Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

GTA Vice City Stories Savegame-aanvraag

  • photo-11829.jpg
    No cheats & no modifications
  • Missie behaald: 'Last Stand'
  • Missieomschrijving:
    • Last stand
      Het is zover. In deze laatste missie van de verhaallijn van GTA Vice City Stories ga je met de Hunter die je in de missie 'Over the Top' hebt weten te bemachtigen de Mendez brothers-organisatie voor eens en voor altijd uitroeien. Victor Vance zegt tegen Ricardo Diaz dat hij dit alleen voor zijn eigen belang doet en niet voor dat van Ricardo Diaz. Tevens zegt Victor erbij dat hij hierna nooit meer iets te maken wil hebben met Diaz. Vlieg met de Hunter naar het hoge gebouw in Downtown, beter bekend als de 'Mendez fortress'. Wanneer je er gearriveerd bent, moet je de bewakers vermoorden die vanaf de ramen van het gebouw op je schieten. Cirkel met de Hunter om het gebouw heen en schiet tegelijkertijd raketten af om ze in één keer te vermoorden. Ook zijn kogels van het machinegeweertje geen slechte keuze. Na ongeveer zo'n drie keer rondcirkelen volgt er een cutscene. Hierin zie je dat een bewaker van de Mendez brothers met een Rocket Launcher Victor's Hunter raakt, en daardoor stort hij neer op het dak van het gebouw. Eenmaal op het dak moet je naar beneden lopen. Schiet alle bewakers van Mendez neer, probeer ook dekking te zoeken achter de archiefkasten en vergeet vooral niet om de Body Armor's te pakken! Wanneer je twee verdiepingen doorkruist bent, landt een Maverick op het dak, waar Jerry Martinez uitstapt. Tevens doet Diego Mendez binnen in het gebouw een deur open, Victor ziet hem en schiet op hem. Diego vlucht nu naar het dak, en jij moet hem achtervolgen. Ga weer twee verdiepingen naar boven, schiet alle bewakers neer en ook de helikopter die je via de buitenkant belaagt. Eenmaal op het dak moet je Jerry Martinez en Diego Mendez vermoorden. Wanneer je ze vermoord hebt landt Lance Vance met zijn Maverick op het dak om jou op te pikken. Victor vertelt dat hij geld naar hun zieke broertje Pete zal sturen, en dat ze maar beter een tijdje de stad uit moeten gaan. Lance zegt dat hij nog een lading drugs heeft verborgen, Victor maakt Lance nog even uitdrukkelijk duidelijk dat hij niks met drugs meer te maken wil hebben. Dan stappen ze in de helikopter, en vliegen ze weg.
      'Mission Passed!'

    [*]Beloningen:

    • Last Stand:
      • Nieuw multiplayercontent
      • 'Winner'-outfit beschikbaar in je kledingkast

    [*]Opmerking: Aan jouw verzoek om geen Red Balloons kapot te schieten heb ik niet kunnen voldoen; Red Balloon 39 schiet je namelijk automatisch kapot (mits je die ballon nog niet gehad hebt) wanneer je met de raketten van de Hunter op het gebouw schiet. Mijn excuses hiervoor.

    Verder heb ik opgeslagen in 'The Compound'-savehouse in Little Haiti.

    [*]Savegame: ULES00502S92F1.zip

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Boomshine Blowout

Ik heb de missie Boomshine Blowout voor je behaald zonder Cheats en Mods. Voor een beschrijving van deze missie kan je op WikiGTA kijken, en wel hier. Nog heel veel plezier met het uitspelen van GTA Vice City Stories.

Beloning: $250

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Wil iemand die van mij dan nog wel doen?

EDIT: Goliath doet hem al

BEDANKT

EDIT @ GOLITAH: Het duurt wel lang hé? :puh:

>>> Door SummerBase: Een beetje geduld is wel vereist voor deze aanvraag hoor in het vervolg. :)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

D.I.V.O.R.C.E hoeft niet meer gedaan te worden. Ondanks het wachten op Victor_Vance heb ik de missie uiteindelijk (:klap: ) zelf gehaald. Alvast bedankt :puh:

>>> Door SummerBase: Dit had je ook wel even in een 'Edit'- kunnen zetten, in plaats van nog een post 'om even te vertellen dat je hem zelf al behaald hebt'. Natuurlijk mijn complimenten dat je hem zelf behaald hebt, maar in het vervolg even anders. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wil iemand die van mij dan nog wel doen?

EDIT: Goliath doet hem al

BEDANKT

EDIT @ GOLITAH: Het duurt wel lang hé? :puh:

De Paramedic missie's zijn in princiepe vrij gemakkelijk als je de route waarmee je de patienten ophaalt van te voren op de map plant. Grootste uitdaging is nog om niet in een coma te belanden, ik ben er ruim 1,5 uur aan bezig geweest zonder pauze. Dus dat geeft denk ik wel aan dat de Paramedic missies erg langdradig en eentonig zijn.

Gelukkig ben ik er nu van af:

Paramedic - Gehaald

Alles volgens het lijstje gedaan, tijdens het spelen was er 1 keer payday waardoor je nu wat meer geld hebt.

Beloning:

  • Ik speelde vanaf level 6 dus:
    6x$100=$600
    7x$100=$700
    8x$100=$800
    9x$100=$900
    10x$100=$1000
    11x$100=$1100
    12x$100=$1200
    13x$100=$1300
    14x$100=$1400
    15x$100=$1500
    _________________+
    $10500,-
  • Je kan oneindig sprinten zonder moe te worden
  • 0,4% progress erbij

Savegame zit bij de bijlage:

Paramedic___Gehaald.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom ook niet.. ^_^ ik ga ze wel doen..

Edit:

Eindelijk heb ik alle bedrijven veroverd, 100% van de bedrijven behoren nu tot Vic. Alles volgens 't lijstje gedaan e.d. Verder wil ik je meegeven dat ik steeds 1 van de goedkoopste bedrijven heb gekocht waardoor je payday(circa $10.000,-) fors lager ligt dan in werkelijkheid mogelijk zou kunnen zijn. Er zijn ook nog een aantal bedrijven die gerepareerd moeten worden vanwege aanvallen van The Sharks en The Bikers, aangezien je de bedrijven toch gaat upgraden heb ik dit maar achterwege gelaten..

Savegame zit bij de bijlage:

Bedrijven___gehaald.rar

Succes met de verdere verloop van je spel..

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik!

Gelukt! Bij m'n 3de poging. Mijn auto vloog overkop, ik besloot een streetfighter te pakken, schoot heel de tijd op het mannetje met het package, dan liet ik de andere hem irriteren, hij stopte en ik stapte meteen af, hopla had het package! Alle auto's ontploffen opeens, en ik leef nog met een beetje armor en wat health, en heb dus geen concurrentie meer gehad, enkel de politie. Heb armor gevonden, maar heb wel een paar wapens gekocht, sorry!(1x shotgun, 2x machine gun)

Bewerkt: door Die-hard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...