Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

Ik heb ook nog iets gevonden, het is geen easteregg, maar het is toch lollig :)

Lopen op het water :) Je moet als eerst naar het vliegveld gaan, ga daar met de helicopter naar het rondvliegen vliegtuig en land op 't dak (niet de vleugels). Als het vliegtuig opstijgt moet je snel naar voren rennen, anders val je van het vliegtuig af (als je op 't vliegtuig zit, blijven rennen/lopen anders werkt het niet), op een gegeven moment zal je door het vliegtuig heen vallen. Je beland op het water en je zal erover heen kunnen lopen :)

Ps: soms val je gewoon in het water en dan kan je niet lopen, maar met wat geluk :)

>>> Door SummerBase: Verplaatst van 'Easteregg' topic naar 'Het bugs & glitches' topic, omdat je zelf al aangaf dat het geen easter egg is. Je had dit topic ook kunnen vinden met de zoekmachine, natuurlijk. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heey, jongens..

Ik heb een raare bug gevonden bij het easter egg aan VCN gebouw :).

Toen ik in gebouw liep zag ik die ei (duh natuurlijk wat anders :) ) toen ik schoot met een wapen tege ei maar kaatste terug tegen mij(Victor) maar ging geen levens eraf ? eerder voorkomen?

See ya Boys!

+ kijk naar sinds wanneer ik lid ben hoeveel posts :)...

>>> Door SummerBase: Leuk dat je actief geworden bent :), maar ik moet je teleurstellen, want dit soort dingen moeten toch in het "Het Bugs & Glitches Topic", want dan houden we het wat overzichtelijk, snap je? Bij deze samengevoegd. :)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Heey, jongens..

Ik heb een raare bug gevonden bij het easter egg aan VCN gebouw :).

Toen ik in gebouw liep zag ik die ei (duh natuurlijk wat anders :) ) toen ik schoot met een wapen tege ei maar ketste terug tegen mij maar ging geen levens eraf ? eerder voorkomen?

See ya Boys!

ik heb dit ook wel eens als ik in een winkel sta en tegen een kassa aan schiet ik denk dat dit er aan ligt hoe jij er voor staat anders weet ik het ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

Kellerman,

toen ik hier lid werd ging volgens mij forum dicht ik weet niet meer zo goed maar

heb ik niet aan gedacht om terug te komen maar het is weer open dus chille... ;-) :dans:

bij winkel vind ik saai om alleen zijn Gta san andreas liepen 2 mensen bij als je richte kreeg je geld als je los liet kwam politie dat was ook vers..

maar ja die kaatsing van kogels wel een grootte buggie... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een raare bug gevonden bij het easter egg aan VCN gebouw :).

Toen ik in gebouw liep zag ik die ei (duh natuurlijk wat anders :) ) toen ik schoot met een wapen tege ei maar kaatste terug tegen mij(Victor) maar ging geen levens eraf ? eerder voorkomen?

Dit klopt, maar dit komt niet alleen bij de easter egg voor maar ook bij andere objecten. Het is geen echte bug, maar meer een foutje bij het programmeren (denk ik). Het komt meestal voor bij kleinere objecten zoals de kassa uit een winkeltje, enzovoort.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Kellerman,

toen ik hier lid werd ging volgens mij forum dicht ik weet niet meer zo goed maar

heb ik niet aan gedacht om terug te komen maar het is weer open dus chille... ;-) :dans:

bij winkel vind ik saai om alleen zijn Gta san andreas liepen 2 mensen bij als je richte kreeg je geld als je los liet kwam politie dat was ook vers..

maar ja die kaatsing van kogels wel een grootte buggie... :)

Oke :puh: Nooit geweten dat Forum dicht was

Ontropic: Jaa, echt vaag. Iemand had ook een keer een tropic geopend waar in stond dat als je met je motor achteruitliep en naar links schoot er ook levens afging :puh: Weet niet meer precies! :puh:

Bewerkt: door Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wel een vreemde bug gevonden.

ik deed de robbery missies voor empire site. De koerier stond op het strand.

Toen ik de koerier aanviel kreeg ik als gewoonlijk de backup achter me aan.

Per ongeluk reed een van die backup auto`s het water in. De bestuurder

stierf en verdween. Maar ik zag dat de wielen van de auto nog van richting

veranderden. In mijn richting. de bestuurder was dood maar de auto volgde

me nog. Ik duwde de auto uit het water. En deze reed plotseling uit zichzelf

naar achteren. daarna kaapte ik hem en was dat ding weer normaal.

Heel vreemd. :?:?:?

ik denk dat ik een echte Ghostcar heb gevonden.

PS Ik heb geen screens of filmpje ik speel op de PS2

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!.Als ik auto's in mijn garage zet dan verdwijnen ze altijd.Is dit gewoon een bug :N

MVG:Gino

>>> Door SummerBase: Bugs meldingen horen in het '' Het Bugs & Glitches Topic '', verder was het al bekend, dus de zoekfunctie gebruiken zou geen verkeerde zet zijn. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een veel voorkomende bug, waar je vooral vaak last van hebt bij het 101 Bayshore Avenue savehouse. Ik zet vaak het maximale aantal auto's in m'n garages bij de Clemenus Suite en The Compound, en sindsdien heb ik er minder last van. Helaas past er maar 1 auto bij 101 Bayshore Avenue in je garage. Maar zet er vooral niet meer in auto's in dan het limiet, want dan verdwijnen ze zeker. Spijtig, maar helaas is er geen echte oplossing voor deze bug. Als je ooit nog eens een mooie auto tegenkomt dan raad ik je aan hem bij The Clemenus Suite in je garage te doen, hier heb ik het minst vaak last van deze bug.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...