Jump to content

50 vs. Game


RobertSA

Recommended Posts

@ Toni Caprioni: Kun je ook de namen noemen van de East Coast Rappers op G-Unit en 50 Cent na?

Nu ga jij er vanuit dat er alleen maar bekende rappers rond loopt.. Er lopen ook rappers rond die wij niet zo goed kennen.. ( Jij helemaal niet zo te zien, want je begint meteen over G-Unit)

Van mij hoeft hij geen rappers op te noemen, want jij kent ze toch niet!! Als je het zo graag wil weten kijk dan zelf even op google ofzo..

Toppunt van luiheid..

FY2

Ik dacht ook dat G-Unit Eastside was...Ben je een beetje ongesteld ofzo? En ik weet heus wel dat er onbekende rappers zijn. Maar moet ik dit vernemen van een dom iemand als jij? Dacht het niet..

>>> Door Dizzee: Je zou eens moeten gaan oppassen met dit soort provocerende berichten. Het is niet de eerste keer dat je hiervoor een waarschuwing gekregen hebt. Laat het mij niet nog meer zien...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    13

  • RobertSA

    9

  • Juju

    7

  • DaddyPimp

    5

Top Posters In This Topic

Ik dacht ook dat G-Unit Eastside was...Ben je een beetje ongesteld ofzo? En ik weet heus wel dat er onbekende rappers zijn. Maar moet ik dit vernemen van een dom iemand als jij? Dacht het niet..

Weetje wie dom is!! Je MOEDER!! Je moet gewoon je bek houden..

Ga poepe ofzo inplaats van tegen mij praten.. Ik ben jou niet waard Robert!! :t:t:t

FY2

>>> Door Dizzee: Goh, internetruzies...

Graag een beetje op je taal letten. Negeer de volgende keer berichten zoals hierboven. Ze zijn allerminst een reden om te gaan schelden. Dit wil ik ook niet meer zien.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@ Toni Caprioni: Kun je ook de namen noemen van de East Coast Rappers op G-Unit en 50 Cent na?

Nu ga jij er vanuit dat er alleen maar bekende rappers rond loopt.. Er lopen ook rappers rond die wij niet zo goed kennen.. ( Jij helemaal niet zo te zien, want je begint meteen over G-Unit)

Van mij hoeft hij geen rappers op te noemen, want jij kent ze toch niet!! Als je het zo graag wil weten kijk dan zelf even op google ofzo..

Toppunt van luiheid..

FY2

Wat zit je nou te zeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

G betekend Gangsta maar OOK Gay

dat zei de topwestcoaster Snoop Dogg in een interview.

toen vroeg iemand de woorden: G, Fo Shizzle, Nizzle, DUB

Voor de laatste keer:

G betekend NIET GAY, maar GANGSTA ;).

Fo Shizzle my Nizzle is Snake taal wat Snoop Dogg gebruikt en ook een paar van UTFO.

Dub is een muzieksoort dat lijkt op reggae met beats.

Nizzle = Nigga btw ;).

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

G betekend Gangsta maar OOK Gay

dat zei de topwestcoaster Snoop Dogg in een interview.

toen vroeg iemand de woorden: G, Fo Shizzle, Nizzle, DUB

Voor de laatste keer:

G betekend NIET GAY, maar GANGSTA ;).

Fo Shizzle my Nizzle is Snake taal wat Snoop Dogg gebruikt en ook een paar van UTFO.

Dub is een muzieksoort dat lijkt op reggae met beats.

Nizzle = Nigga btw ;).

snake taal?

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zeggen ze in de game zijn freestyle o.i.d. NEW YERSEY DUB dan is het niet zijn muziekstyle.

en het interview stond in un blad dat zoek ik ff op ;)

en @ JUJU: het is slang geen snake ;)

Double G en double g is 2x G dus 1X G is de helft = Gay

slang

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

waarom zeggen ze in de game zijn freestyle o.i.d. NEW YERSEY DUB dan is het niet zijn muziekstyle.

en het interview stond in un blad dat zoek ik ff op ;)

en @ JUJU: het is slang geen snake ;)

Double G en double g is 2x G dus 1X G is de helft = Gay

slang

Zoek dan maar eens hier of je ergens gay ziet staan bij de definities. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=G&page=1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...