Jump to content

vercetti in VCS?


chopperboy

Recommended Posts

Het kan ook gewoon niet dat Tommy er in een rol speelt kijk

1. Hij zat in die tijd nog in de gevangenis

2. In VCS kent hij nog geen Diaz of Lance dus het klopt niet

En er is mischien kans dat een van de broers van Tommy het is maar die is ook al klein want het speelt zich twee jaar terug dus toen leefte zijn broers nog.. Maar het zal wel weer eens een Gang Member van Diaz zijn die altijd zo gekleed zijn

Daarom Moonbeam :)

Ok, maar je zegt 100% en niets is zeker toch? Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. :) (of nee, Tommy is cool dus past deze emoticon beter: :-( hahaha, lol :D )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • chopperboy

    15

  • BangBros

    11

  • BigM

    5

  • Pietje II

    4

JAMMER Diaz mag je niet doden hé :N

ik vond het wel een hele fijne opdracht :puh:

Ik heb zo zin om GTAVCS te kopen... echt ik kan echt niet langer wachten al die dagen als je iets wil gaat de tijd zo sloom:P

daar heb je gelijk in!!! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen ik koop hem denk ik 24 november alles want ik krijg dan een PSP kado van m'n neef in kan hem zelf ook wel halen alleen dan heb ik er twee maar ik koop VCS wel alvast

Pietje ik geef toe jij bent wel een goeie GTA kenner als ik eerlijk ben

WEET er iemand ook wie die twee nummers zingen van Lady's en Gentelmen? kan iemand daar maybe achter komen? wel band dat is of wie dat zingt ?

Link to comment
Delen op andere websites

WEET er iemand ook wie die twee nummers zingen van Lady's en Gentelmen? kan iemand daar maybe achter komen? wel band dat is of wie dat zingt ?

Dat liedje wordt gezongen door onze vriend Phil Collins, samen met Phil Bailey. Het liedje zelf heet 'Easy Lover', en persoonlijk vind ik het een prachtig nummer! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Pietje ik moet eerlijk toegeven ik word langzamer hand een fan van jou

Pietje weet je ook mischien wie de tweede zingt? met Lets Pop

Dat hoeft Pietje II niet alleen de vertellen hoor ik ben de laatste tijd misschien niet zo heel erg actief als Pietje II, maar ik weet net zo veel als Pietje II hoor, of niet Pieter van den II? :D Maar goed ik heb even de nummers opgeschreven en ook links naar de Video-clips op YouTube zodat je ze ook nog eens fijn kunt bekijken ook.

  1. I'm your Brother you can trust me - Foreigner : I want know what love is.
  2. Ladies and Gentleman. Let's pop - Phil Collins/Phil Bailey : Easy Lover
  3. In so deep - Phil Collins : In the Air tonight.

Weet je dat wel heel zeker meneer ZomerBasis van den Palingboer? :clown:
Dat weet ik heel zeker, en mensen verder nu ontopic! :klap: Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Pietje ik moet eerlijk toegeven ik word langzamer hand een fan van jou

Pietje weet je ook mischien wie de tweede zingt? met Lets Pop

Dat antwoord had ik dus net gegeven, in de tweede trailer (genaamd 'Ladies and gentlemen, let's pop!') zingt Phil Collins en Phil Bailey 'Easy Lover'. Of bedoelde je het nummer uit de eerste trailer (genaamd 'I'm your Brother, you can trust me')? Anders heb ik dat verward. In ieder geval heeft onze SummerBaby alle liedjes van alle trailers hierboven opgesomd.

Oh ja, je hoeft toch helemaal geen fan van mij te zijn? :puh:

Dat hoet Pietje II niet alleen de vertellen hoor ik ben de laatste tijd misschien niet zo heel erg actief af Pietje II, maar ik weet net zo veel als Pietje II hoor, of niet Pieter van den II? :D

Weet je dat wel heel zeker meneer ZomerBasis van den Palingboer? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Pietje ik moet eerlijk toegeven ik word langzamer hand een fan van jou

Pietje weet je ook mischien wie de tweede zingt? met Lets Pop

Dat hoeft Pietje II niet alleen de vertellen hoor ik ben de laatste tijd misschien niet zo heel erg actief als Pietje II, maar ik weet net zo veel als Pietje II hoor, of niet Pieter van den II? :D Maar goed ik heb even de nummers opgeschreven en ook links naar de Video-clips op YouTube zodat je ze ook nog eens fijn kunt bekijken ook.

  1. I'm your Brother you can trust me - Foreigner : I want know what love is.
  2. Ladies and Gentleman. Let's pop - Phil Collins/Phil Bailey : Easy Lover
  3. In so deep - Phil Collins : In the Air tonight.

Weet je dat wel heel zeker meneer ZomerBasis van den Palingboer? :clown:
Dat weet ik heel zeker, en mensen verder nu ontopic! :klap:

Oke summerbase and pietje kben fan van jullie:D

Oke mensen sorry over dit ik moest het even weten maar over Vercitti's terug keer ik denk het niet hoor dat ie terug komt... maar ik denk wel dat mischien Victor hem als laatste ontmoet om een deal te maken over die drugs.. en dan meeten ze mekaar daar waar VC begint.. ik denk dat dat de einde zal zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Tommy Vercitti speelt er niet in het is gewoon bevestigd en het zou ook raar zijn want Tommy hoort dan eigenlijk de hoofdrol te hebben dat is de 1ste reden 2 reden in die tijd kende Lance Tommy nog niet dus en dat was de 2de

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...