Jump to content

GTA DS


paul007

Recommended Posts

:N:N voor de ds eigenaren lijkt het me heel leuk..

maar voor al die andere: onnozel . te veel geld. gaat bijna niet want dat kan de ds niet aan . en R* is bezig met gtaIV en dat zou daardoor alleen maar vertraagt worden

maar ik heb zelf een ds en een psp met de gta reekse

dus het zal wel leuk zijn als ik hem ook op de ds kan uitbrijden

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    3

  • Fallen Angel

    3

  • gammie_

    2

  • Bassiej

    2

Wat is dit voor een gezaag dat de DS geen 3D aankan? Nog niemand Metroid of Sims of Nintendogs gezien. De DS kan grafisch gezien evenveel als de PSP. En hij is goedkoper en niet zo een stuk prul. En nu moet je niet doen alsof alleen volwassenen PSP's kopen, want er zijn genoeg kinderspelletjes uit op PSP.

En een GTA game voor de DS ontwikkelen betekend geen vertraging voor GTA 4, want er worden dan DS game designers voor ingehuurt.

17470-avatar315179_4.gif

Link to comment
Delen op andere websites

DS is grafisch gezien minder goed dan de PSP, en over prul gesproken, de DS voelt toch iets goedkoper aan door al dat plastic dan de PSP. Dat neemt niet weg dat de DS een top apparaat is trouwens, ik speel er nogsteeds met enorm veel lol op.

GTA DS lijkt me top, DS kan waarschijnlijk wel een soort van GTA 3 aan, hoewel het grafisch minder zal zijn dan LCS. Een classic view GTA zou nog beter zijn, daar is de DS zeer geschikt voor namelijk. Ik wacht met smart af.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me erg leuk. Het is onzin dat de DS geen 3D aankan, er zijn genoeg 3D spellen voor. Het lijkt mij een erg goed idee, alhoewel het beter zou zijn een heel nieuwe stad te maken dan een remake van een andere stad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Natuurlijk kan je wel een fatsoenlijke GTA maken voor de DS. De hardware is krachtiger dan die van de N64 en daarop was het al mogelijk geweest. En een gebrek aan knoppen is bij de DS opgelost door een touchscreen.

En voor jongere gamers? Ik ben nu zelf 21 en ik game al vanaf de NES(eerste Nintendo console) , toen de meeste van jullie nog maar net of net niet waren geboren. En een hele hoop van mijn maten(zelfde leeftijd en ouder) hebben ook een DS en spelen daar liever op dan een PSP.

Het is mogelijk maar er komt helaas geen GTA voor uit. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

GTA DS, lijkt me echt vet! :Y

Helemaal als ze weer optimaal gebruik zouden maken van de stylus.

Of het er ook komt?

Lijkt me zeker geen onverstandig idee, de DS is populair, GTA ook dus lijkt me de ultieme mix.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eerlijk gezegd, dat men geen GTA op de Nitendo DS uitbrengt. GTA's op de Game Boy worden in het algemeen al niet veel verkocht, en ze zouden zich op het moment beter bezig houden met GTA IV. Waar ik zeker geen bezwaar op heb, is dat ze bijvoorbeeld GTA 2 naar de PSP brengen. GTA 2 is namelijk één van de beste GTA's die ooit is uitgebracht, en het op de PSP zien verschijnen zou prachtig zijn. Maar om mijn antwoord kort en krachtig te formuleren: Ik hoop en wil niet dat er een GTA op de Nitendo DS verschijnt. :N

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eerlijk gezegd, dat men geen GTA op de Nitendo DS uitbrengt. GTA's op de Game Boy worden in het algemeen al niet veel verkocht, en ze zouden zich op het moment beter bezig houden met GTA IV. Waar ik zeker geen bezwaar op heb, is dat ze bijvoorbeeld GTA 2 naar de PSP brengen. GTA 2 is namelijk één van de beste GTA's die ooit is uitgebracht, en het op de PSP zien verschijnen zou prachtig zijn. Maar om mijn antwoord kort en krachtig te formuleren: Ik hoop en wil niet dat er een GTA op de Nitendo DS verschijnt. :N

Hoogstwaarschijnlijk kan je binnenkort GTA2 op de PSP spelen, althans de PS1 versie. Sony komt namelijk met een PS1 Emulator op de PSP waarmee het mogelijk wordt om Playstation 1 games af te spelen waaronder dus GTA2. Deze service is tot nu toe nog niet beschikbaar in Europa maar dit zal over een tijdje volgen, je hebt hiervoor wel Firmwire 3.00 nodig en de games zullen rond de 5 euro gaan kosten. Nu kan je alleen nog de PS1 games verkrijgen door middel van de PSP met de PS3 te koppelen maar andere manieren zullen ongetwijfeld volgen. Ontopic : Ik zou het prachtig vind indien er nog een GTA met Top Down View op de Nintendo DS uitkomt, dan vind ik het jammer dat ik geen Nintendo DS heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoogstwaarschijnlijk kan je binnenkort GTA2 op de PSP spelen, althans de PS1 versie. Sony komt namelijk met een PS1 Emulator op de PSP waarmee het mogelijk wordt om Playstation 1 games af te spelen waaronder dus GTA2. Deze service is tot nu toe nog niet beschikbaar in Europa maar dit zal over een tijdje volgen, je hebt hiervoor wel Firmwire 3.00 nodig en de games zullen rond de 5 euro gaan kosten.

