Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Je kan ook een ped uit GTA halen en die erin douwen. Dan met ene plug-in van Google Skechup hem in de goede vorm zetten en achterop zetten. Als je trappers doet komt het er lelijk uit te zien. Maar als je bijvoorbeeld 2 steuntjes ofso neerdoet niet. Ik zal even een voorbeeld zoeken ;)

Edit, zie hier de Puppet Tool!

De Dummy's van GTA werken niet in Sketchup. Ook zijn faces en edges niet flexibel, dus wil je een knie draaien, dan gaat hij los staan van z'n been. En ook zul je alle dummy's zelf moeten plaatsen, waardoor je ook het verkeerde effect zelf kan geven. De vorm blijft dus nog even geen Sketchup werk.

De dummy's spelen in models van peds en spelers geen rol. Je hebt namelijk een bottenstelsel, geen dummy's. Het is bijna onmogelijk om een mesh in een figuur te zetten, aangezien de skin dan niet goed deformt. Het gaat los zitten omdat de structuur van Sketchup zo in elkaar zit; Alle quads (vlakken met vier hoekpunten) zijn niet met elkaar verbonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

mijn excuses voor bumpje =\')

krishlerwalton.png

krishlerwalton1.png

krishlerwaltonlow.png

voor alle duidelijkheid, ik ga niet opnieuw modden (dingen in GTA zetten) maar juist alleen modellen (dingen maken in 3D programma zoals Sketchup)

en ja ik heb Walton van GTA SA geimporteerd en daarna een Xtreme lowrider versie van gemaakt maar ik ben nog maar 2dagen aan bezig, alleen heb ik niet zo erg veel tijd en inspiratievol als vroeger dusja :)

op de 3de pic zien jullie hoe laag die bij de asfalt staat xD

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

hoi ik zag je a-team auto als je wilt kan ik mischien wel wat regelen met photoshop daar heb ik inmiddels jaar ervaring mee dus als je zou willen zou ik het graag voor je maken..

maar dan heb ik wel de txd en dff nodig..

mvg jellemuis

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

@SWYV: super mooie pickup man, echt, 't is alleen zo'n Slamvan achtig iets. Ik zou de velgen wat mooier maken, maar zoals ze zijn heeft het ook al wel iets... Erg mooi :)

Aangezien een aantal aapies het normale model show topic verziekt hebben, zal ik maar hier updates van m'n 300C pickup posten.

Ben bezig geweest met nieuwe interieur textures, en het lukt best wel aardig lijkt me. Ik ga dat lichte vlak in de achterzijde nog het zelfde material geven als het donkere deel(zijn wel zelfde textures, maar dan lichter material, was eerst de achterbank :7)

300Cpickup12.jpg

300Cpickup13.jpg

300Cpickup14.jpg

300Cpickup15.jpg

300Cpickup16.jpg

Note: Dat plaatje op het GPS scherm komt inderdaad uit de film Death Race :puh:, t'is een aangepaste Chrysler 300C

Overigens, ik heb aan deze bak ondertussen zo'n beetje elke polygon wel een keer verschoven, dus je zou kunnen zeggen dat er in dit model bijna niets meer uit het originele model terug te vinden is.. (op textures na, die ik bijna allemaal heb aangepast, degene waar dat niet zo is ga ik nog doen).

Dus ehm.. Mag ik hem dan toch releasen hierzo? :engel::roll: Ik bedoel, het model is ondertussen zo veranderd dat er bijna niets meer uit het model van Test Drive te vinden is, alles(ook aan de voorkant) is ondertussen wel verschoven of opnieuw getextured of iets in die richting.. Dus eigenlijk is het gewoon een eigen model, right?

Comments zijn welkom :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet totally niks over voertuigen moddelen maar ik wil een nieuwe auto maken voor Test Drive Unlimited... Aangezien ik nu offtopic ga wil ik wel nog een vraag over de 300C stellen.

