Jump to content

Fietsen in Vcs


Quiz

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mertin

    8

  • BigM

    7

  • Quiz

    6

  • Hit

    6

Top Posters In This Topic

Beter. Fietsen in San Andreas was ook al leuk!

Maar ff een vraagje, met Firmwire 2.8 kun je geen CheatDevice voor lcs gebruiken toch?

ik weet het niet maar in zown ander topic zeggen ze dat je Firmware 2.81 moet hebben

maar da staat tog automatisch op de UMD ten minste Op de meeste tog???

ontopic;

cheatdevice is voor cheaters en cheaters zijn niet eerlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Als je weer kan fietsen vind ik dat zeer leuk want dat beviel mij ook al zeer goed in SA

ER stond altijd een bmx in mijn garage om even lekker te kunnen stunten SA style

En die mountain bike vond ik altijd leuk om die race's mee te houden op die berg In san fiero

Het zou iedergeval een zeer goede toevoeging zijn aan het spel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Beter. Fietsen in San Andreas was ook al leuk!

Maar ff een vraagje, met Firmwire 2.8 kun je geen CheatDevice voor lcs gebruiken toch?

ik weet het niet maar in zown ander topic zeggen ze dat je Firmware 2.81 moet hebben

maar da staat tog automatisch op de UMD ten minste Op de meeste tog???

ontopic;

cheatdevice is voor cheaters en cheaters zijn niet eerlijk

Ik vind het niet echt cheaten omdat ik de mainstory toch al had uitgespeeld voordat ik het gedownload had. Het maakt het alleen leuker.

Maar jammer dat ik geen CheatDevice meer kan gebruiken dan :N

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk deze screens ik wou ze net posten in het VCS- The latest news from Vice City Stories topic, maar helaas GTAForums.com was onbereikbaar voor mij dus moest mijn collega het maar doen. Het ziet er verder netjes uit en zal ik je eerlijk vertellen ik heb er gewoon zo'n enorme zin in. Mensen die geen PSP hebben die gaan gewoon wat missen, maar reken er maar op dat we jullie allemaal op de hoogte houden dat verzeker ik jullie.

Wat bedoelen jullie precies met fimewire 2.81 ?

Moet je dat hebben ofzo ?

En als je het spel in je psp stopt kun je hem dan gelijk downloaden of moet je het hellemaal gaan opzoeken.

Een Firmwire is eigenlijks niets anders dan een Fabrieks Kenmerk dat toont aan welk type systeemsoftware er op je PSP zit. Als een spel minimaal Firewire 2.8 nodig heeft dan staat die gewoon in het game overzicht en dan kun je simpelweg updaten en dan kan je uiteraard ook het spel direct spelen. Je hebt dan geen connectie nodig met het internet, want dat staat gewoon op de UMD. ;)

O my dears ik heb er zo'n zin in! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen als je gewoon een nieuwe PSP koopt kan je toch wel gewoon VCS spelen of niet ? of moet je nog meer dingen erbij kopen of zo om het te spelen

Ik vind echt vet dat je kan fietsen volgens mij zijn er nog meer dingen die we NOG niet weten maar ja daar zullen jullie nog wel snel achter komen want ik moet nog een klein beetje wachten tot ik PSP koop en VCS

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen als je gewoon een nieuwe PSP koopt kan je toch wel gewoon VCS spelen of niet ? of moet je nog meer dingen erbij kopen of zo om het te spelen

Het is allemaal veel simpeler als jij denkt, en als hier verteld word. Het enige wat je hoeft te doen is je firmwire te upgraden. Je hoeft deze firmwire niet eens zelf te downloaden, deze zit bij de game bijgesloten en is niet moeilijk te installeren. Zorg wel dat je een volle batterij hebt want als de psp tijdens het updaten uitvalt is hij kapot! Voor de zekerheid kan je hem daarom op het netwerk aansluiten. Bedenk wel dat je dan geen cheatdevice meer kan gebruiken in Liberty City Stories (Maar die zal voorlopig wel in de kast blijven liggen).

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Advancegta... kan je me hier aub meer over vertellen met dat updaten ? heb je daar internet bij nodig en als je een PSP koopt en kan je hem meteen updaten ? of heeft ie daar niet genoeg vollebaterijnen bij

>>> Door Dizzee: Dit topic gaat over fietsen in VCS niet over hoe je kunt updaten. Je opent daarvoor maar een nieuw topic Hier.

En nee, je hebt geen internet nodig. Advacegta heeft al gezegd dat die update bij de game zelf zit...

Ontopic nu!<<<

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Advan... kan je me hier aub meer over vertellen met dat updaten ? heb je daar internet bij nodig? of zo

Nee zoals ik al in mijn post hierboven vermeld heb je hier geen internet voor nodig helemaal niets. Ik zal even een kleine tutorial voor je maken, daarmee moet alles duiddelijk worden.

1. Start je PSP op, zorg dat er geen UMD in zit dan kom je in het menu van de PSP.

2. Doe nu je UMD van Vice City Stories erin.

3. waarschijnlijk word je naar een paar seconden automatisch naar de plek gebracht waar je de game kan starten, maar dit kan nog niet dus druk niet op x of start.

4. Na een paar seconden krijg je een soort van ''voorfilmpje'' van VCS, druk nu pijltje naar beneden.

5. Druk daarna op x, De update start nu zorg dat je voldoende batterij hebt!

6. het enige wat je nu hoeft te doen is op starten te drukken en vervolgens op 'Ik ga akkoord met de voorwaarden'.

7. De update is nu bezig, waarschijnlijk zie je linksonderin een rood lampje knipperen dit betekent dat er naar de flash wordt geschreven (In normale gevallen naar de MemoryStick). Zet je psp absoluut niet uit!

8. Bij 100% moet je nog een keer iets bevestigen en vervolgens herstart je PSP automatisch.

9. Je hebt nu firmwire 2.81 en kunt aan de slag met Vice City Stories, veel plezier :cya:

En nu ontopic weer!

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Aan PietjeII:

Hij komt niet uit Amerika als je het onderwerp goed doorleest. Hij zei dat hij het spel in een 'French market' heeft gekocht. En dat terwijl het spel dáár in Frankrijk nog helemaal niet uit is...

I'm french, the game was in a market
Link to comment
Delen op andere websites

Ja jongens, ik moet ook toegeven dat ik werkelijk zit te trillen van de spanning! Ik kan werkelijk gewoon niet wachten! :D

Ook politiemotoren zitten in Vice City Stories, echt ontzettend leuk. Zolang er steeds nieuwe informatie vrijgegeven wordt bewerk ik het nieuwsberichtje in 'The latest news from Vice City Stories', (klik =>hier<= voor het nieuwsbericht), dus hou het steeds in de gaten voor de laatste nieuwtjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa ik had het gelezen van die motoren

die vond ik in SA ook wel leuk .. ik vond dat die achtervolgingen eigenlijk ook leuker maken(als het niet in een missie was)

en zoals pietje II al zij

werkelijk zit ik te trillen van de spanning!

Daar ben ik het helemaal met je eens en ik snap precies wat je bedoelt

Maar kom op Nog Paar dagen :cya:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...