bartjuhnl Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) ja.. bet IK ook:P....njaa k ga morgen ook zowiezo naar rotterdam. dus komt mooi uit als k em vandaag niet heb.. speur ik roffa wel ff door Bewerkt: 3 november 2006 door bartjuhnl Reageren
maarte41 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik heb zojuist 5 winkels in Turnhout afgezocht en nergens een spoor van vcs. Hij is dus volgens mij wel degelijk uitgesteld. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik heb nog hoop waarschijnlijk krijgen ze hem met de post in plaats van met de vracht Reageren
bartjuhnl Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 nog ff proefwerkie maken:P... en dan bel ik wel ff naar een goede zaak... waarschijnlijk ook gewoon uitgesteld want hij sontd daar gister nog op 3 en nu ook 10:(...marja proberen is het waard Reageren
Joriz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Waarschijnlijk ligt het spel dit weekend of begin volgende week in de winkels. Voor de duidelijkheid: GTA Vice City Stories komt niet op 10 november uit, maar ligt zo snel mogelijk in de winkels. Praten over wanneer wel en niet en hoe en wat heeft niet veel zin want meeste winkels weten meestal niet release datums en leggen het gewoon in de winkel wanneer de vracht binnen is. Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Inderdaad, ik ben juist ook naar een winkel gaan kijken. Daar hebben ze me gezegd dat de release data van sommige games verschoven was en dat het waarschijnlijk volgende week met de volgende levering binnen is. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Hey, Waarom worden die spellen eigelijk altijd uitgesteld, wat is dan het probleem dat hij niet op de dag kan komen zoals de spel makers het zeide? Dat is best irritant Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Nou ja, ik denk omdat het een gigantische logistieke operatie is om tegelijkertijd ALLE winkels in Europa te voorzien van het nieuwe spel. En dat moet vanzelfsprekend tegelijk, want Bart Smit (voorbeeld) zal het echt niet leuk vinden als ze het spel een week later krijgen dan Free Record Shop (voorbeeld). Dus als er ergens iets mis gaat in de voorbereiding (ik noem maar wat: een vrachtwagen gaat stuk) wordt alles uitgesteld gewoon. Het komt vanzelf wel eens goed Reageren
maarte41 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Een rede kan zijn dat ze het spel gewoon nog niet af zullen hebben tegen de releasedag en ze kunnen moeilijk een onafgewerkt spel gaan verkopen. Bij vcs zijn er volgens mij nog niet genoeg geproduceerd. Het spel is al af, want in Amerika is het al uit. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik heb gehoord dat de boot geen benzine meer heeft en ligt in engeland Reageren
Joriz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik heb gehoord dat de boot geen benzine meer heeft en ligt in engeland Aan leugens hebben we hier niet veel. Voor verhaaltjes kan je terecht in onzin forum. Gewoon een kwestie van de winkel je laten bellen zodra het binnen is of laten bezorgen. Zo ga je niet voor niets naar de winkel toe. Reageren
GTA P'rend Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik kan net als de rest ook wachten, ben bij verschillende winkels geweest en die weten me niks concreets te melen. Ze varieeren met de mededeling "kan vandaag nog met de post komen" tot zelfs "ik heb 'm voor 10 nov. in de boeken staan" Ik wacht maar rustig af. Reageren
Frangster Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 jaa en op bol.com bij mij staat gewoon nog mooi 10.11.2006 rotzooi joh met die release hmmm ik ga vandaag ff bij futurezone kijken mij hebben ze gister verteld dat hij er vandaag zou zijn dus dan moet ik m aar ff naar rotterdam he i8ik heb t er voor over beter heb ik hem straks Zou je even kunnen laten weten of ze hem daar hebben? Ik was van plan om vanavond Rotterdam even af te speuren namelijk . Reageren
libertycitypc Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 nedgame heeft hem zo te zien op de site Reageren
cyg.BE Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) ik ben deze morgen een hele stad afgelopen, er waren een paar andere gasten en die zochten er ook nr, free record shop extra zone the games nergens te vinden mr er is nog hoop er komt nog een levering om 2:30u in The games Bewerkt: 3 november 2006 door cyg.BE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.