Jump to content

VCS wederom uitgesteld?

Recommended Posts

Geplaatst:

Er zijn 3 winkels: een in Apeldoorn, Enschede & Groningen...

Ze hebben em idd, had net ff Nedgame Apeldoorn gebeld, ze hadden hem uit Engeland besteld..

;)

• Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

25

• mertin

24

• BigM

16

• Rickos

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een daarmet maar bij amazon besteld (engelse versie dus) en hij zou op 8 november :puh: bij mij thuisgeleverd worden. Als ie in Nederland toch noch eerder komt kan ik em altijd noch annuleren. (voor maandag)

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:
Toch goed nieuws. Enkel spijtig voor jou dat je je pas moet laten zien.

Volgens mij is dit in België toch niet of niet in mijn standaard winkels.

Dit is voor mij ook pas de eerste keer dat ik dit meemaak.

Geplaatst:

me moeder heeft net media markt Amsterdam gebeld en die zeiden ook dat ie uitgeteld is naar 8 of 10 November

Geplaatst:
me moeder heeft net media markt Amsterdam gebeld en die zeiden ook dat ie uitgeteld is naar 8 of 10 November

M'n laatste hoop gaat dus ook niet door :-(. Dan zit er niks anders op dan wachten...

Geplaatst:

voor alle belgen ten vroegste donderdag, ik heb gebeld met het distributiekantoor in Antwerpen die alle games verzorgt en zij zeggen dat ze hem volgende week donderdag of vrijdag overal zullen proberen te leveren :klap:

Geplaatst:
voor alle belgen ten vroegste donderdag, ik heb gebeld met het distributiekantoor in Antwerpen die alle games verzorgt en zij zeggen dat ze hem volgende week donderdag of vrijdag overal zullen proberen te leveren :klap:

Inderdaad. Ik heb vanmiddag ook de stad afgezocht naar een exemplaar... Maar overal is hij uitgesteld tot 10 november. De reden waarom weten ze niet. Maar ik heb hem alvast terug bestelt. Zodat ik zeker een exemplaar heb. Er zit dus niks anders op dan wachten. :)

Geplaatst:

ik ben ook nog bij een winkelcentrum bij mij in de geweest maar in alle winkels waar ze hem kunnen verkopen zeiden ze rond 8 november

de v&d en dixons hadden zelfs geen idee en zeiden dat het ze niet zoveel intresseerde :duh:

Geplaatst:

ik krijg bij The Games (gamesspeciaalzaak) de stickers die er bij zitten ,tschijnt dat er bij elke lading stuk of 2 stickers zitten, en dat allemaal vr mijn geduld te apprecieren, mr ik moet ng altijd wachte tot volgende week :Y

Geplaatst:

Bij ons komt hij pas op 8 November of 10 November.

Niet nu maar volgende week pas.

Of morgen mischien.

Ik word er gek van.

Het was al een ramp om naar school te gaan.

Ik krijg telkens straf omdat ik veelste druk ervan word.

En me vrienden worden gek van me want ik praat er de hele tijd over.

Geplaatst:
Bij ons komt hij pas op 8 November of 10 November.

Niet nu maar volgende week pas.

Of morgen mischien.

Ik word er gek van.

Het was al een ramp om naar school te gaan.

Ik krijg telkens straf omdat ik veelste druk ervan word.

En me vrienden worden gek van me want ik praat er de hele tijd over.

het zelfde als mij

me vrienden zeggen dan: kun je ook ergens anders over praten of leef je van gta vcs

maarja da is offtopic laten we ff ontopic blijven

ik ga het niet vragen aan de kassa gast

word er veel te depresief van

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...