Jump to content

Fietsen in Vcs


Quiz

Recommended Posts

Ik heb VCS van gistere avond :D schitterend spel.

Een paar dingentjes:

De fiets heb ik gevonden op dat race parcours op het 2de eiland (waar je ook begint)

het is dat race parcours waar in vice city die sanchez en die jeep staat. Als je daar naartoe gaat staat er een fiets en een quad echt schitterend :D . Ik kon eerst niet wegrijden met die quad omdat je alleen maar race's kon doen maar ik ben er eens met een andere wagen opgereden en toen kon ik er ook mee weg :) .

Je kan ook zwemmen zoals al eerder vermeld maar alleen spijtig dat er een limiet op staat. Als je in het water valt komt er een balkje boven je health die langzaam leeg loopt, je moet naar de kant voor die balk leeg is anders ben je wasted. Je kan spijtig genoeg ook niet duiken. Het systeem van deuren van winkels en safehouses enzo is hetzelfde als san andreas geworden: met zo'n pijltje voor die deur.

Ik ben echt al veel schitterende dingen tegen gekomen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mertin

    8

  • BigM

    7

  • Quiz

    6

  • Hit

    6

Top Posters In This Topic

640px-Bmx.jpg

Jaa maar als je goed kijkt zie je dat het stuur heel anders is als de fiets die je ziet vanuit die foto van vice City S

Ik heb VCS van gistere avond :D schitterend spel.

Een paar dingentjes:

De fiets heb ik gevonden op dat race parcours op het 2de eiland (waar je ook begint)

het is dat race parcours waar in vice city die sanchez en die jeep staat. Als je daar naartoe gaat staat er een fiets en een quad echt schitterend :D . Ik kon eerst niet wegrijden met die quad omdat je alleen maar race's kon doen maar ik ben er eens met een andere wagen opgereden en toen kon ik er ook mee weg :) .

Je kan ook zwemmen zoals al eerder vermeld maar alleen spijtig dat er een limiet op staat. Als je in het water valt komt er een balkje boven je health die langzaam leeg loopt, je moet naar de kant voor die balk leeg is anders ben je wasted. Je kan spijtig genoeg ook niet duiken. Het systeem van deuren van winkels en safehouses enzo is hetzelfde als san andreas geworden: met zo'n pijltje voor die deur.

Ik ben echt al veel schitterende dingen tegen gekomen :)

dat is heel erg leuk 8) alleen was al eenigzinds bekend

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb VCS van gistere avond :D schitterend spel.

Een paar dingentjes:

De fiets heb ik gevonden op dat race parcours op het 2de eiland (waar je ook begint)

het is dat race parcours waar in vice city die sanchez en die jeep staat. Als je daar naartoe gaat staat er een fiets en een quad echt schitterend :D . Ik kon eerst niet wegrijden met die quad omdat je alleen maar race's kon doen maar ik ben er eens met een andere wagen opgereden en toen kon ik er ook mee weg :) .

Je kan ook zwemmen zoals al eerder vermeld maar alleen spijtig dat er een limiet op staat. Als je in het water valt komt er een balkje boven je health die langzaam leeg loopt, je moet naar de kant voor die balk leeg is anders ben je wasted. Je kan spijtig genoeg ook niet duiken. Het systeem van deuren van winkels en safehouses enzo is hetzelfde als san andreas geworden: met zo'n pijltje voor die deur.

Ik ben echt al veel schitterende dingen tegen gekomen :)

ja maar blijf wel ff ontopic wil niet moderator achtig doen

maar ik heb een vraag welke fiets is het dan??

Link to comment
Delen op andere websites

Deze fiets heet een bmx in het spel en het is nog de enigste fiets die ik ben tegengekomen.

ja klopt de fiets die ik bedoel heet BMX als je erop (en mee) springt :Y;)

alleen spijtig dat er geen bel op staat

Bewerkt: door braver
Link to comment
Delen op andere websites

640px-Bmx.jpg

Jaa maar als je goed kijkt zie je dat het stuur heel anders is als de fiets die je ziet vanuit die foto van vice City S

mss is het aangepast :klap:

wel raar dat hij dan zoveel op die standaard fiets van sa lijkt volgends mij is het gewoon geen toeval

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff screen gemaakt btw. het is een BMX

Screen:

bmxbt5.png

oowhjah btw. het werkt netzo als sanandreas je moet X indrukken herhalen om sneller te gaan

dat van niet laden klopt niet forget it

Bewerkt: door Hit
Link to comment
Delen op andere websites

Lachen rijden mensen er ook op rond of staat tie alleen maar op bepaalde plekken.

Nope staan alleen op bepaalde plekken toobad he nja ik wacht nog op een rol stoel xP

Lekker invalieden dood schieten XP ik zie het al voor me

Of snel rollende rolstoelers omdat ze schoten horen xP mja das er niet

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je er ook een jump mee maken dat kan wel in San Andreas.

Hahaha dan maak je een jump dan kom je op een auto die achter je staat kun je lekker mee liften met die auto. :klap:

Ja dat kan met down knopje

Btw. hij staat ook in winkelcentrum op de plek waar vroeger die auto stond met win a car nu staat er win a bike en staat er een bmx

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...