Jump to content

50 vs. Game


RobertSA

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    13

  • RobertSA

    9

  • Juju

    7

  • DaddyPimp

    5

Top Posters In This Topic

Daar zijn nog veel onduidelijkheden over.. Maar (als het goed is) zal 50 binnenkort een mixtape maken met F*kking veel artiesten van de Westcoast, Southside, en Eastcoast..

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Naja alle westcoast rappers staan wel achter Game. En (niet) alle eastcoast rappers achter 50 Cent.

Behalve bij westcoast zit er een of andere gek die Lil Eazy E heet en z'n vaders grootste fan + buurtgenoot gaat dissen :?. Ik ben er nog steeds niet achter waarom die dat doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Naja alle westcoast rappers staan wel achter Game. En (niet) alle eastcoast rappers achter 50 Cent.

Bullshit, ooit van G-Unit West gehoord? Vast niet anders zou je dat niet zeggen.. Bijna alle Westcoast rappers zijn juist tegen Game omdat hij de Westcoast gewoon belachelijk maakt..

Behalve bij westcoast zit er een of andere gek die Lil Eazy E heet en z'n vaders grootste fan + buurtgenoot gaat dissen :?. Ik ben er nog steeds niet achter waarom die dat doet.

Lil Eazy E zei zelf dat hij gewoon geen respect voor Game had en dat Game de Westcoast gewoon belachelijk maakte.. G-Unit is volgens hem gewoon veel beter en groter, en gelijk heeft'ie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben die beef ZO zat, en waarom moet iedereen een kant kiezen? Je kan ze toch ook allebei goed vinden? Al die fans die gewoon uit hun nek lullen over de andere "kant", wat heeft het voor nut?

Die beef vinden ze zelf echt niet erg, het enigste wat ze doen is eraan verdienen, kijk maar naar al die G-Unot kleren, of G-Unit radio 21.

The Game zegt zelf ook "Me and Fifty are just eating of Rap", hun beef verdiend, en het is allemaal publiciteit. Begrijp me niet verkeerd, ze hebben wel echt "ruzie", maar anders dan de meeste denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zo kunnen we wel door blijven gaan met Black Wall of G-unit.

Mijn mening is gewoon dat The Game 't gewoon 10 keer beter doet omdat ie over dingen rapt die waar zijn en 't ook nog eens boeiend is.

--Post ge-edit--

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze beiden wel goede rappers, hoewel ze niet de top zijn. 50 Cent heeft veel van die Bling-bitch nummers die hiphop een beetje verkakken. Neem nu bijvoorbeeld 'Candy Shop' en nog van die vergelijkbare nummers. Dat is geen echte hiphop meer. Het gaat niet meer om de roots van de hiphop. Mobb Deep vind ik bijvoorbeeld beter dan 50 Cent. Of toch zijn eerste nummers. Luister maar eens naar 'The Infamous' van Mobb Deep. Daar staan heel wat goede, old-skool hiphop nummers op (waaronder Shook Ones Pt. II, te horen in 'The Liberty Jam' van GTA LCS). TheGame is een beetje een soort kopie van 50 en die andere Ghost-Unit rappers. 'We Ain't' vind ik bijvoorbeeld een goed nummer, want het is met Eminem. :puh: Ik vind Game nogal eentonig klinken. Zijn stem klinkt niet boeiend, en hij heeft niet zo'n leuke beats, sinds hij Dre-af is. Vroeger stond Dr.Dre aan zijn kant, hij heeft hem grootgebracht, maar nu is er ruzie. Eigenlijk dom, al die ruzies... 50 wordt o.a. gesteund door Eminem; Dr.Dre, Snoop Dogg, Mobb Deep, etc. En TheGame, tja, dat weet ik niet zo goed. Ik weet niet of Eminem nog aan zijn kant staat, omdat Em goed bevriend is met Dre...

Link to comment
Delen op andere websites

VforV:

Even voor opheldering :puh: The Game heeft geen ruzie met Dr.Dre hoor ;) Je verteld dat The Game geen goede tracks meer maakt zonder Dre, maar je hebt het nieuwe album blijkbaar niet gehoord, aangezien game daar verteld dat hij geen ruzie heeft met Dr.Dre, verre van dat. :)

Verder denk ik dan Snoop eerder aan The Game zijn kant staan, zo maken ze wel vaker nummers en heeft Snoop volgens mij een paar negatieve dingen over G-Unit gezegt. Je hebt wel gelijk dat die ruzies soms wel dom zijn, en het rap niet leuker/beter maakt, ook al is het zonder beefs ook maar saai :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

. 50 wordt o.a. gesteund door Eminem; Dr.Dre, Snoop Dogg, Mobb Deep, etc. En TheGame, tja, dat weet ik niet zo goed. Ik weet niet of Eminem nog aan zijn kant staat, omdat Em goed bevriend is met Dre...

Ghehe.. Eminem houdt zich liever met zijn eigen zaken bezig, Game heeft een paar dagen geleden een album uit gebracht waar Game Dre respecteert, zeg maar (Doctor's Advocate). Snoop Dogg rapt zelfs op het album met Game. En Mobb Deep moet sterven.. ^^

Ik ben voor Game zijn standpunten, maar ze zitten allebei wel te kloten. Als je een paar maanden geleden naar Juize.fm luisterde hadden ze ook een interview met Game:

'Why don't you just stop the beef between you and 50?'

Game: 'Ye I know.. but I just don't stop, ha ha'

^^

Link to comment
Delen op andere websites

Snoop Dogg heeft 50 cent een beetje half gedisst. Was wel zwak want hij draaide er een beetje omheen.

Op het liedje Get Rich And Die Tryin zegt hij zo ''I'ma get rich and die tryin like 5-0 sometime, yeah, call the ambulance, this is about to be a homicide''.

Als hij vriendjes was met 50 cent zou hij hem niet 5-0 noemen toch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Snoop Dogg heeft 50 cent een beetje half gedisst. Was wel zwak want hij draaide er een beetje omheen.

Op het liedje Get Rich And Die Tryin zegt hij zo ''I'ma get rich and die tryin like 5-0 sometime, yeah, call the ambulance, this is about to be a homicide''.

Als hij vriendjes was met 50 cent zou hij hem niet 5-0 noemen toch. :puh:

Als Snoop vriendjes was met Game dan zou het toch niet in een interview zeggen dat als hij moest kiezen voor 50 staat, en niet voor Game... :clown:

@Arjen, als Eminem zich volgens jouw met zijn eigen zaken bezig houd.. Waarom is zijn nieuwe single dan meteen Ft. 50 Cent? :cab: +Op The Re-Up staan dacht ik ook een paar 50 Cent features..

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...