GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Jongens: kappen met dat verschrikkelijke gespam. Ga anders lekker slapen, dan is het eerder morgen . Inderdaad hebben sommigen hem eerder dan anderen. Illegaal? ik denk het wel en sommigen hebben hiervoor ook al een warn ontvangen. Maar: theoretisch kan het dat iemand hem vanuit Amerika heeft laten opsturen en dus het spel legaal al in zijn bezit heeft. Dus laten we het topic open. Maar stop alsjeblieft met "ik wil hem hebben" en "waarom zij wel en ik niet". Wacht het rustig af, ga morgen direct de winkels af en laat dit topic gewoon rusten tot er écht nieuws is. Reageren
mertin Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 vooruit dan maarja k kan tog niet slapee Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 vooruit dan maarja k kan tog niet slapee heb amper geslape maar is iej vdaag te koop Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik hoop het wel. Uit school ga ik hem gelijk kopen. Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik hoop het wel. Uit school ga ik hem gelijk kopen. eerst kijke of ze hem hebben en daarna huis en dan met geld trug Reageren
bartjuhnl Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 nee!... mm een van de meest betrouwbare game zaken in den haag heeft hem op zen site ook op de 10de gezet....:(...ik hoop niet dat het zover komt als 10november... egt kloote iedereen speelt hem al overal behalve hier weer...egt raar Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik hoop het wel. Uit school ga ik hem gelijk kopen. eerst kijke of ze hem hebben en daarna huis en dan met geld trug man man ik wil hem echt ff hebben alleen weet niet of die al in de winkel ligt hier anders ga ik lekker naar futurezone want daar zouden ze hem vandaag zeker weten hebben als die hier nog niet is dan post ik wel wat screens van vcs Reageren
Joriz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik heb zojuist uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Grand Theft Auto Vice City Stories inderdaad wat vertraging heeft opgelopen, maar daat het wel waarschijnlijk dit weekend in de winkels zal liggen. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 oh nee nog meer vertraging Reageren
bartjuhnl Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik word para in me idde... als die er vandaag of morgen neit iss... Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Volgens Bol.com (een betrouwbare webwinkel) is Vice City Stories uitgesteld tot 10 november, dus zouden we nu nog een weekje moeten wachten. Echter keek een uur later weer op de betreffende pagina, en stond er weer dat GTA Vice City Stories níet was uitgesteld, en dat de releasedatum gewoon 3 november is. Wat we hiervan nu moeten verwachten weet ik niet, ik zou zeggen: wacht gewoon af, ook ik heb namelijk van betrouwbare bronnen vernomen dat Vice City Stories een beetje vertraging heeft opgelopen zodat het pas dit weekend in de schappen zou moeten liggen. Maar ik ben er wel zeker van dat degenen die er écht op jagen Vice City Stories op zijn laatst volgende week vrijdag in hun bezit zullen hebben. Reageren
bartjuhnl Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 dus eerst stond er 10 nov... en nu weer 3 novermber?... Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik vind het ook een rare zaak. Gisteren Bol gemailed vandaag kreeg ik een e-mail dat hij was uitgesteld tot 10 november en nu zie ik inderdaad ook dat er weer 3Nov. staat. Ik wacht rustig af. Reageren
bartjuhnl Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 jaa en op bol.com bij mij staat gewoon nog mooi 10.11.2006 rotzooi joh met die release Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 jaa en op bol.com bij mij staat gewoon nog mooi 10.11.2006 rotzooi joh met die release hmmm ik ga vandaag ff bij futurezone kijken mij hebben ze gister verteld dat hij er vandaag zou zijn dus dan moet ik m aar ff naar rotterdam he i8ik heb t er voor over beter heb ik hem straks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.