Dogwatch Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 ok thnq Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 bij mij wil het niet lukken : maar ik heb maar 1 savegame van gta moet ik er 2 maken dan voordat ik cheatdevices kan gebruiken ??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 Je haalt jouw savegame er eerst af. Dan zet je de savegame met de cheatdevice erin. Daarna kan je je eigen savegame er gewoon bijzetten. ( zet hem wel op een ander slot, dit doe je door het laatste cijfertje van de map waar de savegame inzit te veranderen.) Daarna laad je eerste de savegame met de cheatdevice en daarna je eigen savegame. Dan moet hij het daar ook doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 ik heb 0.7 gedownload maar is precies het zelfde als 0.6 Helemaal niet. Er zijn nu veel meer functies, wanneer je beneden op de lijst bent kan je nog verder he. Oja de nieuwe 0.7d kan je nu meer dan 100 peds krijgen. hoe bedoel je meer dan 100 peds Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 Lees eerst eens een topic door, voordat je een vraag stelt. Ik heb het antwoord daarop al gegeven. Peds staat voor pedestrians ofwel voetgangers. Dat zijn dus de mensen die overal in het spel rondlopen.En met de cheatdevice kan je toni veranderen in één van die ' 100 peds'. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 Je haalt jouw savegame er eerst af. Dan zet je de savegame met de cheatdevice erin. Daarna kan je je eigen savegame er gewoon bijzetten. ( zet hem wel op een ander slot, dit doe je door het laatste cijfertje van de map waar de savegame inzit te veranderen.) Daarna laad je eerste de savegame met de cheatdevice en daarna je eigen savegame. Dan moet hij het daar ook doen. maar in de map SAVEDATA staat er ULES00151S0 en in die map staan er 3 bestanden : DATA, PARAM, ICON1 maar welke savegame moet ik dan weg doen ??? want ik snap het niet zo goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 Je moet niet kijken naar die files die daar inzitten. Al die files vormen één savegame. De map ULES00151S0 is dus de hele savegame. Als je een savegame moet verwijderen, dan verwijder je gewoon die hele map. ps. Je maakt best een backup van je savegame door die map te kopieren naar een plaats op je harde schijf, voor je die van de memory card verwijdert. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 dus wat moet ik nu doen wil je het stap vo stap uitlegge aub en duidelijk aub aub aub thxxxxxxxxxxxx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quiz Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 cheatdevice 0.8a is uit er zit nu Rocket Boost! bij cheatdevice 0.8a Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 cheatdevice 0.8a is uiter zit nu Rocket Boost! bij cheatdevice 0.8a en wat ken je met die rocket boost doen dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quiz Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 je kan een andre versnelling aanpassen voor je auto of vliegtuig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 ok bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kayke Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 hij wil cheatdevise niej dowloaden en hij logt me niet in! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 Ja er is een tijdelijke storing waardoor je niet op gtagames kan inloggen. Je kan de cheatdevice nog altijd hier dowloaden; http://www.maxbot.com Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kayke Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 maar hoe moet je hem daar dan downloaden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts