Jump to content

vercetti in VCS?


chopperboy

Recommended Posts

hier is iets aparts aan de hand.. in 'let's pop', een trailer van VCS zie je ergens op de helft Diaz met een pistool in een kamer 3 mensen op te jagen. de achterste (in een blauw/groen shirt) lijkt wel erg veel op Tommy Vercetti. :*D Wie is het ermee eens? :Y:Y:Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • chopperboy

    15

  • BangBros

    11

  • BigM

    5

  • Pietje II

    4

Je hebt inderdaad gelijk hij lijkt ontzettend veel op Tommy maar ik denk dat het helaas niet kan dan want dan zou heel VC ook niet kloppen met het verhaal maar ik ben het wel met je eens hij lijkt verdacht veel op Tommy

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al bevestigt dat Vercetti niet voorkomt in Vice City Stories, omdat hij nog in de gevangenis zit. Maar hij lijkt er inderdaad wel op, misschien hadden ze ook al dubbelgangers in de jaren '80 :puh:.

Bron? Hij kan toch in de gevangenis voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook mischien een broer zijn.. ? want de broers van Tommy zaten toen niet vast... maar ik denk dat het een gewoon een Gang member is van Diaz want die mannetjes van hem zijn altijd zo gekleed in zo'n blauw groen achtig shirtje met een ketting zwart haar en zo:P

GTAPROF1 :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de trailer ook nog een keer bekeken en vanuit de posite zoals jij het zo zegt lijkt hij inderdaad best wel op tommy , maar het kan nou eenmaal gewoon niet omdat hij dan nog in de gevangenis zit. Wellicht heeft Rockstar hier weer een vage oplossing voor bijvoorbeeld dat hij ontsnapte en dat zijn dubbelganger in de gevangenis zat maar reken hier maar niet op. Ik heb even een screentje gemaakt en ook nog een andere waar hij weer op te zien is en daar lijkt deze persoon absoluut niet op Tommy. Ik heb een persoon in dezelfde trailer gevonden die er bijzonder veel op lijkt ook al draagt hij niet dezelfde kleren maar dat hoeft tenslotte ook niet (Was in de andere GTA's wel)

gtavcstrailer2hi0001ov0.jpg

De persoon met de knuppel lijkt er wel wat op..

gtavcstrailer2hi0003tt3.jpg

rechtsonderin zou Tommy Vercetti moeten staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al bevestigt dat Vercetti niet voorkomt in Vice City Stories, omdat hij nog in de gevangenis zit. Maar hij lijkt er inderdaad wel op, misschien hadden ze ook al dubbelgangers in de jaren '80 :puh:.

Bron? Hij kan toch in de gevangenis voorkomen.

Ik denk dat die kans heel klein is, maar je hebt gelijk dat dat misschien kan. Maar die scene in let's pop waar het hier over gaat speelt zich duidelijk niet in de gevangenis af dus het kan Tommy niet zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het wel een broer van Tommy Vercetti :clown:

en dat hij in Vice City Stories sterft op de een of andere manier :bonk:

en dat hij met Ricardo Diaz overlegt om borg te betalen en dat Diaz daarom met het pistool zwaait

:clown::clown::bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook gewoon niet dat Tommy er in een rol speelt kijk

1. Hij zat in die tijd nog in de gevangenis

2. In VCS kent hij nog geen Diaz of Lance dus het klopt niet

En er is mischien kans dat een van de broers van Tommy het is maar die is ook al klein want het speelt zich twee jaar terug dus toen leefte zijn broers nog.. Maar het zal wel weer eens een Gang Member van Diaz zijn die altijd zo gekleed zijn

Daarom Moonbeam :)

Link to comment
Delen op andere websites

En er is mischien kans dat een van de broers van Tommy het is maar die is ook al klein want het speelt zich twee jaar terug dus toen leefte zijn broers nog.. Maar het zal wel weer eens een Gang Member van Diaz zijn die altijd zo gekleed zijn

Je begrijpt het verkeerd. De twee personages die Tommy Vercetti in de intro van GTA Vice City tijdens de drugsdeal bijstaan heten Harry en Lee, en zijn geen broers van Tommy. Het zijn twee hulpjes van Sonny Forelli, er bestaat misschien wel een kans dat zij terugkeren in Vice City Stories (aangezien volgens IMDb Sonny in Vice City Stories ook een rol zal hebben).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...