BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 van wat ik er tot nu toe allemaal van weet is dat hij gewoon op 3 november komt, komt hij toch 8, dan zoek ik een andere winkel makkelijker gezegt dan gedaan als je daar wat hebt op te merken zeg dan wat nuttigs in plaats van vaage reactie's Reageren
LucasV Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb Nedgame gebeld en de man met wie ik sprak zei dat het spel morgen of overmorgen gewoon in de winkel te vinden is. Reageren
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb Nedgame gebeld en de man met wie ik sprak zei dat het spel morgen of overmorgen gewoon in de winkel te vinden is. GOED BERICHT mooizow dan is het probleem opgelost Reageren
Rickos Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Bij futurezone bij mij in de buurt een speciaale game winkel zijden dat ze hem gewoon vrijdag zouden binnenkrijgen als dit waar is zal ik al het bewijs aan julie laten zien en of een filmpje opnemen met me mobiel en dan julie laten zien je hebt gelijk marc futurezone heeft hem hoogst waarschijnl;ijk donderdag al omdat futurezone vaak de nieuwe lading games op donderdag in in de winkel heeft liggen en anders hebben ze hem zeker weten vrjidag dat is een feit. Ik speel GTA vice city stories zoiezo voor 100% zeker op vrijdag en misschien morgen al Er is wel een mogelijkheid dat het de amerikaanse verise is SO WHAT Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb Nedgame gebeld en de man met wie ik sprak zei dat het spel morgen of overmorgen gewoon in de winkel te vinden is. GOED BERICHT mooizow dan is het probleem opgelost YESSSS bedankt lucasv voor het achterhalen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb Nedgame gebeld en de man met wie ik sprak zei dat het spel morgen of overmorgen gewoon in de winkel te vinden is. Ok bedankt LucasV. Dus LucasV ik kan hem vrijdag gewoon kopen ? Reageren
Rekam Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Zolang dat er geen officieël bericht is, kan/mag je hem verwachten op 3 november. Eventueel vroeger, maar dat hangt van winkel tot winkel af. Er zijn veel winkels die releases aan hun laars lappen. Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Zolang dat er geen officieël bericht is, kan/mag je hem verwachten op 3 november. Eventueel vroeger, maar dat hangt van winkel tot winkel af. Er zijn veel winkels die releases aan hun laars lappen. precies dus heb jij een game winkel in de buurt gespecialieseert in games kan die hem misschien wel al eerder hebben Reageren
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 heb ik niet maar in ander stadje wel dus daar maar een keer kijke Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 heb ik niet maar in ander stadje wel dus daar maar een keer kijke Vind je dit nou echt waardig om te melden maar goed veel sucses Reageren
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik ben al weg op dit forum LATER!!!!!!!!! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb een vraag aan de gene die GTA Vice City Stories al in hun bezit heeft. Hoeveel missies moet je precies in het leger doen ? En zijn ze makkelijk moeilijk of normaal ? Reageren
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Er zijn veel winkels die releases aan hun laars lappen. Dat soort winkels kunnen naar mijn weten bestraft worden aangezien het verboden is. Reageren
henk_jan Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ook hier; omgeving Amersfoot ligt Vice City stories vrijdag in de winkels. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Kijk dit gaat de goede kant op! Ik heb hem besteld en hoop dat ik hem vrijdag ook in huis heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.