DenkaanHenk Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik ga zometeen mijn hele dorp af voor GTA Vice City Stories. Ik ga naar Dixons Freerecordshop en Intertoys toe om te kijken of ze GTA Vice City Stories al hebben en dan ga ik hem lekker gelijk kopen. Anders ga ik morgen naar leiden toe naar de haarlemstraat. Reageren
Rekam Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Net een mail aangehad van Mediadis. Officieel bestaat er immers nog geen nieuwe releasedatum die via de officiële kanalen werd vrijgegeven zodat het gissen is naar de werkelijke releasedate. Toch vingen wij officieus op dat het spel in de derde of vierde week van November zou verschijnen (20 of 27 November). Neemt u dit echter vooral niet als referentie. Naar alle waarschijnlijkheid wordt binnenkort een nieuwe officiële releasedatum vrijgegeven! Hopelijk komt hij deze week nog. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ja, het zou wel balen zijn dat hij pas op 20 of 27 novenmber komt Ik heb hier net gekeken bij de Inter Toys ( enigste spellen winkel hier ) en die hadden hem nog niet. Ik wacht wel gewoon rustig af, ze zoude me bellen waarneer ze hem hadden dus, das wel mooi. Reageren
Lance_Vance Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Wat ik heb geprobeerd: Dixons 1: Had em niet, wist ook niet wanneer ie zou komen; Dixons 2: Zou hem vandaag moeten krijgen, maar nee toch niet; Free Record Shop: Wist niet eens om welk spel het ging; Mediamarkt: Had nog steeds in de computer staan dat ie 20 Oktober uit zou komen; Intertoys: Heel misschien vandaag, kleine kans; Bart Smit: Vanmiddag rond 4 uur met de post, anders met vracht ergens volgende week; Sony Klantenservice: Gaat niet over deze zaken, helpen je alleen met problemen, maar gaven me wel telefoon nr. van Rockstar; Rockstar: Wisten het niet, zouden wanneer ze gaan zoeken op internet ook gewoon Google gebruiken. Yourpsp.com: Staat niet eens aangegeven dat het spel uitkomt. Rockstargames.com: Onder het kopje 'Games' linksboven staat er bij de informatie van GTA: Vice City Stories dit: RELEASE DATE: Out Now (US), Nov 3rd (EU). Dit betekent dat de site nog afgelopen dinsdag is bijgewerkt (Out now) en dus zal de datum van uitgave in Europa ook nog kloppen. Wat ik denk: Hetzelfde als iedereen, dat hij er vandaag nog niet zal wezen, of de post moet ons goeds brengen. 10 November is een zekerheid, maar natuurlijk kan ik ook niet zolang wachten! [ Reageren
libertycitypc Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Wat ik heb geprobeerd:Dixons 1: Had em niet, wist ook niet wanneer ie zou komen; Dixons 2: Zou hem vandaag moeten krijgen, maar nee toch niet; Free Record Shop: Wist niet eens om welk spel het ging; Mediamarkt: Had nog steeds in de computer staan dat ie 20 Oktober uit zou komen; Intertoys: Heel misschien vandaag, kleine kans; Bart Smit: Vanmiddag rond 4 uur met de post, anders met vracht ergens volgende week; Sony Klantenservice: Gaat niet over deze zaken, helpen je alleen met problemen, maar gaven me wel telefoon nr. van Rockstar; Rockstar: Wisten het niet, zouden wanneer ze gaan zoeken op internet ook gewoon Google gebruiken. Yourpsp.com: Staat niet eens aangegeven dat het spel uitkomt. Rockstargames.com: Onder het kopje 'Games' linksboven staat er bij de informatie van GTA: Vice City Stories dit: RELEASE DATE: Out Now (US), Nov 3rd (EU). Dit betekent dat de site nog afgelopen dinsdag is bijgewerkt (Out now) en dus zal de datum van uitgave in Europa ook nog kloppen. Wat ik denk: Hetzelfde als iedereen, dat hij er vandaag nog niet zal wezen, of de post moet ons goeds brengen. 10 November is een zekerheid, maar natuurlijk kan ik ook niet zolang wachten! [ wat is het nummer van rockstar Reageren
