Die-hard Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Loan shark verdien je het meeste mee, prostitution kost het meeste denk ik omdat je de hoertjes ook moet betalen. Alles op een zetten is niet verstandig, je moet plaatsen hebben waar extra verdedeging is om mensen mee te nemen etc. Moet niet, maar het is gewoon handiger, ook voor respect te verdienen. Dank je. Weet je ook precies hoeveel je meer verdiend? En verdien je ook zelfs meer dan Smuggling, Drugs en die andere? Dat kan ik heel moeilijk uitrekenen, je krijgt gewoon het geld van alle buildings. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) En verdien je ook zelfs meer dan Smuggling, Drugs en die andere? Met 'Smuggling' verdien je beter als met 'Loan Shark', Drugs zit er tussen in . De laatste heb ik nog niet ge-unlockt dus daar kan ik niet over oordelen. Bewerkt: 12 november 2006 door ASPHALT Reageren
Die-hard Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 En verdien je ook zelfs meer dan Smuggling, Drugs en die andere? Met 'Smuggling' verdien je beter als met 'Loan Shark', Drugs zit er tussen in . De laatste heb ik nog niet ge-unlockt dus daar kan ik niet over oordelen. Ik denk(maar ik ben nu aan het twijfelen :$ ) dat het is: Hoe meer respect hoe meer je verdiend. Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik ben nu al een paar keer aangevallen maar nog nooit door de bikers alleen nog maar door die andere gastjes. Reageren
duckman007 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik ben nu al een paar keer aangevallen maar nog nooit door de bikers alleen nog maar door die andere gastjes. dan heb je nog niet zo veel ruzie met hun omdat je ook nog geen gebouwen van hun heb afgepakt Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Wat moet je doen om smugling, drugs en robery te krijgen Reageren
Die-hard Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Wat moet je doen om smugling, drugs en robery te krijgen Op het 2de eiland rivaliserende gangs die dat doen, overvallen, dan unlock je het. Reageren
LucasV Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Als niemand de exacte inkomsten weet, kan ik moeilijk geloven waarmee je het meeste poen kunt verdienen. Ik vind het namelijk raar dat je met iets dat boven de 5.000 dollar (Loan Shark) meer verdient dan iets van boven de 20.000 dollar (Robbery). Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Als niemand de exacte inkomsten weet, kan ik moeilijk geloven waarmee je het meeste poen kunt verdienen. Ik vind het namelijk raar dat je met iets dat boven de 5.000 dollar (Loan Shark) meer verdient dan iets van boven de 20.000 dollar (Robbery).Dat is ook niet waar, wel weet ik wat de ballonnen opbrengen, namelijk $250 per stuk. Reageren
Bassiej Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Even een vraagje... Als je alle gebouwen van bijv. The Chulo's hebt overgenomen, kunnen ze jou dan nog aanvallen ? Reageren
justinW Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Ik heb nog geen PSP maar ik wil er nu gelijk eentje want dit ziet er echt tof en geweldig uit Justin W Reageren
Die-hard Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Even een vraagje... Als je alle gebouwen van bijv. The Chulo's hebt overgenomen, kunnen ze jou dan nog aanvallen ? Ik heb overlaatst alle gebouwen van de bikers overvallen, en ze vallen nog altijd aan ja. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Mooi gedaan nu ga ik GTA:VCS Echt zo snel mogelijk kopen Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 offtopic: ik krijg hem rond de 21 november en anders in december ontopic: hey dit is zo vet nu weet ik het zeker dat het helemaal waart is al die euro's rond de €50 Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Waarom hebben de cubans geen empire buildings ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.