chopperboy Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Ik denk ook dat de man op die poster Diego Mendez is, dat zou ook logisch zijn, want het hangt in zijn huis. De man naast hem is denk ik zijn broer.De man die je in de trailer ziet en op Tommy lijkt is Tommy niet. Ik heb de missie gespeeld en er kwam een close up van die man. getverr wat heeft hij een lelijk gezicht!! het lijkt een beetje op die cheat met bubble heads in lcs. wie is het dan eigelijk wel? misschien wel Reni voor de behandeling (het zal toch niet zo geboren zijn) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Ja, hoe komt hij aan zo'n groot hoofd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Het lijkt wel of het hoofd los zit van het lichaam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 let op de grafische kwaliteit van het hoofd ten opzichte van het lichaam. dit klopt gewoon niet. vast een geintje van iemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 en het lijkt of hij geen ogen heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 en het lijkt of hij geen ogen heeft idd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 en VCS is nog niet in nl te koop, dus hoe kan maarte41 met die screen komen, hij woont denk ik niet in de VS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 en VCS is nog niet in nl te koop, dus hoe kan maarte41 met die screen komen, hij woont denk ik niet in de VS Nog niet in de andere topics gekeken? Het staat vol met screen van GTA VCS! Wij hebben dat spel al omdat de meeste mensen dat gedownload hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) 1ste: Maarte41 woont niet in Nederland, wel in België. Hier is de game al te verkrijgen in een aantal winkels! 2de: Illegale praktijken doen wij niet aan mee! (Allee, sommige niet. ) 3de: Ooit gehoord van import, Amerikaanse versie? 4de: Ooit gehoord van andere website's met dezelfde onderwerpen? 5de: Dit was het. In verhouding klopt het niet, maar volgens mij is dit echt, hoor. Bewerkt: 4 november 2006 door Rekam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 dat hoofd is wel erg slecht gemaakt hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 we zien het wel, maar wie is het dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.