijn wel mods om het model van de Dodo te veranderen in die van een Dodo met lange vleugels. Maar dat maakt de handling niet beter. Maar als het goed is zijn daar ook mods voor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan dat dan betekenen dat je die txd kunt gebruiken op de dodo en een dodo kunt maken die goed kan vliegen?

Zo werkt dat niet maar er zijn wel mods om het model van de Dodo te veranderen in die van een Dodo met lange vleugels. Maar dat maakt de handling niet beter. Maar als het goed is zijn daar ook mods voor :)

Waarom zou je mods nodig hebben?

Ik vind de Dodo lekker vliegen...:)

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan dat dan betekenen dat je die txd kunt gebruiken op de dodo en een dodo kunt maken die goed kan vliegen?

Zo werkt dat niet maar er zijn wel mods om het model van de Dodo te veranderen in die van een Dodo met lange vleugels. Maar dat maakt de handling niet beter. Maar als het goed is zijn daar ook mods voor :)

Waarom zou je mods nodig hebben?

Ik vind de Dodo lekker vliegen... :)

:dans: MegaPilot. :dans:

ik heb de dodo al eens gemode (voor eigen gebruike) en er lange vleugels aan gezet maar hij wouw niet beter vliegen en die verlenging van de vleugels waren onzichtbaar dan ben ik maar gestopt met aan die dodo te zitten

dus het lukte niet om hem beter te laten vliegen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eenmaal het vliegen onder de knie hebt is het plezant :Y

Uhu!

Maar ik heb altijd het probleem dat ik over een Unique Stunt Jump vlieg :cry:

Dan verandert je beeld zo en dat gaat niet meer terug naar het 'normale' beeld, tenzij je neerstort...

M'n maximum vliegtijd is trouwens 891 seconden :Y

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik in de lucht vloog met een tank, zag ik allemaal Dead Dodo's met lange vleugels. Ik dacht daar ook bij na. Maar ik wist dan wel dat het een soort decoratie is voor GTA III, zoals je zappelins hebt in VC. Er zijn ook mods om de vleugels van de Dodo te verlengen, maar de Dodo blijft even onbestuurbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik in de lucht vloog met een tank, zag ik allemaal Dead Dodo's met lange vleugels. Ik dacht daar ook bij na. Maar ik wist dan wel dat het een soort decoratie is voor GTA III, zoals je zappelins hebt in VC. Er zijn ook mods om de vleugels van de Dodo te verlengen, maar de Dodo blijft even onbestuurbaar.

Er is een mod dat ook de Handling word veranderd,

maar ik vind hem niet meer, sorry :)

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...