Jump to content

Empire Building Guide!


Die-hard

Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die-hard

    10

  • Jelle Leone

    7

  • Pietje II

    6

  • duckman007

    4

Ik heb een paar gebouwen veroverd maar ik kan het spel niet meer goed spelen omdat mijn gebouwen de hele tijd worden aangevallen. Stopt dit ooit eens? Moet ik eerst alle gebouwen (van een bepaalde gang) veroveren. Kan je mensen op wacht zetten die het gebouw in jouw plaats verdedigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Na welke missie kan je ook alweer gebouwen over nemen ?

Ik ben over nieuw begonnen en heb de laatste missie van Marty al gehaald dat je die hoeren moet ophalen.

Maar dat huisje waar ik voor Marty in die 2 laatste missies hebt gewerkt in Little nog wat heb ik nog niet.

Laat maar ik heb het al gevonden een pagina terug.

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar gebouwen veroverd maar ik kan het spel niet meer goed spelen omdat mijn gebouwen de hele tijd worden aangevallen. Stopt dit ooit eens? Moet ik eerst alle gebouwen (van een bepaalde gang) veroveren. Kan je mensen op wacht zetten die het gebouw in jouw plaats verdedigen?

Ik weet het, het is een lastige kwestie. Dit valt alleen te stoppen wanneer je gewoonweg de aanvallen afweert, en overwint. Ook is een goeie tip om op te slaan in een savehouse en vervolgens weer te laden, meestal zijn de aanvallen dan ook opgehouden. De aanvallen houden tevens op wanneer je alle 30 bedrijven over hebt genomen, maar dat duurt nog erg lang in jouw geval. Beste kan je dus opslaan en vervolgens weer laden.

Je kan wel mensen van jouw personeel inhuren/rekruteren, dat gaat op dezelfde manier als in GTA San Andreas. Richt op een willekeurig persoon van jouw bende door middel van de L-toets. Druk vervolgens op de up-toets van de D-pad en als het goed is zal het betreffende persoon gerekruteerd zijn en jou volgen, en jou meehelpen met het beschermen van jouw bedrijven. Verder staan er sowieso een paar bewakers van jouw bende bij een bedrijf die in jouw bezit is, maar die zijn alleen niet genoeg om aanvallen van vijandige bendes af te weren.

Na welke missie kan je ook alweer gebouwen over nemen ?

Ik ben over nieuw begonnen en heb de laatste missie van Marty al gehaald dat je die hoeren moet ophalen.

Maar dat huisje waar ik voor Marty in die 2 laatste missies hebt gewerkt in Little nog wat heb ik nog niet.

Je kan gebruik maken van de Empire Building-feature na de missie 'To Victor, the Spoils' die gegeven wordt door Louise Cassidy-Williams.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

misschien is het handig als iemand die guide doorstuurt naar de admins zodat ze die op wikigta kunnen plaatsen als iemand zou willen kan ik de empire missies en een aantal van de gewone missies schrijven die nog op de VCS walkthrough moeten komen

Link to comment
Delen op andere websites

misschien is het handig als iemand die guide doorstuurt naar de admins zodat ze die op wikigta kunnen plaatsen als iemand zou willen kan ik de empire missies en een aantal van de gewone missies schrijven die nog op de VCS walkthrough moeten komen

Dit zou je ook gewoon naar een 'Medewerker' kunnen sturen, maar wij hebben een afspraak gemaakt dat we geen werk aannemen, omdat er vrijwel niet geschikt werk tussen zit. Nou zou dit wel voldoen aan de juiste voorwaarden, maar om deze regel in vaandel te houden nemen we dit gewoon niet aan. En ook wil ik nog wel even wat zeggen over die afwerking van het WikiGTA VCS gedeelte. Ik ben nu, nadat Pietje II gestopt is (we weten niet hoe lang) eigenlijk met VforV, Dizzee en Matiscus de enige die actief met VCS bezig kunnen. Echter heb ik weinig tijd, dat komt door mijn taken hier op het forum en mijn projecten waar ik nog verder niks over mag zeggen. Ik was van plan de missies eerst af te maken in de krokus vakantie of elke avond één... En dan komt de Empire Guide; en deze maken we zelf. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hoeveel empire buildings hebben de cholos,bikers,sharks,trailerpark mafia ??

