Jump to content

50 vs. Game


RobertSA

Recommended Posts

De beef is tog over? zie dit stukje tekst van The Game in One Blood (Uncensored Version)

[Verse 3]

I ain't got no beef with 50

no beef with Jay

What's beef when you gettin head in the 6-tray

And the double game chain

I keep 'em on display

Black T-shirt

so all you see is the A

Turn on the TV

and all you see is the A

50 = 50 Cent

Jay = Jay-Z (kan ook Ja Rule zijn)

Maar ik kan niet kiezen.

50 Cent & G-Unit is goed voor de Eastcoast

The Game is Westcoast

maar ikzelf dig de Dirty South (Chamillionaire & T.I.)

EDIT: Chamillionaire Diss The Game want:

in one blood heb je dit stuk:

I'm so ill

believe me

I made room for Jeezy

But the rest of you niggaz better be glad you breathin

en in one blood remix (met 24 rappers) heb je dit stuk van Chamillionaire

Need to make a room in B.E. Television if you wanna be me

Game said he made room for Jeezy, I had to make room for me, g

'

G - betekend gangsta maar ook gay

Ok, jij moet echt beter naar de feiten kijken voordat je iets zegt. Jay is zowiezo Jay Z, waarom zou hij Ja Rule Jay noemen? Hij had een soort heel klein beefje met Jay Z maar dat was na een week ofzo weer over omdat het een misverstand was. En Chamillionaire en T.I. zijn niet de enige rappers uit het zuiden. En dat op One Blood was niet speciaal gericht op Chamillionaire maar gewoon op nieuwe rappers in het algemeen. En denk je nou echt dat Chamillionaire The Game disst op zijn eigen remix waar The Game ook op zit? Dat stukje text LIJKT geeneens op en diss, zeg mij hoe jij daar iets beledigends in ziet. G betekent ook geen gay, ik wet niet hoe je daar aan bent gekomen maar dat slaat echt nergens op dan zou het ook grasmaaier kunnen betekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    13

  • RobertSA

    9

  • Juju

    7

  • DaddyPimp

    5

Top Posters In This Topic

wie voor 50 cent zijn:

-young buck

-lloyd banks

-tony yayo

-mobb deep (havok en prodegy dus)

-spider loc

-ma$e

-nate dogg

-eminem

-dr. dre

-olivia (eerste g-unit ''Babe'')

50 cent heeft heel eastside achter zij rug dat is net bekend wan er komt een ''rapwar'' tussen lloyd banks en the game want the game heeft hem belachelijk gemaakt en lloyd wil ''payback'' en 50 cent help hem dit was al later eerder hed game alruzie met 50 cent omdat game overliep naar ja rule en nass

en 50 cent pikt dat niet want ja rule heeft mannen gestuurt die 50 cent moest vermoorden (9 schoten) en dat is niet gebeurt als je deze info van jarule niet gelooft moet je maar de ''achter de scerm scenes'' bekijken van 50 cent's film ''get rich or die tryin''

er is ookj een gerucht dat game en zijn manen van west coast naar een radio station gingen waar 50 een interview gaf en toen een vuur gevecht was maa rbodyguarts hebben 50 via de achterdeur naar buiten gebracht en met spoet weg gereden in 50 cent's bulletproof-bomproof 4x4 wagen.

ik hoop dat jullie nu ECHTE info hebben mvg. 60 cent

ps: ik zelf ben een grote fan van 50 cent dus waarom zoe ik de info boven liegen

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Nou, 5-0 Cent heeft gewoon heel G-Unot achter zich...The Game heeft dan ook nog BWS, Snoop Dogg & T.I enz. Oh ja, en wat 60 cent zegt over The Game en Banks, dat kan misschien kloppen, maar The Game breekt Banks lyricaal sowieso al helemaal af.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

The Game die kraakt de hele Eastside af, en zorgt voor veel ruzie. De Eastside wordt boos en ''beeft'' terug. Het is allemaal zinloos, het zijn erge concurrenten, zo kun je toch moeilijk werken. Het kan niet altijd zo gaan, na een tijdje gebruiken ze wapens, dan zijn ze hun tegenstander zat. (valt mij wel op dat Dr Dre en zijn maten nog niet beschoten zijn)

50 Cent heeft het een beetje aan zichzelf te danken, nu hij The Game heeft afgekraakt met een album van hem, kraakt The Game de hele Eastside af.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

The Game die kraakt de hele Eastside af, en zorgt voor veel ruzie. De Eastside wordt boos en ''beeft'' terug. Het is allemaal zinloos, het zijn erge concurrenten, zo kun je toch moeilijk werken. Het kan niet altijd zo gaan, na een tijdje gebruiken ze wapens, dan zijn ze hun tegenstander zat. (valt mij wel op dat Dr Dre en zijn maten nog niet beschoten zijn)

50 Cent heeft het een beetje aan zichzelf te danken, nu hij The Game heeft afgekraakt met een album van hem, kraakt The Game de hele Eastside af.

Dr Dre is niet neergeschoten omdat hij niks heeft gedaan wat een reden is om hem neer te schieten. Behalve

mischien en paar beefs van vroeger (Eazy E, 2pac) maar dat is al lang geleden. En The Game disst niet de oostkust, hij heeft iets tegen een aantal rappers die daar vandaar komen, maar dat heeft niks te maken met dat ze van de oostkust komen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Toni Caprioni: Kun je ook de namen noemen van de East Coast Rappers op G-Unit en 50 Cent na?

Nu ga jij er vanuit dat er alleen maar bekende rappers rond loopt.. Er lopen ook rappers rond die wij niet zo goed kennen.. ( Jij helemaal niet zo te zien, want je begint meteen over G-Unit)

Van mij hoeft hij geen rappers op te noemen, want jij kent ze toch niet!! Als je het zo graag wil weten kijk dan zelf even op google ofzo..

Toppunt van luiheid..

FY2

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...