BigM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Of kom naar Zaandam Dan kun je hem meteen kopen en afreken Zoetermeer ben i zo maar zaandam man man ben je gek das een rot end weg in zoetermeer zit ik in een half uurtje En met een telefoontje verzekerd dat je terug komt met gta
DenkaanHenk Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb net een aantal winkels gebeld geen een heeft het spel vandaag nog morgen komt hij zeker weten uit bij Dixons want die krijgen SoftWare en Games binnen met o.a GTA Vice City Stories.
tomdrost Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Haha als ik jullie zo hoor heb ik zeker mazzel
GTA-Sheep Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Jongens, we draven weer door en eigenlijk begin ik er een beetje genoeg van te krijgen. We kunnen alle plaatsen van Nederland wel gaan opnoemen maar niemand schiet er iets mee op. Wil je niet reizen voor het spel: prima, maar wacht dan gewoon rustig af en stop met het volspammen van dit (en alle andere VCS-topics). Wil je er wel voor reizen? Ook goed. Meldt even als je het spel hebt en ga spelen. Ik klink wat vervelend, dat geef ik toe, maar jullie blijven maar doorspammen (een enkeling daargelaten). We zijn tot op heden al bijzonder soepel geweest omdat we heus wel snappen dat jullie enthousiast zijn over VCS, maar de forumregels gelden ook gewoon hier.....dus hier pas melden dat je het spel hebt en alle andere berichten zijn offtopic.
W1ckeD Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb 'em. Net gekocht in Bart Smit.
Lance_Vance Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Bart Smit doet!! HAha net gekocht geen reizen.. gewoon naar je bart smit toe hehe Mij zie je niet meer terug, ben VCS spelen!! LAterrr
.Antonio Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Oke.. ik post maar ff: IK HEB GTA VCS!!!!!!!!!!!!!!!!111 dan wete jullie het ook ff
DenkaanHenk Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hey mensen ik heb nu GTA Vice City Stories !!!!!!!!!!!!!!!! Me vader kwam net thuis uit zijn werk en weet je wat hij voor me heeft gekocht GTA Vice City Stories !!!!!!!!!!!!!!!! >>> Door GTA-Sheep: Eindelijk Gefeliciteerd en veel plezier man. En ook de rest veel speelplezier gewenst <<<
BigM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Hey mensen ik heb nu GTA Vice City Stories !!!!!!!!!!!!!!!! Me vader kwam net thuis uit zijn werk en weet je wat hij voor me heeft gekocht GTA Vice City Stories !!!!!!!!!!!!!!!! >>> Door GTA-Sheep: Eindelijk Gefeliciteerd en veel plezier man. En ook de rest veel speelplezier gewenst <<< gefeliciteerd ******** BEN ** JALOERS de kans dat mijn pa dat doet is zn beetje nul procent:P maar ik zal me hier zo snel mogelijk bij aansluiten Bewerkt: 7 november 2006 door Speciial_marc.5
henk_jan Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Veel plezier allemaal, hier kan ik nog wel wachten zo te horen...ik ben bij 3 winkels geweest nergens weten ze een datum of wat...vorige week was het allemaal maandag of woensdag nu is het onbekend ...veel plezier ik zal hier wel genieten van de screens en filmpjes
BangBros Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Wie gaat GTA VCS een maand later kopen?
Jelle Leone Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hoe komen jullie dan aan die gta want ik ben al bij elke gamewinkel geweest die ik ken en ik heb ze allemaal bijna elke dag gebelt en ze zeggen allemaal dat hij er pas vrijdag is.
libertycitypc Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) ik heb hem ook net even opgehaald vet cool is hij ga gewoon iedereen naar bart smit die verkoopt ze nu al bosschenaren het gevaar is geweken Bewerkt: 7 november 2006 door libertycitypc
Ewoud Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Heb hem zojuist ook gehaald, maar ik heb op een rare manier 15% korting gekregen dus was maar 42.46 kwijt. Hoeveel hebben jullie betaald?
BigM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 ik heb hem ook net even opgehaald vet cool is hij ga gewoon iedereen naar bart smit die verkoopt ze nu albosschenaren het gevaar is geweken bijna elke bartsmit verkoopt hem al dus ik heb hem voor het gemak maar besteld bij bol.com
Recommended Posts