VforV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Maar als ik de savegames er terug bij wil zetten (in de map SAVEDATA) dan 'zegt' de PC dat er al een map ULES00151S0 bestaat en of ik die wil vervangen (maar dan is de cheatdevice weg, nietwaar?) Mijn andere savegames zijn ULES00151S1, ULES00151S2, ULES00151S3, ULES00151S4, ULES00151S5. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Mensen zien jullie niet die lange post van mij. Daarmee kun je eilanden bijbouwen gebouwen en nog veel meer wat je maar wilt Dit programma is handig om je te helpen te bouwen http://www.gtaportable.com/downloads/lcs/o...tCreatorv02.zip Dit is het forum van Object creator http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=233267&st=0 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Mensen zien jullie niet die lange post van mij.Daarmee kun je eilanden bijbouwen gebouwen en nog veel meer wat je maar wilt het lijkt me wel vet maar hoe moet je het invoeren?, miss dat je screens kan laten zien hoe en waar je het moet intypen bij cheatmaker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb nu de cheatdevice en ik hou er van te vliegen met de dodo. Maar als ik de tiny invisible heli spawn en wil instappen crasht het spel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 dat is bij iedereen zo net zoals die motors met kleine banden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Men zegt ook dat je de cheatdevice kan gebruiken in je eigen savegame, maar dat lukt bij mij alleen in edison's savegame (de cheatdevice) zelf Mag je trouwens saven op de cheatdevice? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 je laad eerst cheatdevice dan laad je je eigen savegame en dan heb je cheatdevice in je game, en als je in de game van cheatdevice zit kan je beter niet saven dan doet hij het niet meer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 ja ik keb me oude save game ook ff op lsot 1 gezet, en cheat deviced staat op lsot 0 maare kan iemand me uitleggen hoe Teleport to player target werkt?? ik keb er al vasak mee gekloot maar t werkt gewoon niet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Je zet je target ergens neer, en daarna begin je weer met het spel en druk je op X bij teleport to player target. Simpel toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 JAh ik vind het wel een handige functie dat player target teleport Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Ik heb ook de laatste versie van de cheatdevice, maar ik heb me al suf zitten zoeken naar die player target teleporter. Ik weet enkel de normale teleporter zijn. Waar precies in het menu staat dat? EDIT: Laat maar, ik heb het al. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Player target teleport, is dat dat je jezelf teleporteerd? Kan soms handig zijn als je in het water beland bent. Ik heb 2 testfilmpjes gemaakt, ze stonden in de map PHOTO, dus ik kon ze niet op PSP bekijken. Hoe moet je ze op je PC bekijken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) door je psp te verbinden met de pc en dan de map openen dan de map psp openen en dan de map photo openen Bewerkt: 16 februari 2006 door Dogwatch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Inderdaad, die bestanden zijn gewoon 'gif-jes'. Dus allemaal frames achter elkaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) door je computer te verbinden met de pc en dan de map openen dan de map psp openen en dan de map photo openen Bedoel je niet PSP verbinden met PC Ja, het filmpje staat al op m'n computer hoor, maar hoe moet je het nu bekijken? Met mediaplayer? Bewerkt: 16 februari 2006 door VforV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts