Jump to content

Empire Building Guide!


Die-hard

Recommended Posts

Hoe weet je zeker eigenlijk dat je buissness op de goeie plek staat? Ligt er toch aan

welke locatie hij staat? :? Hoe weet je op welke locatie je de juiste empire neerzet?

Huh? Ik begrijp eerlijk gezegd nu niet echt waar je het over hebt, maar ik kan je wel vertellen dat elke Empire-site een vaste locatie heeft. Dit verandert nu niet, straks niet, nooit niet. Dus wanneer je gewoon een Empire-site verovert is de desbetreffende Empire-site van jou, en hij blijft ook gewoon op dezelfde plek staan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die-hard

    10

  • Jelle Leone

    7

  • Pietje II

    6

  • duckman007

    4

ik heb een vraag heeft er iemand al alle empire buildings overgenomen?

zoja dan is mijn vraag wordt je nog steeds aangevallen als je ze allemaal overgenomen heb of niet

Ja, nadat je alle Empire Buildings hebt overgenomen wordt je helaas nog steeds aangevallen. Dus als je alle Empire Buildings hebt kun je helaas nog steeds niet rustig van GTA: Vice City Stories genieten...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraag heeft er iemand al alle empire buildings overgenomen?

zoja dan is mijn vraag wordt je nog steeds aangevallen als je ze allemaal overgenomen heb of niet

Ja, nadat je alle Empire Buildings hebt overgenomen wordt je helaas nog steeds aangevallen. Dus als je alle Empire Buildings hebt kun je helaas nog steeds niet rustig van GTA: Vice City Stories genieten...

juist wel,

Ik heb nu wel VCS op Ps2 maar ik wordt helemaal niet meer aangevallen. de truk is als je teveel wordt aangevallen moet je gewoon even stoppen met VCS saven en kappen, als je het daarna weer opstart is alle gang haat verdwenen en kan je rustig een zonnebril opdoen en genieten van je inkomsten.

even over die inkomsten je verdient het meest met Robbery en het minst met Protection Racket.

P.S. ik verdien 106.000 per dag met mijn favorite Buissnesses

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als je al je bedrijven Robbery Bedrijven maakt en je zorgt dat het High Rollerz zijn dan verdien je het meeste geld? Ik dacht dat Smuggler het meeste geld opbracht..

:engel:

Nee, het type Robbery levert echt het meeste geld op. :puh:

Nogmaals, van het minst winstmakende type tot het meest winstmakende type:

Protection Racket - Loan Shark - Prostitution - Drugs - Smuggling - Robbery

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer komt het Robbery type vrij? :dans:

Na de missie From Zero to Hero kom je op het 2e eiland en dan moet je de Empire Building Robbery eerst dan veroveren. Dit geldt ook voor Drugs en Smuggling.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer komt het Robbery type vrij? :dans:

Na de missie From Zero to Hero kom je op het 2e eiland en dan moet je de Empire Building Robbery eerst dan veroveren. Dit geldt ook voor Drugs en Smuggling.

Ik snap je zin niet helemaal. Maar als ik het goed begrijp krijg ik deze optie dus wanneer ik een gebouw heb overgenomen op het tweede eiland? :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer komt het Robbery type vrij? :dans:

Na de missie From Zero to Hero kom je op het 2e eiland en dan moet je de Empire Building Robbery eerst dan veroveren. Dit geldt ook voor Drugs en Smuggling.

Ik snap je zin niet helemaal. Maar als ik het goed begrijp krijg ik deze optie dus wanneer ik een gebouw heb overgenomen op het tweede eiland? :sigaar:

Dat klopt inderdaad. Je moet eerst een Empire Building veroveren van het type Robbery. Dan is deze optie pas beschikbaar. Dit geldt ook voor Drugs en Smuggling als je deze soorten op het tweede eiland wil vrijspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...