Jump to content

Poll : Wie vindt GTA LCS een goeie game?


vetvrete

Is gta lcs een goeie game?  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. ????

    • Ja, zeker
      66
    • Nee, zeker niet
      10
    • Nee, want de opvolgers van GTA zijn beter
      9


Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Whiplash1212

    2

  • GTAVC

    1

  • Gta Ripper

    1

  • vetvrete

    1

Ik vind GTA Liberty City Stories nog steeds een leuke GTA. Vooral als je weet dat dit Rockstar's eerste 3D GTA is op de PSP (die voor hen nog nieuw was) mag het resultaat er best zijn. Dankzij deze GTA hebben ze de mogelijkheden van de PSP wat kunnen aftasten en kunnen ze nu een nog betere opvolger, GTA Vice City Stories, maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een spel zal altijd goed blijven als het door veel mensen een jaar lang het beste spel op PSP is. Vice City Stories zal binnenkort nog beter worden, maar Liberty City Stories zal leuk blijven omdat je lang bezig bent met de missies, en er veel te doen valt in de stad. Het enige minpuntje is dat als je hem 100% hebt uitgespeeld er bijna geen leuke dingen meer zijn, zoals die er in San Andreas wel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA LCS is een goede Game vind ik. Ik vond GTA III de beste GTA eigenlijk. Dat was het eerste criminele spel dat ik kreeg. Ik heb er zo om gelachen. En dan komt GTA lCS en dat vind ik een zeer grote update ten opzichte van GTA III. Vooral die mooie spiegeling op wapens en auto's vind ik mooi. Maar eerlijk is eerlijk! Het had toch wat beter gekund. Geen kledingwinkels, tatooshops, helicopters (en dodo's), fietsen, zwemmen en net zoveel gebouwen die je kunt betreden in GTA III. Vice City Stories zal zeker beter worden, maar daarom is LCS geen flutgame!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...