Dizzee Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 Door op de link te klikken natuurlijk die erop staat. Dit is de directe link naar de download http://www.maxbot.com/gta/CheatDevice08aUK.zip Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kayke Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 maar er staat ook dat lcs kan chrasen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 Dat risico zit er natuurlijk altijd in, niemand verplicht je om de cheatdevice te downloaden en te installeren. Op zich is het crashen niet zo erg, dan start je psp het spel gewoon opnieuw op, er moet al veel gebeuren voordat je spel ECHT kapot is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 Ik gebruik de cheatdevice al heel lang. Ik heb nog maar 1 Chrash gehad. Dat was dan nog men eigen schuld ook. De kans dat het chrasht is heel klein. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 Dit programma update alle cheats voor de cheatmaker op elk tijdstip van de dag Zeer handig CheatSyn0.1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 Vanaf nu komt alles i.v.m. de cheatdevice, cheatmaker,... in dit topic. Er worden daar dus geen nieuwe topics meer over gemaakt. Dank bij voorbaat. Topics merged! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 De nieuwe 0.8 heeft maar 1 nieuwe functie, boost. Zet hem op 10 en het is supersnel(voertuig) ; ik ga nu hoger proberen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 Ik moet zeggen : de Rocket Boost is heel erg leuk maar ik had hem vorige keer op 500 gezet . Boven de 25 kan je spel het niet meer aan en val je in de interior Hell en duurt het even voor je respawnt. Probeer ook niet naar de oceaan te blijven gaan want dan loopt heel je spel vast. Ik heb wel iets ontdekt in het midden van de oceaan is een soort berg met zand maar hij is solid dus je valt erdoor ?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuningboy Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 ik heb de 0.8 versie van de cheatdevice, maar als ik een motor spawn dan is het een kleine motor waar ik niet kan op rijden is er een andere versie waar wel de moto's werken? Want ik wil heel graag is met de sanchez2 rijden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 ik heb de 0.8 versie van de cheatdevice, maar als ik een motor spawn dan is het een kleine motor waar ik niet kan op rijden is er een andere versie waar wel de moto's werken? Want ik wil heel graag is met de sanchez2 rijden! Nope. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuningboy Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) ik heb de 0.8 versie van de cheatdevice, maar als ik een motor spawn dan is het een kleine motor waar ik niet kan op rijden is er een andere versie waar wel de moto's werken? Want ik wil heel graag is met de sanchez2 rijden! Nope. en heeft er niemand een savegame toevallig waar zo een moto in een garage staat? die chopper van de avenging angels is ook goed! die wil ik ook wel is graag testen! EDIT: hoe maak je met de cheatdevice filmpjes in wmv ofzo? want ik zie dat het mensen gelukt is, mij lukt het niet! al mijn filmpjes zijn in een .gif afbeelding Bewerkt: 25 januari 2006 door tuningboy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 Mijn 100% savegame staat op gtagames, en daar staat die motor van de avenging angel missies in de garage in Portland. klik Mocht je het niet kunnen downloaden daar. Kijk dan in de bijlage. EDIT: Om een converter te vinden die gif filmpjes omzet naar wmv moet je maar eens googlen, je vindt er vast wel een tutorial ofzo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuningboy Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 Mijn 100% savegame staat op gtagames, en daar staat die motor van de avenging angel missies in de garage in Portland. klikMocht je het niet kunnen downloaden daar. Kijk dan in de bijlage. EDIT: Om een converter te vinden die gif filmpjes omzet naar wmv moet je maar eens googlen, je vindt er vast wel een tutorial ofzo. thx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAZippert Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Ik heb cheatdivices geinstaleerd, ik start mijn spel op en ik zie nergens helikopters staan Weet iemand hoe dat kan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Ik heb cheatdivices geinstaleerd, ik start mijn spel op en ik zie nergens helikopters staan Weet iemand hoe dat kan? je moet de heilikopter spawnen met de cheatdevice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts