Kratod Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 Pffff, wat kan een mens er naast zitten. Owke we zaten er naast, maar dan hoef je niet zo te gaan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 Pffff, wat kan een mens er naast zitten. Owke we zaten er naast, maar dan hoef je niet zo te gaan doen Het sloeg helemaal op mezelf en op niemand anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 Pffff, wat kan een mens er naast zitten. Owke we zaten er naast, maar dan hoef je niet zo te gaan doen Het sloeg helemaal op mezelf en op niemand anders ow sorry :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zwierd Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 ik denk dat 99 red balloons van de band 99 red balloons komt. dit verklaart ook dat er 99 zijn en dat het z'on raar getal is. ik heb ook al in de zoekmachine gekeken, maar daar vond ik niks... twankala ik denk dat het eerder van het duitse lied 99 luftballons(spelling kan fout zijn ) komt dat lijkt me niet.. vice city stories bestaat al langer dan dat liedje geloof ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 ik denk dat 99 red balloons van de band 99 red balloons komt. dit verklaart ook dat er 99 zijn en dat het z'on raar getal is. ik heb ook al in de zoekmachine gekeken, maar daar vond ik niks... twankala ik denk dat het eerder van het duitse lied 99 luftballons(spelling kan fout zijn ) komt dat lijkt me niet.. vice city stories bestaat al langer dan dat liedje geloof ik? 99 luftballons is een nummer uit 1983, enig idee van wanneer Vice City Stories is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zwierd Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 ik denk dat 99 red balloons van de band 99 red balloons komt. dit verklaart ook dat er 99 zijn en dat het z'on raar getal is. ik heb ook al in de zoekmachine gekeken, maar daar vond ik niks... twankala ik denk dat het eerder van het duitse lied 99 luftballons(spelling kan fout zijn ) komt dat lijkt me niet.. vice city stories bestaat al langer dan dat liedje geloof ik? 99 luftballons is een nummer uit 1983, enig idee van wanneer Vice City Stories is? oh dat wist ik niet ;p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2011 (bewerkt) Kreeg van een vriend te horen dat er nog een leuke was.. Je hoeft het geen EE te noemen, maar is wel een leuk foutje in het spel. Dit schreef hij: ''Je moet echt eens gaan kijken achter dat ''lul-gebouw'' op het 2e eiland. Daarachter zit een zwembad toch? Nou, als je in het zwembad staat zie je niet wat er in het bad staat. Alleen wat er boven het water bevindt. Dit werkt ook met auto's, probeer het maar eens.'' Dus ging ik even kijken, en wat blijkt nou, het is nog waar ook! Bytheway, bij de duikplank in dat bad.. staat nog een tekst: ''Don't pee in our pool!'' Dat bordje is gewoon een grapje van R*, maar dat eerste is echt een fout in het spel. Edit: Snapmap Bewerkt: 25 juni 2011 door NummerLock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Setyyy Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2011 Kreeg van een vriend te horen dat er nog een leuke was.. Je hoeft het geen EE te noemen, maar is wel een leuk foutje in het spel. Dit schreef hij: ''Je moet echt eens gaan kijken achter dat ''lul-gebouw'' op het 2e eiland. Daarachter zit een zwembad toch? Nou, als je in het zwembad staat zie je niet wat er in het bad staat. Alleen wat er boven het water bevindt. Dit werkt ook met auto's, probeer het maar eens.'' Dus ging ik even kijken, en wat blijkt nou, het is nog waar ook! Bytheway, bij de duikplank in dat bad.. staat nog een tekst: ''Don't pee in our pool!'' Dat bordje is gewoon een grapje van R*, maar dat eerste is echt een fout in het spel. Edit: Snapmap Nice gevonden . Heb er ook 1tje; Als je storyline compleet hebt krijg je een winner-shirt. Er staat op R*lax Relax + RockStar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.