Jelle Leone Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Maar de e-plaza is van de bartsmit dus mischien heeft de e-plaza hem ook al. weet iemand of de e-plaza hem dan ook heeft ?
katalizt Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 deze topic kan beter gelock'd worden.. nu het gereleased is , heeft straks iedereen hem en dan krijg je spam
Rickos Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Nee e plaza heeft m nog niet maar heel rotterdam heeft m gewoon ook nog niet heel vaag ik vin het heelmaal top door marc heb ik geweten dat hij in zoetermeer in de bart smit ligt en heb ik m als de sodemieter gehaald en ben nu als trotse eigenaar van vcs aan t spelen het is een geweldig spel en vooral de zonsondergang is vet heel mooi dan veel supermarkten en veel neon s nachts ik kan dit blijven spelen wat ene wereld spel
henk_jan Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Maar de e-plaza is van de bartsmit dus mischien heeft de e-plaza hem ook al.weet iemand of de e-plaza hem dan ook heeft ? ja dat zal dan wel ....je zegt het zelf al...E-plaza is min of meer de game afdeling van Bartsmit @katalizt jou repley is dus spam het gaat niet over het onderwerp en het is heel fijn dat jij hem al hebt, maar er zijn nog heel veel mensen die hem niet hebben!...je kunt dus beter weer gaan spelen
BigM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Nee e plaza heeft m nog niet maar heel rotterdam heeft m gewoon ook nog niet heel vaagik vin het heelmaal top door marc heb ik geweten dat hij in zoetermeer in de bart smit ligt en heb ik m als de sodemieter gehaald en ben nu als trotse eigenaar van vcs aan t spelen het is een geweldig spel en vooral de zonsondergang is vet heel mooi dan veel supermarkten en veel neon s nachts ik kan dit blijven spelen wat ene wereld spel whahaahhh graag gedaan hoor ik wil graag helpen en ik ben blij dat er dan ook nog is eens wat goed gekomen vasn is
bartjuhnl Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 bart smit den haag en leischendam hebben hem ook nog niet
M4X Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb hem Ik heb hem gekocht bij een lokaal winkeltje, ik weet niet of ze hem ook al hebben bij de grote winkels. Ik weet dat het al een beetje bekend was, maar ik hoorde dus op de radio in m'n auto dat de bruggen gesloten zijn wegens hevige orkanen, en dat het hierdoor te gevaarlijk is om over te bruggen te gaan. Bij deze is het dus zeker.
gregory804 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Dus hij is al te koop in enkele bart smits, maar niet allemaal Weet er soms iemand of hij ook al in Belgie verkrijgen is, want hier vind je op de meeste sites 10/11/06 maar misschien dat hij morgen, woensdag dus, wel uitkomt
delerious Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Zow ik ben ook net Gta : VCS gaan halen zit nog in seal dus ga het nu snel spelen en lekker kwijlen op dat nieuwe spel van me ps: ik heb het gehaald in Movies & Games entertainment store (bestaat er maar 1tje van en dat is bij mij in de buurt ) heeft altyd alles sneller als andere winkels
braver Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Dus hij is al te koop in enkele bart smits, maar niet allemaal Weet er soms iemand of hij ook al in Belgie verkrijgen is, want hier vind je op de meeste sites 10/11/06 maar misschien dat hij morgen, woensdag dus, wel uitkomt Normaal hebben zo goed als alle bart smiths hem in België op 8 November (morge dus )
delerious Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Dus hij is al te koop in enkele bart smits, maar niet allemaal Weet er soms iemand of hij ook al in Belgie verkrijgen is, want hier vind je op de meeste sites 10/11/06 maar misschien dat hij morgen, woensdag dus, wel uitkomt Normaal hebben zo goed als alle bart smiths hem in België op 8 November (morge dus ) ik ben uit belgie check me post het is degene net voor die van jou
katalizt Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Maar de e-plaza is van de bartsmit dus mischien heeft de e-plaza hem ook al. weet iemand of de e-plaza hem dan ook heeft ? ja dat zal dan wel ....je zegt het zelf al...E-plaza is min of meer de game afdeling van Bartsmit @katalizt jou repley is dus spam het gaat niet over het onderwerp en het is heel fijn dat jij hem al hebt, maar er zijn nog heel veel mensen die hem niet hebben!...je kunt dus beter weer gaan spelen lees dit ff Offtopic is niet spam .. en ja ik heb het spel op mn psp, nog niet gekocht . en ik bepaal zelf wel of ik het ga spelen he. Bewerkt: 7 november 2006 door katalizt
LucasV Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Gister gekocht bij de Dimenson Plus voor 46,99 euro
GTA-GamerZ Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 gta is vandaag uit!!!!!!!!!!!!!!!!!! >>> Door Matiscus: Dit zie ik als spammen, als ik het jou nog zie doen, dan volgt er een warn! <<<
W1ckeD Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Mensen lees het topic eens door.. Hij word al verkocht in Bart Smit,etc sins gisteren.
Recommended Posts