Is dat de Chrysler 300C uit Test Drive Unlimited?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel, het model is ondertussen zo veranderd dat er bijna niets meer uit het model van Test Drive te vinden is,

Dus, hij komt inderdaad uit TDU :puh: Maar ik zal je alvast vertellen, voertuigen maken voor TDU is erg moeilijk, het kan wel met Zmodeler, (en er zal ook vast wel een werkend script voor 3dSMax bestaan), maar TDU is dacht ik wel erg goed beveiligd ;) Niet echt aan te raden dus, als je het graag wil doen, check de Master Tutorial List.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel, het model is ondertussen zo veranderd dat er bijna niets meer uit het model van Test Drive te vinden is,

Dus, hij komt inderdaad uit TDU :puh: Maar ik zal je alvast vertellen, voertuigen maken voor TDU is erg moeilijk, het kan wel met Zmodeler, (en er zal ook vast wel een werkend script voor 3dSMax bestaan), maar TDU is dacht ik wel erg goed beveiligd ;) Niet echt aan te raden dus, als je het graag wil doen, check de Master Tutorial List.

Dan is de 300C goed gelukt, mooie effecten toegevoegd zoals de gordel, effecten naast het klokje enzovoort maar ik mis wel 1 klein dingetje, de schakelpook voor de automatische versnellingsbox. En ik heb nog een vraag over plaatje 1... Is dat een achterbank ofzo? Aangezien het zelf een pickup is... En als het een achterbank is mis ik nog 3 gordels. ^_^ Verder is het een mooie wagen... KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel, het model is ondertussen zo veranderd dat er bijna niets meer uit het model van Test Drive te vinden is,

Dus, hij komt inderdaad uit TDU :puh: Maar ik zal je alvast vertellen, voertuigen maken voor TDU is erg moeilijk, het kan wel met Zmodeler, (en er zal ook vast wel een werkend script voor 3dSMax bestaan), maar TDU is dacht ik wel erg goed beveiligd ;) Niet echt aan te raden dus, als je het graag wil doen, check de Master Tutorial List.

Dan is de 300C goed gelukt, mooie effecten toegevoegd zoals de gordel, effecten naast het klokje enzovoort maar ik mis wel 1 klein dingetje, de schakelpook voor de automatische versnellingsbox. En ik heb nog een vraag over plaatje 1... Is dat een achterbank ofzo? Aangezien het zelf een pickup is... En als het een achterbank is mis ik nog 3 gordels. ^_^ Verder is het een mooie wagen... KUTGW

Pickups kunnen ook achterbanken hebben hoor. Maar meestal heb je dan een langere cabine. Je hebt ze als 4 en als 2 deurs. Bij de 2 deurs moet je gewoon de stoelen naar voor klappen en dan kan je naar achter klauteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Pickups kunnen ook achterbanken hebben hoor. Maar meestal heb je dan een langere cabine. Je hebt ze als 4 en als 2 deurs. Bij de 2 deurs moet je gewoon de stoelen naar voor klappen en dan kan je naar achter klauteren.

Maar het is geen achterbank want een verlengde cabine zou het hele ontwerp verknallen en de auto zou dan sowieso echt heel erg lang worden, ook niet echt ideaal dus. Dat is dus eigenlijk de reden...

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, zoals ik al zei is dat deel gewoon de achterzijde van de cabine. Het was ooit de achterbank, maar ik heb expres die texture zo gehouden, zodat het lijkt alsof dat stuk gewoon van leer is net als de stoelen enzo. Ik moet die lichte delen dus nog hetzelfde material geven als het donkere deel. Ik kon er helaas geen 4deurs of 2deurs met 4 zitplaatsen van maken aangezien de auto dan verschrikkelijk lang zou worden, wat hij eigenlijk al is...

En de versnellingspook had ik inderdaad even gehide, net zoals je in het eerste plaatje geen stoelen ziet :puh:

@Hieronder: Erg bedankt :) En zoals ik al is had gezegd, natuurlijk mag dat Senne :puh:

BTW: Dat interieur komt natuurlijk bijna helemaal uit Test Drive hè...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

I love it. :$ Van jou kun je altijd kwalitatief hoogwaardige models verwachten, Mythbuster. En ook deze is weer prachtig, ook al is ie nog niet 100% af. Hoeveel polies heeft ie ondertussen?

En zou ik,indien ie af is, de eer krijgen om hem toevallig in IV te mogen zetten? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...