Lance_Vance Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Er zijn 3 winkels: een in Apeldoorn, Enschede & Groningen... Ze hebben em idd, had net ff Nedgame Apeldoorn gebeld, ze hadden hem uit Engeland besteld.. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Ik heb een daarmet maar bij amazon besteld (engelse versie dus) en hij zou op 8 november bij mij thuisgeleverd worden. Als ie in Nederland toch noch eerder komt kan ik em altijd noch annuleren. (voor maandag) Bewerkt: 3 november 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
LucasV Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Toch goed nieuws. Enkel spijtig voor jou dat je je pas moet laten zien.Volgens mij is dit in België toch niet of niet in mijn standaard winkels. Dit is voor mij ook pas de eerste keer dat ik dit meemaak. Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 me moeder heeft net media markt Amsterdam gebeld en die zeiden ook dat ie uitgeteld is naar 8 of 10 November Reageren
M4X Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 me moeder heeft net media markt Amsterdam gebeld en die zeiden ook dat ie uitgeteld is naar 8 of 10 November M'n laatste hoop gaat dus ook niet door . Dan zit er niks anders op dan wachten... Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik heb net media markt maastricht gebeld en die zeggen volgende week vrijdag mijn laatste hoop Reageren
cyg.BE Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 voor alle belgen ten vroegste donderdag, ik heb gebeld met het distributiekantoor in Antwerpen die alle games verzorgt en zij zeggen dat ze hem volgende week donderdag of vrijdag overal zullen proberen te leveren Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 voor alle belgen ten vroegste donderdag, ik heb gebeld met het distributiekantoor in Antwerpen die alle games verzorgt en zij zeggen dat ze hem volgende week donderdag of vrijdag overal zullen proberen te leveren Inderdaad. Ik heb vanmiddag ook de stad afgezocht naar een exemplaar... Maar overal is hij uitgesteld tot 10 november. De reden waarom weten ze niet. Maar ik heb hem alvast terug bestelt. Zodat ik zeker een exemplaar heb. Er zit dus niks anders op dan wachten. Reageren
Bassiej Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Net hier In Utrecht bij de e-plaza gevraagd.. 8 nov (woensdag..) Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik ben ook nog bij een winkelcentrum bij mij in de geweest maar in alle winkels waar ze hem kunnen verkopen zeiden ze rond 8 november de v&d en dixons hadden zelfs geen idee en zeiden dat het ze niet zoveel intresseerde Reageren
tomdrost Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Hier bleven ze maar volhouden dat ze em zeker vandaag zouden krijgen. Ik naar de stad ja 8 november Reageren
BigM Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Ja bij mij het zelfde mediamarkt uitgesteld laatste hoop volgende week Reageren
cyg.BE Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik krijg bij The Games (gamesspeciaalzaak) de stickers die er bij zitten ,tschijnt dat er bij elke lading stuk of 2 stickers zitten, en dat allemaal vr mijn geduld te apprecieren, mr ik moet ng altijd wachte tot volgende week Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Bij ons komt hij pas op 8 November of 10 November. Niet nu maar volgende week pas. Of morgen mischien. Ik word er gek van. Het was al een ramp om naar school te gaan. Ik krijg telkens straf omdat ik veelste druk ervan word. En me vrienden worden gek van me want ik praat er de hele tijd over. Reageren
mertin Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Bij ons komt hij pas op 8 November of 10 November.Niet nu maar volgende week pas. Of morgen mischien. Ik word er gek van. Het was al een ramp om naar school te gaan. Ik krijg telkens straf omdat ik veelste druk ervan word. En me vrienden worden gek van me want ik praat er de hele tijd over. het zelfde als mij me vrienden zeggen dan: kun je ook ergens anders over praten of leef je van gta vcs maarja da is offtopic laten we ff ontopic blijven ik ga het niet vragen aan de kassa gast word er veel te depresief van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.