Hit Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 echt leuk dat ze er een fiets in hebben gestopt deze is echt beter als Liberty City Stories Ik had echt niet verwacht dat dat kon in Vice city Stories Btw. er is ook een Coffee shop in mall en raad is hoe die heet old amsterdam(vanwege weed coffee shops) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Ik hoop dat je de fiets wel meer tegenkomt dan in San Andreas want in San Andreas kom ik amper ene fiets tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Ok Hit jij hebt best veel verstand van GTA Vice City Stories. Kun je me dan ook vertellen welke nieuwe voertuigen er allemaal zijn ? >>> Door Dizzee: Daar gaat dit topic niet over, laten we het bij de fietsen houden hier.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Ik hoop dat je de fiets wel meer tegenkomt dan in San Andreas want in San Andreas kom ik amper ene fiets tegen. off: Sorry mag niet zeggen mja niet echt nieuwe voertuigen hier en daar wel, b.v. nieuw vliegtuig de fiets nieuwe heli's on: uh fiets uh ja hoera Nu doe ik tog niet fout zit iets ontopic bij xP >>> Door Dizzee: <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swattguy Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 hey allemaal ik heb net vcs gehaald en je kan inderdaad fietsen dat is echt serieus cool man het spel lijkt behoorlijk op san andreas. Ook wel vet dat je kan zwemmen en op quads kan rijden. je hebt ook vet veel nieuwe vliegtuigen en heli's ook vet howr!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Ja er zijn zeer zeker duiddelijkere fotos, al dan niet van de fiets. Ik post er hier even een paar en de rest kan je allemaal zien in dit topic (Is wel in het engels). Ze staan niet alleen in de eerste post dus scrol voor meer fotos ook nog een stuk naar beneden. Hier zie je Vic zwemmen. Hier staat hij voor een groot vliegtuig (wellicht Shamel) helaas heeft hij nog niet bevestigd of hij flyable is. hier zie je een soort checkpoint challenge net zoals je in LCS hebt met autos en motors heb je het hier met een Quad Hier zie je het van een afstandje waardoor het toch meteen een heel stuk duiddelijker is hoe het eruit komt te zien. He maar over wat je zei van de shamal oftewel van die screen dat is een boeing 747 dat ken je wel zien aan die hobbel, greettzzz, roneri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Kan je ook meer exp. krijgen naarmate je meer fietst? want in de mall staat ook een fiets waarmee je een missie moet doen en dan moet je ook springen enzo, maar ik vind dat hij nogal laag springt. Dus weet iemand of je naarmatje je vaker fietst dat je ook hoger kan springen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mohanad Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Eey weet iemand hoe je mischien moet vliegen in een vliegtuig of een heilikopter ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Vliegen én varen kan je pas wanneer je door bent naar het oostelijke eiland. Dit gebeurt na de missie 'From Zero to Hero'. Dan zullen er op het Vice City Mainland bijvoorbeeld op Escobar International Airport en op de helipad naast het Hyman Memorial Stadium een Maverick en een Biplane (op Escobar) verschijnen, en verder in heel Vice City diverse voer- en vaartuigen. Klik =>hier<= voor de vindplaatsen van verscheidene objecten (waaronder voertuigen) in Vice City Stories. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.