Jump to content

Hardware Helpdesk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gewoon een Quickstore Portable van Sharkoon gekocht, de HDD van mijn kapotte laptop erin gedouwd. Wordt meteen herkend als je hem in de computer stopt en hoef je niet aan/uit te zetten want dat gaat automatisch. Hoeveel geluid die maakt ligt aan de HDD die je erin stopt.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

90

• Limbolander

84

• TaartJJ~!

84

• Djmaddox

72

Geplaatst:

Welke is beter?

NVIDIA GeForce GT 330M of de ATI Mobility Radeon HD5470

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft er iemand ervaring met Conceptronic?

Ik wil namelijk daarvan een muis kopen maar het merk is totaal onbekend bij mij.

Hij ziet er wel goed uit maar of hij dat ook is..

Dit is de muis.

En weer een videokaart vraag :puh:

Welke is nu beter?

ATI Mobility Radeon HD 5650 of de NVIDIA GeForce GT 330M

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:

Heeft er iemand ervaring met Conceptronic?

Ik wil namelijk daarvan een muis kopen maar het merk is totaal onbekend bij mij.

Hij ziet er wel goed uit maar of hij dat ook is..

Dit is de muis.

En weer een videokaart vraag :puh:

Welke is nu beter?

ATI Mobility Radeon HD 5650 of de NVIDIA GeForce GT 330M

Ik heb een Conceptronic USB 2.0 uitbreidingskaart. Geen problemen mee gehad.

Ik denk dat de Radeon wat beter is.

Kan iemand mij trouwens helpen bij het kiezen van de juiste processor? Ik twijfel tussen twee:

-Nieuwe-all-round-PC-upgrade"]http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/531603-[uPG]-Nieuwe-all-round-PC-upgrade

Alvast bedankt!

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Dan zal ik jou helpen :puh:

Ik zou voor de X6 gaan.

Het is een zogenaamde six-core, dus weer 2 cores meer als de X4 en hetzelfde cache geheugen.

Geplaatst:

Welke AGP kaart kan HD filmpjes afspelen op Youtube?

HD3850 kan dat denk ik wel.

Is er een goedkope alternatief

Geplaatst:

Is er een goedkope alternatief

Ik zou anders voor de HD4650 gaan, de HD4350 heeft denk ik niet genoeg kracht om HD goed af te kunnen spelen. Maar je kijkt dan toch aan tegen een prijs kaart van meer dan 70 euro, dat is het in mijn ogen echt niet waard. Het zijn gewoon kut kaarten...

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn geintergreerde geluidskaart doet het niet op Windows XP Home Edition SP3, hoe kan ik nu weten wat voor geluidskaart erin zit en hoe kan ik hem aan de praat krijgen? In Windows 7 werkte die wel gewoon meteen. Ik zou graag weer geluid uit mijn boxen laten komen.

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Wat is beter, een Ati Radeon Sapphire x1550 256 MB of een nVidea Geforce 6200 256 MB?

Geplaatst:

Wat is beter, een Ati Radeon Sapphire x1550 256 MB of een nVidea Geforce 6200 256 MB?

De eerste.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik kan wel gek zijn maar ik heb een nVidea GeForce 6200 256MB met VGA en S-VIDEO uitgang, mijn TV heeft ook een S-VIDEO ingang dus ik heb een S-VIDEO kabeltje gekocht omdat het me wel leuk leek om mijn TV als monitor te gebruiken. Toch is het me na lang gesteggel nog niet gelukt om dit te laten werken. Ik heb het al geprobeerd met de S-VIDEO ingang op mijn TV, die van mijn DVD-speler en met een SCART adapter. Ook heb ik in de help van Microsoft helezen dat je je VGA beeldscherm moet loskoppelen, S-VIDEO kabel vast moet maken, TV inschakelen en dan zou het moeten lukken. Nou nee. crazy.gif

Geplaatst:

Misschien moet je in het menu van je grafische kaart nog instellen welke poort(en) hij gebruiken moet?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...