Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

Ik heb ook nog eens iets raars gehad:

ik ging dus deze winkel binnen (Downtown)

hiero

en hier

en ik vernielde alles zodat die aardige man achter de kassa zijn 100 dollar aan me gaf.

en nu komt het: ik sprong over de toonbank om die aardige man een lesje te geven met mijn machete

hier zo

en ik sprong (volgens mij over de tonnen of de toonbank zelf) dus en.... ik belande midden in de oceaan op het dak van een gebouw dat niet bestaat :?:?:?:?:?:?

ik dus helemaal in paniek: sprong van het gebouw af en voordat ik het stadium had gehaald verdronk ik ...

stomme ik: geen foto's gemaakt voor jullie om te bewijzen

maar ja, ik ben dan later terug gegaan (met fotocamera(daarom de slechte foto's)) en ik heb een hele boel keer geprobeert maar .... het lukte niet meer :-(:-(:-(:-(

kan iemand eens kijken :-(:?

en ik zweer dat het echt gebeurd is :Y:-(:?

Dat noemen ze Hemels. In vice city waren ze niet. Dan was het 1 (grote) wereld. De hemel is zegmaar een extra land. Als je in een winkel/gebouw gaat dan ga je naar een extra wereld. In deze wereld is helemaal niets behalve wat gebouwen. Volgens mij hebben ze in Vice city stories geen hemels (wat lul ik dan allemaal :duh: ). Maar ze wilden niet precies die winkel op die plaats maken waar hij in de gewone game is. Dus hebben ze hem gewoon ergens ver boven het water geplaatst waar ze dachten dat toch nietmand kwam (waar je volgens mij ook niet kan komen met een vliegtuig). Dat gebouw waar je op landde was een ander gebouw/winkel waar je in kan via het mainland. Jou bug was dus niet dat je ergens heen geteleport was, maar dat de winkel gewoon niet 'solid' was. Dat is dat hij niet helemaal dicht is. Dat je ergens door heen kan.

Het kon ook zijn dat jij op de een of andere manier door het plafond ging die dan nog niet solid is.

Hopelijk heb ik je nou wat meer erover uitgelegd (misschien wist je het ook al).

Ik geloof ook niet dat er meerdere hemels in het spel zitten. Ik heb wel eens gehad dat ik in een bedrijfje van mij naar binnen was gelopen (van de Empire Building), en wanneer ik dan dicht tegen de muur ga staan en de camera draai ik buiten het interieur kan kijken. Dan zie ik ongeveer 30 meter onder me oceaan. Persoonlijk denk ik dat deze interieuren zich onder de speelwereld bevinden. Dat zou misschien dan ook wel het water verklaren. Dit betekent dus (lijkt me het handigste om dit met de cheatdevice te onderzoeken) dat je de interieuren kan vinden wanneer je onder de grond zou gaan.

over water gesproken , kan je in vcs ook de glitch weer tegen komen waarin straten, de malibu club, ... onder water staat ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

over water gesproken , kan je in vcs ook de glitch weer tegen komen waarin straten, de malibu club, ... onder water staat ?

Nee, dit kan volgensmij niet. Althans, ik heb het nog nooit meegemaakt in al die uren dat ik VCS heb gespeeld. Wel maak je soms mee dat een pier helemaal overstroomd, maar dit is gewoon door de regen. Er zitten veel andere bugs en glitches in, maar de Malibi Club en andere gebouwen en straten kom je volgens mij niet onderwater tegen, hopelijk zal dit ook niet gebeuren ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een paar keer bij de brug van Little Haïti om naar het andere stuk te gaan die over de weg loopt dat er een auto aan de onderkant van die brug zat geplakt :cab:

Justin W

Offtopic: Waar kun je een fotocamera halen zodat ik foto's ervan kan maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Verder had ik zelf zoiets, normaal gesproken kan je niet op pauze drukken tijdens het teleporteren, maar één keer lukte dat wel en keek op me map, en zat ergens helemaal aan de west-kant in de zee, het Hinnden Interior van je 3e savehouse is daar dus ;).

Teleporteren ?

ja je weet toch wel als je je savehouse uit komt dan is het beeld even zwart, je teleporteert dan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een paar keer bij de brug van Little Haïti om naar het andere stuk te gaan die over de weg loopt dat er een auto aan de onderkant van die brug zat geplakt :cab:

Justin W

Offtopic: Waar kun je een fotocamera halen zodat ik foto's ervan kan maken?

