GekkieJ01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik ga misschien een poll aan maken maar ik heb een probleempje met tdu De vraag luidt IS SA GROTER DAN TDU? want sa kon me pc wel aan maar me vader zegt dat tdu me pc weer niet aankan, want ik wou em kopen maar me vader zij dat hij em niet aankon dusss JEEEZUS Wat vraag jij veel zeg damn Gebruik anders effe google ofzo :S Je vraag: tdu is groter .. [/font] Mvg Voor diegene: kijk boven mijn andere vraag nog want die heb ik al 100 x gesteld maar geen antwoord -.-' Dat is toch gewoon een normale vraag waar je antwoord op moet geven en niet zo stom gaan doen En trouwens wil je niet op dit forum met Jezus schelden er zitten vast wel mensen bij die godsdienst zijn.Ik ben ook niet voor god maar ik hou het wel privé en dat andere mensen daar geen last van zult krijgen Reageren
Jowx Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Daar gaan we weer.. Komt dit door het weer of liggen jullie elkaar niet? Een forum is bedoeld voor interactie, wat meestal neer komt op vragen stellen en beantwoorden. Als iemand veel vragen stelt, heeft hij.zij daar het recht toe op een forum. Als iemand die vragen niet wil beantwoorden, heeft hij daar ook het recht toe. Je bent hier ten slotte vrijwillig, alles wat je leest of post doe je omdat je het wilt en niet omdat je dat moet. Als je vind dat iemand te veel vragen stelt, lees je zijn vragen gewoon niet. Het is niet de bedoeling om iemand er op zo'n manier op te wijzen, een beetje meer vreindelijkheid tegen elkaar is hier wel gewenst. Dan de andere kant van het verhaal, het is ook niet toegestaan om eigen rechter te gaan spelen. Straks word ik nog werkloos omdat jullie het zelf gaan oplossen, ik moet ook een gezin voeden en dat lijkt me dus niet echt handig. Zoals in de regels is beschreven is Moderator-gedrag ook ongewenst gedrag. Verwijten naar leden maken dat ze stom zijn doe ik wel als het nodig is, zeggen dat een lid iets niet mag doen is ook mijn taak. Dus een verzoek om dit in het vervolg ook te laten, als er ingegrepen moet worden kan je de crew pb'en. Zelf ingrijpen is tegen de regels, dan maak je zelf dus ook een overtreding. Ontopic! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Om toch een antwoord op je vraag te geven ,Cosmo Ik weet niet hoe het zit met savegames, maar je zult vrijwel gelijk hebben dat je op een andere accounte zult spelen wanneer je een savegame hebt gedownload. Voor de single player modus zal het niet veel verschil uitmaken. Je zult dezelfde gegevens hebben als die persoon zoals bv. dezelfde wagens, dezelfde kleren en hetzelfde karakter Maar er zal wel een manier moeten zijn om je nickname te kunnen veranderen voor de online modus. Vraag me niet hoe je online modus start voor de eerste keer. Zelf speel ik het niet online aangezien ik men ethernet kabel nog niet heb aangesloten op men Xbox360 Momenteel is mijn garage goed gevult met toch wat bijzondere wagens. Zo heb ik mijn Ferrari Enzo, Lamborghini Murciélago, Lotus Elise , Aston Martin V12 Vanquish , Shelby, Mercedes en mijn Volkswagen Golf Reageren
Cosmo Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Yep bedankt... Ik kan het jammer genoeg nog niet spelen.. heb het spel al wel gekocht.. Krijg binnenkort ''waarschijnlijk'' een andere pc met o.a : Amd Dualcore 3600+ Geforce 8500GT 1GB RAM Dan zou die tdu wel moeten draaien Reageren
RTS Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Zonet even de Tour of the Island gereden in 47.xx minuten. Met de Lamborghini Murcielago (niet getuned). Heb nu de Alfa 8c Competizione geunlocked . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Me vader zegt dat me pc het niej aan kan Kan je dat spel draaien op een gemaakte pc? Me vader heeft em namelijk zelf in elkaar gezet Bewerkt: 2 mei 2007 door gekkieJ01 Reageren
