braver Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb VCS van gistere avond schitterend spel. Een paar dingentjes: De fiets heb ik gevonden op dat race parcours op het 2de eiland (waar je ook begint) het is dat race parcours waar in vice city die sanchez en die jeep staat. Als je daar naartoe gaat staat er een fiets en een quad echt schitterend . Ik kon eerst niet wegrijden met die quad omdat je alleen maar race's kon doen maar ik ben er eens met een andere wagen opgereden en toen kon ik er ook mee weg . Je kan ook zwemmen zoals al eerder vermeld maar alleen spijtig dat er een limiet op staat. Als je in het water valt komt er een balkje boven je health die langzaam leeg loopt, je moet naar de kant voor die balk leeg is anders ben je wasted. Je kan spijtig genoeg ook niet duiken. Het systeem van deuren van winkels en safehouses enzo is hetzelfde als san andreas geworden: met zo'n pijltje voor die deur. Ik ben echt al veel schitterende dingen tegen gekomen Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Jaa maar als je goed kijkt zie je dat het stuur heel anders is als de fiets die je ziet vanuit die foto van vice City S Ik heb VCS van gistere avond schitterend spel.Een paar dingentjes: De fiets heb ik gevonden op dat race parcours op het 2de eiland (waar je ook begint) het is dat race parcours waar in vice city die sanchez en die jeep staat. Als je daar naartoe gaat staat er een fiets en een quad echt schitterend . Ik kon eerst niet wegrijden met die quad omdat je alleen maar race's kon doen maar ik ben er eens met een andere wagen opgereden en toen kon ik er ook mee weg . Je kan ook zwemmen zoals al eerder vermeld maar alleen spijtig dat er een limiet op staat. Als je in het water valt komt er een balkje boven je health die langzaam leeg loopt, je moet naar de kant voor die balk leeg is anders ben je wasted. Je kan spijtig genoeg ook niet duiken. Het systeem van deuren van winkels en safehouses enzo is hetzelfde als san andreas geworden: met zo'n pijltje voor die deur. Ik ben echt al veel schitterende dingen tegen gekomen dat is heel erg leuk alleen was al eenigzinds bekend Reageren
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb VCS van gistere avond schitterend spel.Een paar dingentjes: De fiets heb ik gevonden op dat race parcours op het 2de eiland (waar je ook begint) het is dat race parcours waar in vice city die sanchez en die jeep staat. Als je daar naartoe gaat staat er een fiets en een quad echt schitterend . Ik kon eerst niet wegrijden met die quad omdat je alleen maar race's kon doen maar ik ben er eens met een andere wagen opgereden en toen kon ik er ook mee weg . Je kan ook zwemmen zoals al eerder vermeld maar alleen spijtig dat er een limiet op staat. Als je in het water valt komt er een balkje boven je health die langzaam leeg loopt, je moet naar de kant voor die balk leeg is anders ben je wasted. Je kan spijtig genoeg ook niet duiken. Het systeem van deuren van winkels en safehouses enzo is hetzelfde als san andreas geworden: met zo'n pijltje voor die deur. Ik ben echt al veel schitterende dingen tegen gekomen ja maar blijf wel ff ontopic wil niet moderator achtig doen maar ik heb een vraag welke fiets is het dan?? Reageren
Quiz Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Deze fiets heet een bmx in het spel en het is nog de enigste fiets die ik ben tegengekomen. Reageren
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Jaa maar als je goed kijkt zie je dat het stuur heel anders is als de fiets die je ziet vanuit die foto van vice City S mss is het aangepast Bewerkt: 1 november 2006 door mertin Reageren
braver Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Deze fiets heet een bmx in het spel en het is nog de enigste fiets die ik ben tegengekomen. ja klopt de fiets die ik bedoel heet BMX als je erop (en mee) springt alleen spijtig dat er geen bel op staat Bewerkt: 1 november 2006 door braver Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Jaa maar als je goed kijkt zie je dat het stuur heel anders is als de fiets die je ziet vanuit die foto van vice City S mss is het aangepast wel raar dat hij dan zoveel op die standaard fiets van sa lijkt volgends mij is het gewoon geen toeval Reageren
Hit Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 This waar kijk dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=kSN7Gc2Vy2g...ted&search= Ik weet nu waar die staat ik ga ff kijken Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 This waar kijk dit filmpje:http://www.youtube.com/watch?v=kSN7Gc2Vy2g...ted&search= Ik weet nu waar die staat ik ga ff kijken Ja idd dus hadden we bijden gelijk eigenlijk mertin Reageren
Hit Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Ik heb ff screen gemaakt btw. het is een BMX Screen: oowhjah btw. het werkt netzo als sanandreas je moet X indrukken herhalen om sneller te gaan dat van niet laden klopt niet forget it Bewerkt: 1 november 2006 door Hit Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Lachen rijden mensen er ook op rond of staat tie alleen maar op bepaalde plekken. Reageren
Hit Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Lachen rijden mensen er ook op rond of staat tie alleen maar op bepaalde plekken. Nope staan alleen op bepaalde plekken toobad he nja ik wacht nog op een rol stoel xP Lekker invalieden dood schieten XP ik zie het al voor me Of snel rollende rolstoelers omdat ze schoten horen xP mja das er niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Kan je er ook een jump mee maken dat kan wel in San Andreas. Hahaha dan maak je een jump dan kom je op een auto die achter je staat kun je lekker mee liften met die auto. Reageren
Hit Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Kan je er ook een jump mee maken dat kan wel in San Andreas.Hahaha dan maak je een jump dan kom je op een auto die achter je staat kun je lekker mee liften met die auto. Ja dat kan met down knopje Btw. hij staat ook in winkelcentrum op de plek waar vroeger die auto stond met win a car nu staat er win a bike en staat er een bmx Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 echt leuk dat ze er een fiets in hebben gestopt deze is echt beter als Liberty City Stories Ik had echt niet verwacht dat dat kon in Vice city Stories Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.