Lance_Vance Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Rockstar: 0900 2040404 (€0.80 p/m) Je wordt wel lang aan de lijn gehouden Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ik ben vandaag (na schooltijd) naar intertoys en naar music store geweest maar ze hadden hem niet ik vind het echt echt echt jammer dat hij er niet was maar ik denk nog wel meer dan alleen ik Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 jaa en op bol.com bij mij staat gewoon nog mooi 10.11.2006 rotzooi joh met die release hmmm ik ga vandaag ff bij futurezone kijken mij hebben ze gister verteld dat hij er vandaag zou zijn dus dan moet ik m aar ff naar rotterdam he i8ik heb t er voor over beter heb ik hem straks Zou je even kunnen laten weten of ze hem daar hebben? Ik was van plan om vanavond Rotterdam even af te speuren namelijk . he frangstar we hebben dikke vette pech ik ben bij elke game zaak geweest ongeveer nergens te bekennen e-plaza - nope volgende week pas mediamarkt - nope volgende week vrijdag pas bart smit - volgende week vrijdag intertoys(klote winkel) wisten niet om welk spel het ging free record shop volgende week vrijdag music store - ook volgende week vrijdag en dan als laatste de FUTUREZONE daar zouden ze hem vandaag krijgen dus ik een uur gewacht op de lading maar nee ook daar is het maandag geworden klote winkels lever een release is op een normale datum Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Ik heb vandaag ook al bij een paar winkels gekeken: freerecordshop: als ie er niet bij ligt kan ik je ook niet helpen. van leest: 10 november dixons: kijk maar bij de e-plaza e-plaza: weet het niet intertoys: 10 november bartsmit: 10 november Bewerkt: 3 november 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ook ik heb een paar pogingen gedaan. Ik ben naar de Free Record Shop gegaan waar hij niet lag. Ook ben ik naar de intertoys geweest en ook daar hebben ze hem niet. Ik heb de moeite niet meer genomen om te vragen wanneer ze hem dan wel binnenkrijgen. Nu hier thuis heb ik een winkel genaamd Replay gebeld (Een prachtige game winkel trouwens) en deze wisten mij te vertellen dat het bij alle winkels is uitgesteld, het heeft dus echt geen zin om vandaag nog naar de stad te gaan want ze hebben hem gewoon nog niet. De reden voor deze uitstel wist hij helaas niet. Deze winkel verwacht de game Woensdag of Donderdag. Reageren
Rickos Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Hallo dit is frustrerend die uitstel maar ik ben verzekerd dat hij er maandag is maar blijft jammer ik kon anders lekker gta en dit weekend dan maandag maar mensne die beweren dat ze hem al hebben daar gok ik van dat ze liegen nou jah de mensen die hem in nederland hebben gehaald dan sorry maar ik ben een beetje pissed vandaag voor niets naar rotterdam gegaan Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Hallo dit is frustrerend die uitstelmaar ik ben verzekerd dat hij er maandag is maar blijft jammer ik kon anders lekker gta en dit weekend dan maandag maar mensne die beweren dat ze hem al hebben daar gok ik van dat ze liegen nou jah de mensen die hem in nederland hebben gehaald dan sorry maar ik ben een beetje pissed vandaag voor niets naar rotterdam gegaan Waar van Rotterdam was je geweest? Ik was vandaag in het centrum. Ik heb bij de Media Markt, Free Record Shop, Music Store, Futurezone en de V&D gekeken. Ik kan jullie vertellen dat er niks te vinden is. In de Free Record Shop van het centrum hangt er zelfs een bord met dat Vice City Stories in Oktober zou verschijnen. Ik heb vandaag ook even mijn mailbox gecheckt of er een berichtje was van consoleshop.nl. Maar ik heb nog geen e-mail gezien in mijn mailbox over Vice City Stories Reageren
Lance_Vance Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Het zal nog wel een paar dagen duren voordat ie er dan echt is, wat gaat iedereen in de tussentijd doen? Ben Vice City opnieuw aan het spelen op PS2, voor de afleiding. Reageren
LucasV Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Mensen! Grand Theft Auto: Vice City Stories is niet uitgesteld. Ik heb de Europese versie van het spel namelijk gezien in de Nedgame, nadat ik alle schappen van drie Dixons, twee Free Record Shops, de Media Markt, de Toys 'R Us, de Intertoys, de Bart Smit en de Dimension Plus in Groningen heb gecontroleerd. Toen ik het spel wou afrekenen moest ik mijzelf kunnen legitimeren dat ik achttien ben of één van mijn ouders moest laten komen. Ik ben geen achttien, mijn moeder is op vakantie en mijn vader is op zijn werk. Ik ben nu heel pissig, omdat na al dat zoeken in de regen de Nedgame me dit flikt, wat me anders nog nooit is overkomen. Ik vervloek Nedgame! Bewerkt: 3 november 2006 door LucasV Reageren
Rekam Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Toch goed nieuws. Enkel spijtig voor jou dat je je pas moet laten zien. Volgens mij is dit in België toch niet of niet in mijn standaard winkels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.