Jump to content

50 vs. Game


RobertSA

Recommended Posts

@Arjen, als Eminem zich volgens jouw met zijn eigen zaken bezig houd.. Waarom is zijn nieuwe single dan meteen Ft. 50 Cent? :cab: +Op The Re-Up staan dacht ik ook een paar 50 Cent features..

Ja klopt.. foutje van mij ><. Ik lees ook niet alles over Eminem.

Eminem zit lang niet zo diep in de beef als de rest van de crips.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    13

  • RobertSA

    9

  • Juju

    7

  • DaddyPimp

    5

Top Posters In This Topic

Ik vind dat gedoe zo stom he! Elkaar lopen dissen, om alleen 'stoer' te zijn. Ik vind de muziek niet mooi nee, maar ik vind dat gedoe daar omheen helemaal achterlijk, ze zouden gerust iemand neerknallen omdat hij je voor schut zet in een liedje. En dat noemen ze volwassen :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat gedoe zo stom he! Elkaar lopen dissen, om alleen 'stoer' te zijn. Ik vind de muziek niet mooi nee, maar ik vind dat gedoe daar omheen helemaal achterlijk, ze zouden gerust iemand neerknallen omdat hij je voor schut zet in een liedje. En dat noemen ze volwassen :cab:

Dat heet beefen ;). Een deel van Hiphop is 't geworden, 't hoort er gewoon bij. Net zoals hakken ofzoiets bij Hardcore :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik ben die beef ZO zat, en waarom moet iedereen een kant kiezen? Je kan ze toch ook allebei goed vinden? Al die fans die gewoon uit hun nek lullen over de andere "kant", wat heeft het voor nut?

Die beef vinden ze zelf echt niet erg, het enigste wat ze doen is eraan verdienen, kijk maar naar al die G-Unot kleren, of G-Unit radio 21.

The Game zegt zelf ook "Me and Fifty are just eating of Rap", hun beef verdiend, en het is allemaal publiciteit. Begrijp me niet verkeerd, ze hebben wel echt "ruzie", maar anders dan de meeste denken.

Inderdaad! :Y

Ik heb nooit echt een kant gekozen, luisterde en luister nog steeds van beide artiesten hoewel ik als het waar is wat Game allemaal zegt toch meer naar Game's kant neig. Hoewel 50 waarschijnlijk een punt heeft wanneer hij zegt dat Game G-Unit als opstapje voor zijn carriere heeft gebruikt. Er zijn ook nog wel coole disses uitgekomen vind ik.. :Y

Persoonlijk dig ik die hele Game flow!, Echt old skool Westcoast als je het mij vraagt, ik vind juist dat Game de Westcoast opnieuw (spreekwoordelijk) op de kaart heeft gezet. (niks belachelijk maken :t )

Game zegt zelf op een van zijn nieuwe tracks "When i betrayed Dre i think of what Eminem might do" en ik ben daar eerlijk gezegd ook heel benieuwd naar, wat gaat Em doen ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eminem gaat zich er niet me bemoeien denk ik, dan krijg je weer al die mensen die een kant gaan kiezen en daar zou Eminem alleen geld aan verliezen. En door de beef tussen 50 cent en The Game verdienen zij echt geen geld hoor, de meeste mensen die vroeger een fan waren van 50 cent en The Game hebben nu een kant gekozen, anders zouden die mensen naar allebei hun optredens gaan, allebei hun cd's kopen, als ze geen beef hadden zouden ze ook nog goede collabs kunnen doen net als bij How We Do, Westside Story, enz. Geen van beiden heeft veel nieuwe fans er bij gekregen door de beef, mischien alleen wat fanatiekere fans.

Ikzelf heb nooit echt een kant gekozen, in het begin van de beef luisterde ik nog naar 50 Cent en The Game, maar toen kwam 50 cent met Candy Shop, Window Shopper, en al die andere rare troep. Ik was fan van 50 cent als gangsta rapper, nu wilt hij zingen over vrouwen op hun kont slaan en mensen die bij winkels in de etalages kijken, is goed maar dan koop ik niks meer van 50 Cent tot hij weer normaal gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eminem gaat zich er niet me bemoeien denk ik, dan krijg je weer al die mensen die een kant gaan kiezen en daar zou Eminem alleen geld aan verliezen. En door de beef tussen 50 cent en The Game verdienen zij echt geen geld hoor, de meeste mensen die vroeger een fan waren van 50 cent en The Game hebben nu een kant gekozen, anders zouden die mensen naar allebei hun optredens gaan, allebei hun cd's kopen, als ze geen beef hadden zouden ze ook nog goede collabs kunnen doen net als bij How We Do, Westside Story, enz. Geen van beiden heeft veel nieuwe fans er bij gekregen door de beef, mischien alleen wat fanatiekere fans.

Ikzelf heb nooit echt een kant gekozen, in het begin van de beef luisterde ik nog naar 50 Cent en The Game, maar toen kwam 50 cent met Candy Shop, Window Shopper, en al die andere rare troep. Ik was fan van 50 cent als gangsta rapper, nu wilt hij zingen over vrouwen op hun kont slaan en mensen die bij winkels in de etalages kijken, is goed maar dan koop ik niks meer van 50 Cent tot hij weer normaal gaat doen.

Maar Game is toch wel een beetje ruzie aan het zoeken met Em? In Let's Ride zegt ie dit: 'It ain't been this much drama since I first heard Eminem.' Dit bedoelt ie denk ik niet aardig.

Link to comment
Delen op andere websites

De beef is tog over? zie dit stukje tekst van The Game in One Blood (Uncensored Version)

[Verse 3]

I ain't got no beef with 50

no beef with Jay

What's beef when you gettin head in the 6-tray

And the double game chain

I keep 'em on display

Black T-shirt

so all you see is the A

Turn on the TV

and all you see is the A

50 = 50 Cent

Jay = Jay-Z (kan ook Ja Rule zijn)

Maar ik kan niet kiezen.

50 Cent & G-Unit is goed voor de Eastcoast

The Game is Westcoast

maar ikzelf dig de Dirty South (Chamillionaire & T.I.)

EDIT: Chamillionaire Diss The Game want:

in one blood heb je dit stuk:

I'm so ill

believe me

I made room for Jeezy

But the rest of you niggaz better be glad you breathin

en in one blood remix (met 24 rappers) heb je dit stuk van Chamillionaire

Need to make a room in B.E. Television if you wanna be me

Game said he made room for Jeezy, I had to make room for me, g

'

G - betekend gangsta maar ook gay

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies nooit een ''side''. Ik vind alle sides wel cool. Zoals Tony Yayo zal zeggen: I have killaz on the Eastside, and killaz on the Westside, zo zeg ik: I have rappers on the Eastside, and rappers on the Westside.(:schater:) Ik vind dat aan elke kant wel goeie rappers heb. Ik luister zelf naar G-Unit en NWA, die tegen over elkaar liggen. Ik zal nooit een kant kiezen, als de rapper maar goed is en niet te veel godslasterend is (ik kijk ook naar de tekst).

The Game en 50 CENT zijn gewoon een kleine ruzie aan het maken, The Game probeert het goed te maken wat ik heel goed van hem vind, en 50 CENT maakt het erger, als ik The Game was zal ik echt die 50 zat worden, ook al maakt 50 goeie muziek.

BTW, ik moet de Doctor's Advocate van The Game nog halen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...