Jump to content

[THEORIE] GTA IV niet op de PC?


Boris H.

Recommended Posts

Heej mensen,

Ik heb zo'n vermoeden dat gta IV niet op de PC gaat uitkomen.

Denk maar na: iedereen zegt nu GTA IV komt een halfjaar later voor de pc.

Maar waarom? Eerst was dat altijd zo met GTA omdat Rockstar een contract had met Sony.

In dit contract stond dat hij eerst een halfjaar exclusief voor de Playstation 2 is en een halfjaar later voor de andere dingen zoals Xbox en pc uitgebracht mag worden. Nu er geen contract is waarom zouden ze hem dan een halfjaar later op de pc uitbrengen?

waarschijnlijk komt hij niet op de pc uit omdat pc's dit simpelweg niet aankunnen.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Boris H.

    12

  • Mania-92

    11

  • ~Lance Vance

    4

  • Clowntje_93

    3

Opzich kan het wel op een PC, maar dat doe je niet zomaar. Je hebt een snelle PC nodig met alles erop en eraan. Dan kan een PC zo een grote 2000,- kosten. Ik heb het over alle hardware en software. Een goeie beeldscherm heb je wel nodig, een snelle videokaart voor goeie graphics, een hele ruime harde schijf, processor enz., etc., ed. Ik denk dat Rockstar Games zoiets niet gaat doen, als eerste verkoopt het slecht, want 2000,- of meer hebben gamers van 12-20 niet over, tenzij je werk heb en nog thuis woont. Als tweede, als je een PS3 of Xbox 360 koopt, ben je goedkoper uit en heb je net zoiets leuks ook, het scheelt voor misschien wel 1700 euro. Veel kans voor GTA op de PC is er niet, tenzij de graphics worden aangepast, en de grootte wat minder word, wat ik niet echt ken van Rockstar....

Link to comment
Delen op andere websites

er is toch nog een conctract?

wel aangepast voor de XB360 maar tog

Het kan zijn dat ik het fout heb hoor

Volgens mij niet hoor. Ik heb er in ieder geval niets over gehoord, en ik volg toch aardig het GTA en Playstation nieuws.

En ik koop in maart ook een PS3. ik heb een computer die voor nu heel snel is maar over een jaar niet meer. en iedere keer moeten upgraden ben ik zat dus ik koop gewoon een PS3. Kan ik lekker gebruiken samen met mijn PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk moete 10gig harde schijf (San Andreas al 5 gig) en 1gig ram (San Andreas al ong. 400 mb ram) hebbe om GTA 4 te spelen (denk ik)

is mss wel veel maa tzal waarschijnlijk wel op de PC uitkome :Y

maa ikke ga spare voo ne ps3 en GTA 4 daar voor kope :puh:

Bewerkt: door Dolf666Bad
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is onzin. Rockstar zou hier super veel geld door mislopen. Er was hier ooit een poll waar uit bleek dat minstens 40% van de mensen GTA op z'n PC speelt. Het spel gaat groot worden, en veel geheugen kosten, maar een moderne PC kan dit echt wel aan. Oke, voor mensen met een '98 wordt het knap lastig om dit spel 10 seconde zonder vastlopen te spelen, maar een normale windows XP moet dit wel aankunnen.

Je kan het ook anders zien; vergelijk een moderne PC met de PS3 of een Xbox360. Niemand kan mij wijsmaken dat een PS3 of een Xbox360 wel GTA IV aan kan en een PC niet. Kortom, dit kan dus nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

hij komt pas een half jaar later denk ik, en dat is de rede dat hij niet is aangekondigt,

btw. bij LCS zeiden ze ook de hele tijd dat er absoluut GEEN en kijk nu eens, hij is zelfs goedkoper dan de PSP versie!!

Ja maar waarom een half jaar later?

Dat heeft toch geen enkele zin?

Er is geen contract niks dus ze mogen hem voor de PC uitbrengen wanneer ze willen.

Waarom dan een halfjaar wachten als je hem ook meteen kan uitbrengen?

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

hij komt pas een half jaar later denk ik, en dat is de rede dat hij niet is aangekondigt,

btw. bij LCS zeiden ze ook de hele tijd dat er absoluut GEEN en kijk nu eens, hij is zelfs goedkoper dan de PSP versie!!

Ja maar waarom een half jaar later?

Dat heeft toch geen enkele zin?

Er is geen contract niks dus ze mogen hem voor de PC uitbrengen wanneer ze willen.

Waarom dan een halfjaar wachten als je hem ook meteen kan uitbrengen?

Boris H.

Er is wel een contract dacht ik, namelijk dat het eerst op de consoles uitgebracht wordt. Tenminste dat hoorde ik. Het heegt wél zin, want Microsoft en Sony betalen daarvoor omdat er dan meer consoles verkocht worden omdat er velen zijn die wat over hebben voor GTA IV. Het is natuurlijk leuker als het op alles tegelijk uitkomt.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...