Jump to content

Empire Building Guide!


Die-hard

Recommended Posts

wat heeft de starter van het topic dit toch mooi GEJAT srry dat ik het zeg maar dit stond al dagen op een ander site kzal hem even opzoeken :Y

OMG

Een freewebs site heeft hem van mij gejat, ik heb alles zelfgemaakt. Heb ik hier uren aan gewerkt voor nix, bedankt voor de valse beschuldiging. Als je de site hebt klaag ik hem bij de hoster aan iig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die-hard

    10

  • Jelle Leone

    7

  • Pietje II

    6

  • duckman007

    4

Waar verdien je nou het meest mee? Is het slim om alles op Prostitution te zetten of is het beter om van alles wat te hebben?

Als je bijvoorbeeld van Protection Racket naar Loan Shark gaat, moet je je respect dan ook weer opnieuw zien te verdienen en dus opnieuw missies doen?

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Waar verdien je nou het meest mee? Is het slim om alles op Prostitution te zetten of is het beter om van alles wat te hebben?

Als je bijvoorbeeld van Protection Racket naar Loan Shark gaat, moet je je respect dan ook weer opnieuw zien te verdienen en dus opnieuw missies doen?

Het meeste geld verdien je met loan shark, alles op hetzelfde zetten is niet verstandig.

En ja, je moet terug opnieuw missies doen voor respect als je veranderd; logisch want het zijn andere soort missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Na welke missie kan je eigenlijk beginen met EMPIRE BUILDING

Na de missie 'To Victor, the Spoils' van Louise kun je beginnen met 'Empire Bulding'. In deze missie moet je zelfs de zaken van Marty overnemen. Je krijgt zijn bedrijven dan, dit zijn er 3. Je hebt 'Loan Shark', 'Prostition' en 'Protection Racket' te je beschikking. De 3 andere moeten nog geunlock worden :).

Link to comment
Delen op andere websites

Waar verdien je nou het meest mee? Is het slim om alles op Prostitution te zetten of is het beter om van alles wat te hebben?

Als je bijvoorbeeld van Protection Racket naar Loan Shark gaat, moet je je respect dan ook weer opnieuw zien te verdienen en dus opnieuw missies doen?

Het meeste geld verdien je met loan shark, alles op hetzelfde zetten is niet verstandig.

En ja, je moet terug opnieuw missies doen voor respect als je veranderd; logisch want het zijn andere soort missies.

Prostitution kost het meest, dus waarom verdien je daar dan minder geld mee? En waarom is het niet verstandig om alles op één iets te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Loan shark verdien je het meeste mee, prostitution kost het meeste denk ik omdat je de hoertjes ook moet betalen.

Alles op een zetten is niet verstandig, je moet plaatsen hebben waar extra verdedeging is om mensen mee te nemen etc. Moet niet, maar het is gewoon handiger, ook voor respect te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Loan shark verdien je het meeste mee, prostitution kost het meeste denk ik omdat je de hoertjes ook moet betalen.

Alles op een zetten is niet verstandig, je moet plaatsen hebben waar extra verdedeging is om mensen mee te nemen etc. Moet niet, maar het is gewoon handiger, ook voor respect te verdienen.

Dank je. Weet je ook precies hoeveel je meer verdiend? En verdien je ook zelfs meer dan Smuggling, Drugs en die andere?

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik alle Buildings heb, vallen ze mij dan niet meer aan? Want ik vind dat heel irritant :puh:

ik weet het niet maar ik denk van niet want bij gta sa vallen ze je ook niet meer aan als je alle wijken heb maar binnekort komt het denk ik toch op wikigta te staan en dan kan je het daar lezen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een EMpire BUilding gemaakt naarst stonewals j's en daar een highroller met protection racket.

en nu zit er gewoon een grote stripclub.

daarzo heb ik een grote robery zaak staan . vond ik het een goede locatie voor zo achter in en word bijna nooit aangevallen daar-o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...