Omg? Betalen om PS1 games te kunnen spelen op je PSP? Ik dacht dat je die games dan kon downloaden van yourpsp.com? Sony... ze slaan ook overal geld uit... :duh:

En zoals ik al zei zou ik het ook leuk vinden als er nog een GTA zou uitkomen op de DS. Niet per sé Top Down, Third Person View mag ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hoogstwaarschijnlijk kan je binnenkort GTA2 op de PSP spelen, althans de PS1 versie. Sony komt namelijk met een PS1 Emulator op de PSP waarmee het mogelijk wordt om Playstation 1 games af te spelen waaronder dus GTA2. Deze service is tot nu toe nog niet beschikbaar in Europa maar dit zal over een tijdje volgen, je hebt hiervoor wel Firmwire 3.00 nodig en de games zullen rond de 5 euro gaan kosten. Nu kan je alleen nog de PS1 games verkrijgen door middel van de PSP met de PS3 te koppelen maar andere manieren zullen ongetwijfeld volgen. Ontopic : Ik zou het prachtig vind indien er nog een GTA met Top Down View op de Nintendo DS uitkomt, dan vind ik het jammer dat ik geen Nintendo DS heb.

dat is zekers vet!!! :eten::eten::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een GTA op de DS is wel degelijk mogelijk. Er zijn nu twee spellen uit op de DS die vergeleken worden met GTA (in 3d): Transformers: Autobots en Transformers: Decepticons. En dan zijn er nog een aantal mooi uitziende 3D spellen uit.

Kijk maar naar deze screens en zeg dan nog maar eens dat een 3D GTA op de DS onmogelijk is en dat de DS het grafisch niet aan kan!

Metroid Prime: Hunters

920760_20050516_screen002.jpg

Transformers: Autobots

932115_20070611_screen001.jpg

Transformers: Decepticons

938119_20070416_screen005.jpg

MechAssault: Phantom War

931900_20060922_screen001.jpg

Brother In Arms DS

937970_20070621_screen002.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit voor een gezaag dat de DS geen 3D aankan? Nog niemand Metroid of Sims of Nintendogs gezien. De DS kan grafisch gezien evenveel als de PSP. En hij is goedkoper en niet zo een stuk prul. En nu moet je niet doen alsof alleen volwassenen PSP's kopen, want er zijn genoeg kinderspelletjes uit op PSP.

En een GTA game voor de DS ontwikkelen betekend geen vertraging voor GTA 4, want er worden dan DS game designers voor ingehuurt.

17470-avatar315179_4.gif

Sorry hoor, maar een stuk prul? Zo zie je maar weer eens hoe het gedrag van een persoon ineens kan veranderen door jaloezie...Ik durf AL MIJN GELD te wedden op dat jij geen PSP hebt want dan kwaak je wel anders, Fallen Angel. Probeer GTA:VCS of Medal of Honor of Need for Speed uit op de PSP en zeg ons dan maar NOG eens dat de PSP een stuk prul is ;)

Btw de screenshot die je hier post kunnen niet tippen aan deze van de GTA: VCS spel op de PSP:

2004826939156607193_th.jpg

2004869249117369602_th.jpg

2004839986457518935_th.jpg

Deze screenshots zijn zelfs nog wat slechter dan in het echte spel :puh:

Bewerkt: door Kinzorro
Link to comment
Delen op andere websites

2004839986457518935_th.jpg

Deze screenshots zijn zelfs nog wat slechter dan in het echte spel :puh:

Alleen spijtig dat je niet doorhad dat deze screen van het originele Grand Theft Auto: Vice City is in plaats van Vice City Stories. :') Die screenshots van Transformers zien er redelijk uit, volgens mij is een 3D GTA op de DS ook mogelijk, maar ik denk dat Rockstar Games na het mindere succes van GTA Advance zich liever op de 'grotere' consoles wil richten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen PSP, maar ik heb wel LCS op een PSP gespeelt bij mijn achterneef. Het is vrij degelijk en ziet er goed uit. Besturing is wel niet het van het, maar gaat wel.

Met de PSP prul te noemen bedoelde ik meer op het feit dat ie snel stuk is en dat het scherm snel krassen op loopt (bij de eerste PSP's was dit, ik dacht dat de nieuwere minder problemen hadden).

Maar de PSP blijft vrij duur en PS3 is ook duur. Dat is duidelijk te merken in de verkoopcijfers waar Nintendo met de DS en de Wii hoog boven Sony uit torend.

De DS is een verkoopsucces en ik denk dat een GTA hierop ook goed zal verkopen. Op de Wii trouwens ook.

Maar Xbox en PS3 hebben de exclusiviteit nodig om Nintendo bij te benen.

Met de screenshots wou ik enkel aantonen dat de DS wel degelijk een 3D GTA aankon zodat de PSP fanboys hier eens eindelijk hun mond erover hielden met te beweren dat deze console dat niet aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...