robinho123 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Savegame Aanvraag: Missie:D.I.V.O.R.C.E. Besturing:pijltjes maar als je wil kan je ook analoog van maken Cheaten:nee Link:bijlage Reageren
OG-J Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) D.I.V.O.R.C.E. - Passed! Missie volbracht zonder mods of cheats. Ik heb geen armor en/of nieuwe wapens gekocht. 1 keer gebruik gemaakt van de Pay & Spray. Beloning: Geen - Nieuw safehouse beschikbaar! - Trailer Trash outfit beschikbaar in je garderobe. Savegame: [ reeds gedelete ] Bewerkt: 23 september 2007 door OG-J Reageren
Kinzorro Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Thnx !! Edit @ OG-J: Kijk maar eens op pagina 16, dan zie je waarom ik ''Thnx'' zei Bewerkt: 28 september 2007 door Kinzorro Reageren
OG-J Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Iemand anders zegt danku? Reageren
Sef Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleem: ik moet de missie blitzkrieg doen. Daarvoor heb ik bedrijven nodig. Maar als ik een bedrijf heb "gewonnen", en ik rij naar mijn savehuis, dan staat het gewoon weer op naam van shark business. Zonder dat er staat: "Your business is under attack"? Zou iemand anders daarom voor mij vijf bedrijven + de missie blitzkrieg kunnen doen? Nog even op een rijtje: Missie: Vijf Bedrijven, Blitzkrieg en Paramedic Besturing: PSP, Analoge Stick Cheaten: Nee Bestand: Zie Bijlage Alvast Bedankt! Sef Edit; Hieronder: Zou je ook even de paramedic missie voor me kunnen doen? Dat kan me handig van pas komen... Bewerkt: 23 september 2007 door Sef Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Missie: Blitzkrieg en het veroveren van de 2 Empire Buildings. Beloning: $500 voor Blitzkrieg en $1500 voor elke geslaagde aanval op de Empire Buildings. Bijzonderheden: Ik heb aantal keren een Armor opgepakt en ik heb even een van je Empire Buildings gerepareerd. Dit kostte $500. Daarnaast moest ik geld uitgeven voor het kopen en bouwen van die Empire Buildings. Die Empire Buildings zijn nu Drugs en Robbery op Small-Time. Ik heb uiteraard niet gecheat en ook geen mods gebruikt. Missie: Paramedic Beloning: $100 per gehaalde level van de Paramedic-Missie en je kunt nu rennen zonder moe te worden. Bijzonderheden: Je kreeg $2100 bijgeschreven voor je Empire Buildings. Uiteraard heb ik geen cheats of mods gebruikt. Savegame: Veel plezier en succes met het spelen van Vice City Stories. Bewerkt: 23 september 2007 door Colonel Cortez Reageren
Sef Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Hallo, Zou iemand voor mij de volgende missies willen doen? Mij lukken ze gewoon niet... Missie: High Wire, The Exchange Besturing: PSP, Analoge Stick Cheaten: Nee Bestand: In de bijlage Alvast heel erg bedankt, Sef Bewerkt: 30 september 2007 door Sef Reageren
OG-J Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Niet veel volk, zou denken dat de Colonel al lang zou geantwoord hebben. Misschien is hij afgeknald ofzo.... weet nooit Reageren
robinho123 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Savegame Aanvraag: Missie:Money for nothing en Havana good time Besturing:pijltjes Cheaten:nee Link:bijlageals je wapens ofzo wilt kopen mag je dat gerust doen Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Missie: Havana Good Time Beloning: $1500 en Cuban Style Outfit Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. Ik heb 2 keer een Armor opgepakt. Ik heb geen wapens gekocht en je kreeg $6200 voor je Empire Buildings bijgeschreven Missie: Money for Nothing Beloning: $1500 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. Je kunt de volgende missie voor Lance doen. Savegame: Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. Bewerkt: 14 oktober 2007 door Colonel Cortez Reageren
robinho123 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Missie: Havana Good TimeBeloning: $1500 en Cuban Style Outfit Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. Ik heb 2 keer een Armor opgepakt. Ik heb geen wapens gekocht en je kreeg $6200 voor je Empire Buildings bijgeschreven Missie: Money for Nothing Beloning: $1500 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. Je kunt de volgende missie voor Lance doen. Savegame: Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. bedankt Reageren
Rullez Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Hallo,Zou iemand voor mij de volgende missies willen doen? Mij lukken ze gewoon niet... Missie: High Wire, The Exchange Besturing: PSP, Analoge Stick Cheaten: Nee Bestand: In de bijlage Alvast heel erg bedankt, Sef Doe ik wel. Missie: High Wire Beloning: $1500 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. En $4600 erbij voor je empire building. Savegame: Bewerkt: 17 oktober 2007 door Rullez Reageren
bonky. Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 100% save game aan gevraagt cheaten mag groeten Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 De 100% Savegame kun je in de Download Database vinden. Je kunt hem hier downloaden en de Savegame is behaald door Dizzee. Je moet naar onderen scrollen en dan drukken op de knop Download Bestand. Reageren
Alk4h0l1k Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie:Jive Drive: Besturing:maakt niet uit Cheaten:maakt niet uit Link:bijlage Mag door iedereen gedaan worden Heel erg bedankt, Jeroen| (excuses voor vorige post, foutje ) ULES00502S92F0.rar Bewerkt: 12 november 2007 door Alk4h0l1k Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.