Moonbeam Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Het kan ook gewoon niet dat Tommy er in een rol speelt kijk 1. Hij zat in die tijd nog in de gevangenis 2. In VCS kent hij nog geen Diaz of Lance dus het klopt niet En er is mischien kans dat een van de broers van Tommy het is maar die is ook al klein want het speelt zich twee jaar terug dus toen leefte zijn broers nog.. Maar het zal wel weer eens een Gang Member van Diaz zijn die altijd zo gekleed zijn Daarom Moonbeam Ok, maar je zegt 100% en niets is zeker toch? Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. (of nee, Tommy is cool dus past deze emoticon beter: hahaha, lol ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 iK denk personelijk dat julie te erg doordenken ik denk dat het meschien gewoon een easter egg is ofzo of iets in die richting GreetZZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb zo zin om GTAVCS te kopen... echt ik kan echt niet langer wachten al die dagen als je iets wil gaat de tijd zo sloom:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Ja vind ik ook ik meot gewoon nu alles zelf zien in plaats van tot vrijdag wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 JAMMER Diaz mag je niet doden hé ik vond het wel een hele fijne opdracht Ik heb zo zin om GTAVCS te kopen... echt ik kan echt niet langer wachten al die dagen als je iets wil gaat de tijd zo sloom:P daar heb je gelijk in!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 ik wil hem ook kopen maar hep geen PSP maar tog kan ik niet wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Alleen ik koop hem denk ik 24 november alles want ik krijg dan een PSP kado van m'n neef in kan hem zelf ook wel halen alleen dan heb ik er twee maar ik koop VCS wel alvast Pietje ik geef toe jij bent wel een goeie GTA kenner als ik eerlijk ben WEET er iemand ook wie die twee nummers zingen van Lady's en Gentelmen? kan iemand daar maybe achter komen? wel band dat is of wie dat zingt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 WEET er iemand ook wie die twee nummers zingen van Lady's en Gentelmen? kan iemand daar maybe achter komen? wel band dat is of wie dat zingt ? Dat liedje wordt gezongen door onze vriend Phil Collins, samen met Phil Bailey. Het liedje zelf heet 'Easy Lover', en persoonlijk vind ik het een prachtig nummer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Pietje ik moet eerlijk toegeven ik word langzamer hand een fan van jou Pietje weet je ook mischien wie de tweede zingt? met Lets Pop Bewerkt: 29 oktober 2006 door GTAPROF1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Pietje ik moet eerlijk toegeven ik word langzamer hand een fan van jouPietje weet je ook mischien wie de tweede zingt? met Lets Pop Dat hoeft Pietje II niet alleen de vertellen hoor ik ben de laatste tijd misschien niet zo heel erg actief als Pietje II, maar ik weet net zo veel als Pietje II hoor, of niet Pieter van den II? Maar goed ik heb even de nummers opgeschreven en ook links naar de Video-clips op YouTube zodat je ze ook nog eens fijn kunt bekijken ook. I'm your Brother you can trust me - Foreigner : I want know what love is. Ladies and Gentleman. Let's pop - Phil Collins/Phil Bailey : Easy Lover In so deep - Phil Collins : In the Air tonight. Weet je dat wel heel zeker meneer ZomerBasis van den Palingboer? Dat weet ik heel zeker, en mensen verder nu ontopic! Bewerkt: 29 oktober 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Mensen ga niet zo oftopic Het gaat over vercetti's terugkeer niet over de songs maar als vercetti terug komt hoop ik dat je veel nieuwtjes over hem en zijn verleden te weten komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Pietje ik moet eerlijk toegeven ik word langzamer hand een fan van jouPietje weet je ook mischien wie de tweede zingt? met Lets Pop Dat antwoord had ik dus net gegeven, in de tweede trailer (genaamd 'Ladies and gentlemen, let's pop!') zingt Phil Collins en Phil Bailey 'Easy Lover'. Of bedoelde je het nummer uit de eerste trailer (genaamd 'I'm your Brother, you can trust me')? Anders heb ik dat verward. In ieder geval heeft onze SummerBaby alle liedjes van alle trailers hierboven opgesomd. Oh ja, je hoeft toch helemaal geen fan van mij te zijn? Dat hoet Pietje II niet alleen de vertellen hoor ik ben de laatste tijd misschien niet zo heel erg actief af Pietje II, maar ik weet net zo veel als Pietje II hoor, of niet Pieter van den II? Weet je dat wel heel zeker meneer ZomerBasis van den Palingboer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Ladies And Gentleman: Stay ONtopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Pietje ik moet eerlijk toegeven ik word langzamer hand een fan van jou Pietje weet je ook mischien wie de tweede zingt? met Lets Pop Dat hoeft Pietje II niet alleen de vertellen hoor ik ben de laatste tijd misschien niet zo heel erg actief als Pietje II, maar ik weet net zo veel als Pietje II hoor, of niet Pieter van den II? Maar goed ik heb even de nummers opgeschreven en ook links naar de Video-clips op YouTube zodat je ze ook nog eens fijn kunt bekijken ook. I'm your Brother you can trust me - Foreigner : I want know what love is. Ladies and Gentleman. Let's pop - Phil Collins/Phil Bailey : Easy Lover In so deep - Phil Collins : In the Air tonight. Weet je dat wel heel zeker meneer ZomerBasis van den Palingboer? Dat weet ik heel zeker, en mensen verder nu ontopic! Oke summerbase and pietje kben fan van jullie:D Oke mensen sorry over dit ik moest het even weten maar over Vercitti's terug keer ik denk het niet hoor dat ie terug komt... maar ik denk wel dat mischien Victor hem als laatste ontmoet om een deal te maken over die drugs.. en dan meeten ze mekaar daar waar VC begint.. ik denk dat dat de einde zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Maar Tommy Vercitti speelt er niet in het is gewoon bevestigd en het zou ook raar zijn want Tommy hoort dan eigenlijk de hoofdrol te hebben dat is de 1ste reden 2 reden in die tijd kende Lance Tommy nog niet dus en dat was de 2de Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.