Ik heb even op WiKiGTA gekeken bij Wapens en ik heb geen vaste Spawnplaats voor de Foto Camera kunnen vinden. Toch zit er een Foto Camera in het spel je gebruikt hem namelijk in de missie The Mugshot Longshot. In deze missie zul je voor de Mendez Brothers wat fotos moeten gaan maken van Jerry Martinez. Na afloop van de missie heb je als het goed is nog wat fotos over op je foto rolletje. Ik heb even gezocht en hier download je een Savegame waarin deze missie behaald is en je dus een camera hebt. Veel plezier met het maken van foto's en deze worden overigens niet opgeslagen op de Memorystick van je PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een lastige bug, namelijk: Ik reed op een politiemotor tegen zo'n laag muurtje, waardoor ik er afviel, maar het bovenlijf van Victor aan de linkerkant van het muurtje eruitstak, en het onderlijf aan de rechterkant. Ik kon dus niet meer bewegen, maar wel met de camera draaien. Dus keek ik om me heen, en zag dat de moter ook vast zat in de muur, de ene helft links, en de andere helft rechts. Ik kon er niet meer uit wat erg irritant was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

De bekende schiet-met-je-sniper-tegen-de-maan-en-die-verandert-van-vorm is er weer :D

(misschien was dit al gepost :) )

---------------------------------------------------------------------------

*Een klein bumpje*

Hebben jullie dat ook als je opstart dat een deel van je health af is :?

edit: ik zie nu pas mijn dubbelpost

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd, in het vervolg beter kijken. ;)<<<

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven : Een dubbelpost is ( in jouw geval ) niet zo erg , aangezien er enkele dagen tussen zitten ;).

Zelf heb ik het ook nog nooit gehad dat er bij het opstarten van mijn Health afging ? :?

---

Ik had een JetSki naar " Civil Impound Corporation " gebracht en ik kreeg mijn geld wel maar ik zag Vic niet meer ... Na een tijdje rond te draaien ( L + Analog Stick ) had ik door dat hij onder de planken zat.

Aangezien ik niet gesaved had moest ik 4 missie's overnieuw doen , ik heb het nog geprobeer met de " Zelfmoord " - cheat maar ook deze gaf geen reactie. :cab:

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof ook niet dat er meerdere hemels in het spel zitten. Ik heb wel eens gehad dat ik in een bedrijfje van mij naar binnen was gelopen (van de Empire Building), en wanneer ik dan dicht tegen de muur ga staan en de camera draai ik buiten het interieur kan kijken. Dan zie ik ongeveer 30 meter onder me oceaan. Persoonlijk denk ik dat deze interieuren zich onder de speelwereld bevinden. Dat zou misschien dan ook wel het water verklaren. Dit betekent dus (lijkt me het handigste om dit met de cheatdevice te onderzoeken) dat je de interieuren kan vinden wanneer je onder de grond zou gaan.

Nope, enkel onderkant gebouwen en veel water. Als je bv het stadium ingaat zie je ook geen interieur maar een leeg stadium met wat water. Helaas... :N

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven : Een dubbelpost is ( in jouw geval ) niet zo erg , aangezien er enkele dagen tussen zitten ;).

Zelf heb ik het ook nog nooit gehad dat er bij het opstarten van mijn Health afging ? :?

---

Ik had een JetSki naar " Civil Impound Corporation " gebracht en ik kreeg mijn geld wel maar ik zag Vic niet meer ... Na een tijdje rond te draaien ( L + Analog Stick ) had ik door dat hij onder de planken zat.

Aangezien ik niet gesaved had moest ik 4 missie's overnieuw doen , ik heb het nog geprobeer met de " Zelfmoord " - cheat maar ook deze gaf geen reactie. :cab:

Dit heb ik ook al eens gehad. Ook de zelfmoordcheat hielp niet (net zoals je zei). Ik moest noodgedwongen mijn psp afsluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog geen nieuwe gevonden ! :cab::sigaar::cab:

>>> Door SummerBase: Jouw onderwerp samengevoegd met het 'Het Bugs & Glitches Topic'. Graag in het vervolg kijken of er al topics zijn die over hetzelfde onderwerp gaan. Nu graag hier de Bugs (en Glitches) posten!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets heel raars gevonden als je bij de boot (De boot waar je de verrekijker kan vinden) Als je daar in het water zwemt aan de voorkant van de boot tussen de boot en de muur in , kan je soms op gegeven moment door de muur heenzwemmen. Ik heb het al vaker gedaan meestal lukt het wel soms niet . Naja als je er door heen gaat kom je onder de stad terecht en kan je alleen zwemmen op plaatsen met water.Soms val je door het water heen en spawn je weer op de weg boven je èèeèrug raar :bonk: .

Erjee :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...