Jump to content

vercetti in VCS?


chopperboy

Recommended Posts

Maar Tommy Vercitti speelt er niet in het is gewoon bevestigd en het zou ook raar zijn want Tommy hoort dan eigenlijk de hoofdrol te hebben dat is de 1ste reden 2 reden in die tijd kende Lance Tommy nog niet dus en dat was de 2de

Er is niet bevestigd dat Tommy Vercetti in GTA Vice City Stories voor gaat komen, maar er is ook niet bevestgd dat Tommy Vercetti niet in GTA Vice City Stories voor gaat komen. Alleen IMDb.com (een betrouwbare website) heeft een tijd geleden beweerd dat Tommy Vercetti in Vice City Stories voor gaat komen, evenals Sonny Forelli.

Jongens, ik heb iets ontdekt. Voor GTAPROF1 wilde ik even naar de desbetreffende IMDb-pagina gaan, maar wat blijkt nou: Tommy Vercetti en Sonny Forelli staan beiden niet meer op de lijst! Wat zou dit betekenen? Heeft IMDb.com dan toch zomaar een foutje gemaakt? Klik =>hier<= om naar de betreffende pagina te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • chopperboy

    15

  • BangBros

    11

  • BigM

    5

  • Pietje II

    4

jaa zo te zien heeft chopperboy er ook veel zin in

Ik weet zeker dat elke gta vcs fan of freak op dit forum hem vrijdag gelijk al heeft zodat ieder voor zich een revieuw gaat maken die zo geweldig zijn dat we er mischien wel een oscar ervoor krijgen

In ieder geval Gaat rockstar aan nederland Veel geld verdienen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België verkopen ze binnen een paar dagen de PSP + GTA: Vice City Stories voor 225 euro. Dus als je veel centjes hebt en de PSP wilt moet je dat vooral kopen :Y

Van Tommy Vercetti: Ik denk niet dat hij erin voorkomt. Of Rockstar moet weer flauw doen en een missie verzinnen waarin je hem doet ontsnappen waarna hij een paar missies op vrije voeten leeft en dan weer opgepakt wordt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat die op de poster tommy is met zijn soiree suit :)

gtavcstrailer2hi0001ov0kg3.jpg

Maar dat tommyzelf in het spel zit? :?

Het is onmogelijk dat tommy in het spel zit want in 1984 zat hij nog in de gavangenis

Cencicodis :cya:

Bewerkt: door Cencicodis
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat die op de poster tommy is met zijn soiree suit :)

[plaatje]

Maar dat tommyzelf in het spel zit? :?

Het is onmogelijk dat tommy in het spel zit want in 1984 zat hij nog in de gavangenis

Cencicodis :cya:

Ik weet 100% zeker dat dat Tommy Vercetti niet is op die poster. Kijk eens goed naar de rest van je screen, de twee mensen die je de poster ziet staan ook in de kamer op je screen. Die man (waarschijnlijk Diego Mendez) die Lance slaat met een knuppel, dat is die man in het blauw op de poster. Verder staat op de poster ook nog een andere man in het wit gekleed (waarschijnlijk Brian Forbes), deze staat ook in de kamer op jouw screen. Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat de man op die poster Diego Mendez is, dat zou ook logisch zijn, want het hangt in zijn huis. De man naast hem is denk ik zijn broer.

De man die je in de trailer ziet en op Tommy lijkt is Tommy niet. Ik heb de missie gespeeld en er kwam een close up van die man.

snap044jw5.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...