Jump to content

Fietsen in Vcs


Quiz

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mertin

    8

  • BigM

    7

  • Quiz

    6

  • Hit

    6

Top Posters In This Topic

Ik zag het net op GTAForums. Waarom heeft Rockstar Games dit geheim gehouden? Maar leuke traktatie van Rockstar.

Rockstar Games vermeldde daarom ook dat ze wat dingen geheim zouden houden tot de release van GTA Vice City Stories, die zou je dan zelf in het spel mogen ontdekken. Kennelijk is dus één van die dingen de fiets. :Y

Edit:

Ik hoop wel dat er fietsen in het spel zitten, maar ik denk dat deze screenie's vals zijn, anders had Rockstar ze wel duidelijker gemaakt, het is gewoon een foto van de TV genomen.

Deze foto's zijn door iemand gemaakt die GTA Vice City Stories al in bezit heeft, kennelijk woont die dan ook in de Verenigde Staten. Is dan ook niet zo gek, de releasedatum van Vice City Stories in de Verenigde Staten is morgen, dus kan die persoon Vice City Stories al gerust in zijn collectie hebben. Kortom: die foto's zijn zeker weten met zijn digitale camera van zijn eigen PlayStation Portable gemaakt. :Y

Lees =>hier<= het laatste nieuwtje over de fiets en de ingame screens van Vice City Stories.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad leuk dat fietsen. Helaas is firmware 2.81 verplicht. :ch:

Maar gelukkig kan edisoncarter misschien een cheatdevice maken, omdat het dacht ik bijna mogelijk was 2.81 te draaien onder 1.5, maar weet ik niet zeker. Verder heeft de persoon in kwestie niet veel meer gezegd.

De map is hetzelfde; en je start op het 2de eiland. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja er zijn zeer zeker duiddelijkere fotos, al dan niet van de fiets. Ik post er hier even een paar en de rest kan je allemaal zien in dit topic (Is wel in het engels). Ze staan niet alleen in de eerste post dus scrol voor meer fotos ook nog een stuk naar beneden.

3ot4.jpg

Hier zie je Vic zwemmen.

photo0080gm5.jpg

Hier staat hij voor een groot vliegtuig (wellicht Shamel) helaas heeft hij nog niet bevestigd of hij flyable is.

photo0082yq9.jpg

hier zie je een soort checkpoint challenge net zoals je in LCS hebt met autos en motors heb je het hier met een Quad

photo0078dm4.jpg

Hier zie je het van een afstandje waardoor het toch meteen een heel stuk duiddelijker is hoe het eruit komt te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...