Er zijn 30 empire buildings in totaal, en meestal veranderen ze snel van eigenaar. Op het begin heb jij 3 empire buildings op Mainland, en de overige empire buildings daar zijn verdeelt over de Cholos en de Bikers. Op het andere eiland, Vice City, hebben de Sharks erg veel empire buildings, en een paar in het noordelijke deel zijn van de Bikers. Dit kan overigens erg snel veranderen, en daarom is het moeilijk te zeggen wie er het meeste hebben. Maar omdat je nog niet naar Vice City kan nadat je de empire buildings hebt is het gebruikelijk dat je eerst alles op Mainland veroverd. Dit zijn voornamelijk empire-buildings van de Cholos, en die gang verdwijnt ook een aantal missies verder. Daarna zijn de Sharks aan de beurt, en je verovert alles van de Bikers meestal op het laatste. Dit mede omdat je 1 empire building van de Bikers pas vlak voor het einde kan veroveren, omdat het te maken heeft met een hoofdmissie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit mede omdat je 1 empire building van de Bikers pas vlak voor het einde kan veroveren, omdat het te maken heeft met een hoofdmissie.

hier kwam ik dus net achter nadat ik plannen had die bikers uitteschakelen :( dan maar naar de sharks , al ziijn die (vind ik sterker)

>>> Door SummerBase: Quote Fix :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel jammer als je iets van 3 geduowe hebt overgenomen achter elkaar dan blijven ze maar komen om mijn gebouwen te slopen maar echt achter elkaar maar door dat is heel iritand als je er geen zin in hebt om het te bewaken of als je net effe aan het stunte bent met een motor word je gebouw weer aangevalen echt kut

:klap: voor de mooie beelden van de starter

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel jammer als je iets van 3 geduowe hebt overgenomen achter elkaar dan blijven ze maar komen om mijn gebouwen te slopen maar echt achter elkaar maar door dat is heel iritand als je er geen zin in hebt om het te bewaken of als je net effe aan het stunte bent met een motor word je gebouw weer aangevalen echt kut

:klap: voor de mooie beelden van de starter

Als je ze niet verdedigt stoppen de aanvallen op een gegeven moment, en dan hoef je niet steeds naar je Empire Building te gaan. In plaats van ze de hele tijd verdedigen, kan je ze op een willekeurig moment allemaal gaan repareren. Dit kost 5 minuten, maar dan ben je van de aanvallen en je kapotte gebouwen af. Let hierbij wel op de ''health'' van je empire building. Klik op start, en kijk op de map naast een Empire Building op het health metertje. Wanneer deze erg laag is mag je je gebouw natuurlijk niet laten aanvallen, want dan wordt hij overgenomen als je de aanval verliest. Naast de andere manieren vind ik dit persoonlijk het handigst, maar als je even dit hele topic leest vind je ook veel andere manieren. In ieder geval hoef je niet steeds terug naar je gebouwen als deze worden aangevallen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog een manier om jouw gebouwen tot het maximum te krijgen.

  1. Neem een gebouw over.
  2. Maak er iets goedkoops van (Small Time Protection racket).
  3. Doe de missies.
  4. Wacht een aantal dagen.
  5. Koop wat extra wapens.
  6. Huur wat mannetjes in.
  7. Neem gebouw over.
  8. Maak er weer iets goedkoops van (Small Time Loan shark).
  9. Doe hier ook de missies van.
  10. Koop weer nieuwe wapens.
  11. Huur weer wat mannetjes in.
  12. Overval er weer een.
  13. Koop weer een goedkope (Small Time Prostitution).
  14. Doe weer de missies.
  15. Wacht een aantal dagen.
  16. upgrade jouw gebouw.
  17. Wacht een aantal dagen.
  18. Upgrade jouw andere gebouw.
  19. Weer wachten (je moet wel veel wahcten zeg).
  20. Upgrade weer jouw gebouw.
  21. Enz. Enz. Enz. Enz.
  22. begin van voren af aan.
  23. Wachten....
  24. Loading.....
  25. Nog heel even wachten...
  26. Doe de Storyline missies tot na de missie From Zero To Hero
  27. Overval weer een aantal gebouwen die je nog niet had.
  28. doe alles veder zoals overnemen van andere gebouwen en doe precies wat er staat bij de 1e aantal punten.
  29. Veel Sucses
  30. En haal ze alle 30

Owwjha mijn lijstje bevat ook precies 30 punten heb ik expres gedaan :)

Rinaldootje :cya:

EDIT:

Ik denk omdat de Cubans nog geen bekende gang zijn. Waarom staan de cubans eigenlijk hier niet tussen ??

die staan er wel maar dan onder de naam Los Cabrones

Link

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...