Mb. Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Zonet even de Tour of the Island gereden in 47.xx minuten. Met de Lamborghini Murcielago (niet getuned). Heb nu de Alfa 8c Competizione geunlocked . Nette tijd hoor Ik deed het in een Stage 3 Murciélago in 45 minuten Reageren
Jowx Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Kan je dat spel draaien op een gemaakte pc?Me vader heeft em namelijk zelf in elkaar gezet Dat hangt er van af wat je specs zijn, post die hier even. Zonder die informatie is het onmogelijk om je te helpen, daarnaast heb ik alweer een offtopic post van je verwijderd. Stop met het plaatsen van dat soort posts, zorg er een keer voor dat je gewoon geduld hebt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Zelf weet ik dat niet dus moet ik ff aan me vader vragen een paar berichten geduld >>> Door Jowx: Edit het er maar bij in deze post.. <<< Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Mooie tijden RTS en MB. Ik heb er met men Kawasaki Ninja level 3 een tijd van 54 minuten gehaald. Na veel ongevallen, en aantal keren opgepakt te zijn geweest en niet te hoeven betalen heb ik mijn hart toch goed moeten vasthouden. Na mijn race had ik mijn geldprijs in beslag genomen. Maar nadat ik het menu verliet kwam ik terecht voor 30 seconde in de gevangenis. Natuurlijk dacht ik men geldsom kwijt te zijn, maar gelukkig was dit niet het geval Reageren
Mb. Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Mooie tijden RTS en MB.Ik heb er met men Kawasaki Ninja level 3 een tijd van 54 minuten gehaald. Na veel ongevallen, en aantal keren opgepakt te zijn geweest en niet te hoeven betalen heb ik mijn hart toch goed moeten vasthouden. Na mijn race had ik mijn geldprijs in beslag genomen. Maar nadat ik het menu verliet kwam ik terecht voor 30 seconde in de gevangenis. Natuurlijk dacht ik men geldsom kwijt te zijn, maar gelukkig was dit niet het geval Is ook wel een nette tijd. Ik haalde het de eerste keer net met 59:55 Heb hem maar een aantal keer gedaan, makkelijk geld verdienen Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Maar voor mij duurt het te lang. Met bepaalde race's net buiten de stad kan je ook gemakkelijk 75.000 dollar verdienen. Gisteren heb ik mijn garage opnieuw uitgebreid met een Saleen, een Maserati en een Pagani. Vandaag opnieuw voor de zoveelste maal mijn Kawasaki gekocht. Nu ben ik van plan een Mclaren F1 voor 1.500.000 dollar aan te schaffen. Maar nu sta ik op 48.000 dollar Reageren
Mb. Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Maar voor mij duurt het te lang. Met bepaalde race's net buiten de stad kan je ook gemakkelijk 75.000 dollar verdienen. Gisteren heb ik mijn garage opnieuw uitgebreid met een Saleen, een Maserati en een Pagani. Vandaag opnieuw voor de zoveelste maal mijn Kawasaki gekocht. Nu ben ik van plan een Mclaren F1 voor 1.500.000 dollar aan te schaffen. Maar nu sta ik op 48.000 dollar Je hebt heel makkelijk een paar miljoen als je Online speelt. Je moet gewoon een auto hebben waar je meer dan 1000 mijl mee gereden hebt en die op trade dumpen voor een bedrag ergens in de 3miljoen. Iedereen wil auto's hebben met veel mijlen. Ik weet niet waarom, maar voor het geld dat je dan krijgt kun je dezelfde auto weer kopen, en natuurlijk ook wat andere Reageren
RTS Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Heb gister maar een droomauto gekocht: Spyker C8 Wat een auto, zometeen maar even lekker in gaan cruisen. Zal binnekort ff de Miljonairs Race doen, kom maar met die 1.000.000 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 die mclaren f1 gtr rijdt goddelijk goeie keus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.